Stránka 1 z 2

Napsal: stř 24.10.2012 20:26
od IIIpivo
Ahoj,

mám Z4 E86 tzn. podobné s E46. Nikde sem ale v návodech nenašel co znamená tohle. Rozsvítilo se to vždycky tak po 5 km jízdy a teď už to svítí furt. Kola sem dofoukal a zkalibroval. Auto je v provozu 3 roky, brzdovky je tam dost.

Poraďte prosím, co si myslíte.

Napsal: stř 24.10.2012 20:45
od Dan td
Odhaduju čidlo ABS, které, to ti řekne diagnostika.

Napsal: stř 24.10.2012 20:48
od IIIpivo
Dan td píše:Odhaduju čidlo ABS, které, to ti řekne diagnostika.


ABS má svoji kontrolku :-/ Ale asi se tomu fakt nevyhnu no.

Napsal: stř 24.10.2012 22:01
od starML
- vojetý brzdový destičky nebo málo brzdové kapaliny
- nesoulad mezi sledovanou a skutečnou hodnotou tlaku v pneu - po kontrole skutečného tlaku je možno synchronizovat a hláška zmizne

Napsal: čtv 25.10.2012 08:02
od metroken
mně tohle na e46 svítilo, když byl v pytli snímač otáček kola, někdy mi to zhaslo a po pár km zase rozsvítilo..

Napsal: čtv 25.10.2012 15:04
od e155
Sice na E39, ale sjeté destičky a při tom klesající hladina brzdovky. Zkus ji dolít, mělo by to zhasnout, desky samosebou vyměnit.

Napsal: čtv 25.10.2012 16:34
od IIIpivo
e155 píše:Sice na E39, ale sjeté destičky a při tom klesající hladina brzdovky. Zkus ji dolít, mělo by to zhasnout, desky samosebou vyměnit.


Díky za odpovědi, proč by ale svítily gumy? Vidím to na to čidlo, svítí všecko co to čidlí ovlivňuje.

Napsal: čtv 25.10.2012 16:52
od mentuli
Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.

Napsal: čtv 25.10.2012 17:40
od IIIpivo
mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.


Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju

Napsal: čtv 25.10.2012 17:41
od IIIpivo
mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.


Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju

Napsal: čtv 25.10.2012 17:50
od IIIpivo
mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.


Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju

Napsal: pát 26.10.2012 09:51
od mentuli
IIIpivo píše:
mentuli píše:Pokud to není žádné čidlo ABS, tak je to definitivně čidlo otáčení volantu. To samé jsem teď řešil na X3 2008 .. jde o to, že DSC jednotka, která má v sobě mimojiné i funkci hlídání tlaku v pneumatikách, tak komunikuje s tímto senzorem, protože potřebuje mít aktuální údaje i o natočení předních kol (steering angle senzor) ..

Pokud se stane nefunkčním tak DSC jednotka vypne protiprokluz i kontrolu tlaku v pneumatikách.
Pro potvrzení už jen musím doporučit (nebo spíš vnutit) diagnostiku, která přímo v DSC modulu řekne, že je buď problém s jedním ze senzorů otáčení kol nebo se senzorem otáčení volantu (v diag chybových kódech označeno jako SZL nebo LWS) ..

U té X3 se tento senzor nacházel na tyči řízení mezi pedály plny a brzdy.. musel se odmontovat držák brzdového pedálu a zespodu na autě odpojit řízení, aby se mohla povysunout tyč a následně pak sundat senzor.


Dík, zítrajedu do místního servisu, tak na to mrkneme, děkuju


Stačí poděkovat jednou ... dej pak vědět ;)

Napsal: stř 07.11.2012 21:36
od IIIpivo
Tak to bylo čidlo otáček zadního kola, Dneska za 2500,- opraveno v Euromobilu v Brně.

Jen to má dost negativní vedlejší efekt, jak sem si zvykl jezdit bez DSC, tak bez něj teď nemůžu žít a hrozně z toho pláčou gumy :-)

Napsal: úte 29.01.2013 00:10
od c4mel
co značí oranžová kontrolka je v ní takové ozubené kolo a uprostřed vykřičník... bmw e36 323i

Napsal: úte 29.01.2013 07:51
od Maca
Můj tip: nějaká nefatální chyba převodovky ? Druh chyby by měla vrátit diagnostika. Automat se někdy může přepnout do nouzového režimu. Někdy pomůže na chvíli vypnout motor, atd. atd. :)

Napsal: úte 29.01.2013 09:39
od c4mel
no já mám manual a převodovka mě taky napadla ale nevím co s tím... musel sem měnit budíky protože mi nefungoval budík na teplotu motoru a čidlo bylo vpohodě ale vyměnil sem budíky a stejně neukazuje a eště se mi rozsvítila ta kontrolka a díval sem se na ty staré budíky a tam chyběla ta žárovka od te kontrolky takže je možné že už třeba chybu hlásí dlouho ale já ji neviděl :D

Napsal: úte 29.01.2013 13:56
od c4mel
nikdo neví co je to za kontrolku? :-(

Napsal: pát 15.02.2013 05:18
od richardson

Napsal: stř 13.03.2013 11:31
od c4mel
díky :wink: ale dneska se mi rozsvítila kontrolka a není ani v těch kontrolkách cos mi poslal http://auto.idnes.cz/foto.aspx?foto1=JB3c70b6_b6.jpg je to tota akorát je červeně... je to ta tlouštka obložení destiček jak je pod obrázkem napsané?

Napsal: stř 13.03.2013 17:46
od TM
ano, to jsou destičky, v E36 je červená...