Stránka 1 z 2
Napsal: úte 23.10.2012 21:32
od koldan
Dobrý den,měl bych dotaz.Nechal jsem si na svém BMW E91 320D r.v.06 zaslepit vířivé klapky sání a mám dojem,že auto ztratilo výkon v nižších otáčkách.Zdá se mi to nebo je to normální?
Děkuji za odpovědi
Napsal: stř 24.10.2012 11:47
od Rihi92
kamarád si nedávno zaslepil klapky na e46 320d 110kw, říkal, že by měl mít menší výkon v nízkejch otáčkách, ale je to skoro neznatelný..
Napsal: stř 24.10.2012 13:42
od Velvetek
Nejspíše se Ti to nezdá... na e46 klubu to řešilo více lidí. Většina tvrdí, že po zaslepení vše OK, ale sem tam někdo hlásí, že mu to ve spodních otáčkách opravdu jede hůře...
Napsal: sob 14.09.2013 07:48
od Levrone
Napsal: sob 14.09.2013 08:01
od _milan_
zdarec , u mé e91 330d jsem je taky vypraskal... ano v nízkých otáčkách jsem to ihned poznal .. je to tupější, každopadně pod 1500ot./min se snažim nejezdit takže to pocituju malo kdy
Napsal: sob 14.09.2013 15:17
od Skeci
Ahoj ja u sve e90 320D jsem je dal taky pryc a nic jsem nepocitil.. kamos ma tu samou a on uz to ma trozku znat...
Napsal: sob 09.08.2014 18:45
od Kortys
Mám tedy na své X5 E53 160kw rok 2005 a na E91 120kw (M47) rok 2006 vyndat klapky a dát záslepky. U obou aut jsem je kontroloval, jsou čisté, a netečou. Myslel jsem, že tyto co mají již silnější osičky nepraskají, pokud tedy nejsou zakarbonované. Nechtěl bych je vyndavat zbytečně. Pokud vyndat, tak oboje budou 32mm,že?
Napsal: sob 09.08.2014 20:09
od Dave320
Taky nad tím uvažuji že bych taky dal záslepky u modelu E90 M47N2. Je tu někdo kdo má tento motor a dal záslepky že by poreferoval jak se změnil výkon,jak na tom byly ty klapky při vyndávání. Najde se někdo?
Napsal: pon 11.08.2014 20:44
od Majkl328
Na E46 klubu se to řešilo dost. Na 2.0d to jde poznat. Výkon je opravdu trochu nižší a zvedne se i trochu spotřeba. Záleží ale jak kdo s tím kde jezdí.. Jestli někdo jezdí dálky je to neznatelné. U 3.0d už takový propad není hold se s tím ty dva válce navíc poperou líp. Taky se občas stane, že se díky zaslepeným klapkám zahoupe volnoběh. Tenhle problém se ale objevuje jen u manuálu, automaty na to netrpí. I přez tyhle problémy jsem rád, že tam už klapky nemám a nemusím se strachovat, že mi nějaká vylágruje motor.
Napsal: úte 12.08.2014 08:20
od rostak
Dokázal by mi prosím někdo popsat kde u motoru M47N2 tyto výřivé klapky najdu? Někde jsem četl že od nějákého roku se již dávaly zesílené. Mám r.v. 08/2007 je tedy lepší je také zaslepit? Nerad bych aby se ještě víc zhoršil výkon motoru v nízkých otáčkách

Napsal: stř 27.08.2014 20:44
od rehakma
Tady je sání M47N 04/12 se zesílenými klapkami po zdlouhavém čištění. Studená vapka, mycí stůl, kartáče a roztřepené lanko a horká vapka.
http://img11.rajce.idnes.cz/d1101/10/10 ... .jpg?ver=0
Napsal: stř 27.08.2014 22:15
od Dave320
Tak co jsem se dočetl tak motor M47N2 měl prý stejné sání jako u modelu E46, takže malé klapky a problém s padaním do motoru a nějaké poškození u E90 taky bylo. Tak asi zkusím ty záslepky a uvidím co to udělá.
Napsal: stř 27.08.2014 22:31
od votas83
Dave32, mam ten stejny motor,kde je budeš objednavat??
Napsal: stř 27.08.2014 23:14
od Dave320
Já budu brát z E46klubu, od člana kuryr.66 on je vyrábí, takže by neměl být problém.
Napsal: pát 19.09.2014 11:07
od Predator
Já jsem řešil zaslepení na E90 330D, 2006 koupil jsem je, a s bratrem jsme je vyměnily, ale nechápu proč ale od této doby mám skoro černý výfuk zevnitř. Tak jsem se toho zalekl a raději koupil nové sání z BMW a dal ho tam, klapky vypadají ještě o něco lépe než jsem měl na sání z roku 2006.
Byla to drahá investice ale nic teď neřeším.
Napsal: pát 19.09.2014 21:44
od STYDLY
Na E9x se od roku 2006 dávaly už zesílené klapky, které vydrží. Takže mi příjde docela zbytečné toto řešit u modelů např. z roku 2007. Přeci jen nějakou funkci tam plní, což je po odstrnění právě poznat snížením výkonu při nížších otáčkách...
Napsal: pát 19.09.2014 22:40
od rostak
STYDLY: A jsi si tím opravdu jistý? Platí to i pro M47N2 120 KW? Já sem také zvažoval zaslepení, ale pokud je to tak je o starost míň

Napsal: pát 19.09.2014 22:59
od STYDLY
rostak píše:STYDLY: A jsi si tím opravdu jistý? Platí to i pro M47N2 120 KW? Já sem také zvažoval zaslepení, ale pokud je to tak je o starost míň

Ano platí to pro tento motor, stačí se podívat i do ETK, sání pro E90 má jiný kód než pro E46 110KW kde se tento problém řešil často. U E9x k tomuto dochází fakt jen výjmečně, já sám osobně bych je tam nechal, ale pokuď chceš mít 100% jistotu tak to zaslep.
Napsal: sob 20.09.2014 11:59
od tanner540i
Ja vam do toho nechci kecat, ale zrovna u m47 je to celkem bezne, ze upadne klapka. Zesilene by mela mit az n47.
Napsal: sob 20.09.2014 12:20
od rostak
Tak jak to tedy je? V ETK má opravdu sání s klapkama jiné číslo dílu. Ale zjistit jestli jsou klapky zesílené se mi nepodařilo...
E46 -11617800577
e91 - 11617800579