Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 01.11.2012 21:19
od VLADtheIMPALER
Dobry den, mam problem s teplotou, rucicka teploty neni uprostred, ale na prvni carce. Jeste nedavno byla rucicka za pet minut dvanact-na dalnici,ve meste uprostred. Ted, kdy venkovni teplota klesla je rucicka na prvni carce.Tedy asi za deset minut dvanact. Nevim, jestli je to problem termostatu hlavniho, nebo EGR termostatu. Existuje nejaka sance jak zjistit, kde je problem. Nechtel bych investovat zbytecne do neceho co nepotrebuji. Dekuji za kazdou radu. S pozdravem Vlad.

Napsal: pát 02.11.2012 12:45
od bruttus13
na 99 % nemas egr termostat, mam to same auto, z roku 2004...vymen klasicky termostat...

Napsal: pát 02.11.2012 21:52
od VLADtheIMPALER
Dekuji mnohokrat. Mam bavoraka teprve tri mesice,tak fakt tapu. Na ruznych forach jsem se docetl o EGR termostatu. Nekdo tvrdil, ze diesel ma dva termostaty a ze vymenil normalni a stale se mu to neohrivalo. Takze jsem se radsi zeptal jak a co. Dekuju za odpoved. Vlad.

Napsal: sob 03.11.2012 15:37
od bruttus13
v poho...ale ten termostat si vymen co nejdrive...blizi se zima..motor bude trpet...neohreje se...zvedne se ti zbytecne spotreba....vymena nic zloziteho...chce to kanal. nebo hever...vyhod plasty, vrtulku, vypust vodu z chladice...z motora nemusis...ale muzes :) kdyz das dole termostat, ,vytece trochu vody....novy prisroubujes...nacvaknes hadice...dolejes fridexem...tusim G48, zelenomodry..odvzdusnis...a jedes :)
cus a hodne zdaru

Napsal: sob 03.11.2012 18:21
od VLADtheIMPALER
Muzete mi prosim potvrdit, ze tohle by mel byt ten spravny ? Mam coupe zari/2005 320cd 150 koni

http://www.mister-auto.ie/en/thermostat ... 488G1.html

Dekuji za odpoved. Vlad

Napsal: sob 03.11.2012 18:23
od VLADtheIMPALER
A nebo je lepsi tento , ktery vypada jako original pro BMW :

http://www.mister-auto.ie/en/thermostat ... 4.85J.html

Dekuji jeste jednou.Vlad

Napsal: ned 04.11.2012 08:41
od bruttus13
cau, na boku mas ETK, supni tam poslednich 7 znaku VIN a v motoru najdes spravne cislo termostatu, ja jsem kupoval ten prvi, muj ma cislo 11517805811, myslim, ze mas ten stejny...ten druhy, co tam mas, je pravdepodobne na diesel predface...ten urco nebrat..
http://www.mister-auto.ie/en/thermostat ... 488G1.html

ten je urco tvuj..
čus...

Napsal: ned 04.11.2012 18:37
od VLADtheIMPALER
Ahoj , hele ja jsem asi fakt blbej , uz hodinu si tu lamu hlavu s tim kodem. To jako myslis cislo z toho termostatu, kterej nemuzu pres ty vsechny plasty videt, nebo vyrobni cislo auta?Kde naboku to najdu? Predem omluva....na trabantu jsem si delal vsechno sam,ale tady u toho Bruna fakt nevim :-) Dekuju za odpoved. Vlad.

Napsal: ned 04.11.2012 18:44
od VLADtheIMPALER
Poslednich sedum znaku VIN je PS74246 :-) ale to je podle mne cislo kastle. No nevim .......... Dik Vlad.

Napsal: ned 04.11.2012 18:58
od VLADtheIMPALER
Uz jsem ho objednal , ten jak jsi mi doporucil, doufam,ze je to on. :-) Dik Vlad.

Napsal: ned 04.11.2012 19:51
od bruttus13
cus popleto :)
takze vin cislo zadas tu...
http://bmwfans.info/vin/decoder/?decode=PS74246

a tu vidis konkretne jednotlive dily
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... hermostat/
a ty objednavas termostat, cislo : 11 51 7 805 811, tohle cislo vidis i v tom online obchodu...
BMW : 11517787052 - 11517789014 -115178 05811
zejo?:)

takze neboj, objednal si spravne :)

Napsal: pon 05.11.2012 21:28
od VLADtheIMPALER
Ahoj, jsem jelito, ne popleta :-) Myslel jsem ,ze nekde zadas vyrobni cislo auta a ono ti to ukaze jaky termostat mas koupit. U toho dodavatele bylo na vyber presne auto co mam, taze to bude spravne, potom u obrazku toho termostatu je OEM kod : 11517805811 , coz je ten co jsi napsal , takze to bude ok. Jinak jsem dal pred chladic karton a teplota je lepsi. Neni to v modrem, je to na ty prvni carce,trochu za ni. Spotreba mi stoupla,driv mi BC ukazoval 38-40 mil na galon a ted 36 na galon. Davam to ted v sobotu do servisu, neb mam peknou garaz, ale zadny najezdy, o naradi ani nemluve. Jeste by me prosimte zajimalo jestli se daji sehnat takovy ty plastovy cudle, co drzi plastovy podbehy (nebo jestli to jsou nejaky srouby?) a spodni kryt na motor. Par mi jich tam chybi a v nabidce nahradnich dilu BMW jsem je nikde nevidel. Dik za vse a jsem s pozdravem Vlad. :)

Napsal: pon 05.11.2012 21:34
od VLADtheIMPALER
No super, ted jsem zadal to vyrobni cislo a super...... mam to. Jsem fakt jelito..... no nikdy jsem nic takhle nehledal. Objednal jsem dobre, je tam to cislo co je i u toho thermostatu. Diky moc. Ted s tou strankou,kde muzu zadat VIN bude vse lehci. Jeste jednou moc dekuju. Ja tu vcera blb hledal s baterkou v motoru nejaky vin z thermostatu...kterej jsem proste nemohl videt pres ty plasty, do toho jeste prselo.......takze si to asi umis predstavit....... no ty jsi se musel asi dobre bavit. Tak jeste jednou dik.

Napsal: pon 05.11.2012 22:24
od bruttus13
v pohode :))))) svetlo v garazi, ze tam este po tobe nikdo nestrilel :D
ty cudle sezenes...stoji asi 10 ks tak 100 kč...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/C ... arch_trim/
č.5

dobra vec to ETK, co?:) jeste si sezen nekoho v okoli, kdo ti bude dodavat vsechny dily a si vysmaty...nejaky bmw dealer v okoli neni?

Napsal: stř 07.11.2012 20:19
od VLADtheIMPALER
Ahoj, svetlo v garazi mam, ale protoze ji staveli Irove a mam tudiz pred vjezdem obrubnik na kousek travy a pak dalsi schod, protoze dvere do ni posadili o deset cm vis,nemuzu v ni parkovat......jedine, ze bych mel Nissan Terano :-) a tak vse delam pred garazi :-) ale to se ani neda popsat, to bys musel videt.Ani nevim, jestli to chapes. Takze ''garaz'' funguje jako sklad na kola, sekacku na travu atd..... Dealera nevim, ale objednavam vse pres internet a do dvou dnu to mam doma. Doufam tez, ze jiz nebudu nucen nic objednavat a ze vse bude ok. Neb jsem pred tim mel fiata a pet let jsem na nem nic nemusel mimo oleje,filtru menit. A to na fiata vsichni nadavaj jaka je to slupka.Muzu te jasne ujistit, ze neni. :-). V Dublinu je neautorizovany BMW servis, ktery spravujou polaci a pry jsou dobry a BMW rozumi, tak kdybych neco potreboval, tak asi tam. Ted auto servisuju v autorizovanem servisu Skoda. hahahaha cech se nezapre, uz mi po vymene oleje a filtru s brzdovkou nalepili skoda stitek do rohu predniho okna informujici o dalsi vymene. Fakt sranda, jak tu vse lepi na okna.Dokonce i technickou,silnicni dan a pojisteni mas na prednim oknu, dokonce, kdyz delas autoskolu, tak si na okno musis nalepit velky deset cm na deset ctverec s eLkem. Sodoma gomora.Ale jak rikam, to se tezko chape, to by clovek musel zazit. No dekuju za pomoc a jsem s pozdravem. Ahoj Vlad.

Napsal: stř 07.11.2012 20:42
od bruttus13
no akurat este vymen separator oleje, kdyz se ucpe, tak tlak z klikovky se nejak uvolnuje a nejcasteji prdne turbo a zacne propoustet olej a pak game over :))
http://www.ebay.de/itm/OLABSCHEIDER-FIL ... 889&_uhb=1

tato sranda...nech skontrolovat, toto je bezudrzbovy,jak ho mas...tak v pohode...neres....
este bacha na virive klapky v sani, bud je nech vyhodit, nebo je aspon sčekni, jestli drzi a nejsou rozviklane...
http://www.pmwltd.co.uk/?page_id=155

čus

Napsal: stř 14.11.2012 22:16
od VLADtheIMPALER
Zdravim, tak termostat je vymenen, teplota se drzi uprostred, vsak, nekdy, kdyz sjedu z dalnice tak klesne z prostred k leve carce, auto topi normalne, klesla mi i spotreba. Ale rikam si, ze by ta rucicka mela byt stale uprostred, tak jak to bylo u fiatu. V manualu pisou, ze provozni teplota je mezi temi dvemi carky. Tak je to asi ok. Tez se ti deje neco podobneho? Si rikam, jestli neni neco jineho v kelu - jako treba vodni pumpa, nebo ten EGR termostat, kterej tam je. Dik za odpoved. Vlad.

Napsal: stř 14.11.2012 22:44
od bruttus13
ty mas egr termostat? ja ti to nejak neverim:) si tu urcite s necim pletes, egrotermo se tusim po fejsliftu vyhodili. teplota musi drzet uprostred, taky jsem ho menil. vody v okruhu mas dost? a spravne odvzdusnene?
jsi si jisty, ze mas takovou obludu nekde u privodu do egr ventilu?

http://www.ebay.com/itm/BMW-e46-e39-e38 ... 0937054939

Napsal: čtv 15.11.2012 21:32
od VLADtheIMPALER
Na volnobeh mi rucicka drzi uprostred. Po vymene termostatu mi drzela dva dny a potom klesla. Vcera a dnes rano jak jsem jel do prace po dalnici cirka tricet km , tak byla za prvni carkou-od leva. Do prostred se proste nedostane. Vsichni idioti v praci tvrdi, ze to je normalni,ze jak jedu, tak fouka na chladic studenej vzduch a tim padem je nizssi teplota. Ja si myslim sve..... neco tam je v prdeli. Nevim, pod autem nikde louze, ze by nekde tekla voda. V chladici ted jak menili ten termostat tak vymenili komplet coolant ( vodu v chladici ) a zrejme to museli i odvzdusnit. Jsem z toho na svestku. Fakt nevim. Ale jak rikam, ve vsech fiatech co jsem kdy jezdil, at bylo minus dvacet, nebo plus ctyricet se ta rucicka proste nehejbala. Stale byla uprostred. V bmw manualu taky ty idioti pisou, ze normalni provozni teplota je mezi barevnym polem viz stranka 66 z manualu bmw. Vubec nevim co je to EGR termostat, ale podle obrazku z internetu to tam mam.....

http://www.google.ie/imgres?num=10&hl=e ... 2,s:0,i:69

Spotreba se drzi na 39 milich na galon, coz je o 3.5 mile lepsi, nez pred vymenou......

Dik za odpoved Vlad.

Napsal: čtv 15.11.2012 21:35
od VLADtheIMPALER
Ten separator oleje - tady tomu rikaji Breather jsem uz udelal, jak jsem to koupil, rikali mi, ze to moholo znicit motor..... nastesti se tak nestalo......