Stránka 1 z 2

Napsal: úte 06.11.2012 22:30
od tommy_romeo
Ahoj chtel bych se zeptat jestli jste to treba nekdo neresili taky. Uz minulou zimu jsem mel problem pri poklesu teploty pod 7 C startovalo to jakoby na 3 valce ale kdyz teplota byla nad 8 C tak no problemo. Vymenil jsem zhavicky a i dokonce jednotku zhaveni. A ted kdyz zas prisla zima tak stejny problem pri tom kontrolka zhaveni se pomalu ani nerosviti jak udelat aby mi to zhavilo (stare dobre startovani klickem tam si to clovek dvakrat hezky nazhavil a nastartoval i v -20 bez problemu) nemuze to byt treba baterkou ze by uz byla slabsi nebo tak? Predem diky za pripadne rady.

Napsal: stř 07.11.2012 01:09
od scooter_x
Baterka, špatná nafta, čerpadlo...zkus napíchnout diagnostiku, co ti to poví.

Napsal: stř 07.11.2012 12:18
od matiz
Diagnostika... Kdyz tak zavolej.

Napsal: stř 07.11.2012 14:57
od tommy_romeo
JJ diagnostika to je jasny ze bych se opet ozval. Ale minulou zimu jsem to resil a diagnostika ukazovala porad jen problem se zhavenim coz je hodne divne kdyz se mi zhaveni skoro ani nerosviti.

Napsal: čtv 08.11.2012 18:34
od janvu1
a sakra...mám upl. ten samej problem ..... v servisu mi vyměnili " svičky " a řekli že prejt mam spatnou baterku , ale myslím si že je to blbost , protože baterka je 1 rok stará ( vyměněno přímo v BMW serrvis - stodůlka ) . a ted fakt newim co mám dělat :(

Napsal: čtv 08.11.2012 20:20
od tommy_romeo
no baterku ja prozatim vubec nekontroloval ale diagnostika minuly rok zahlasila zhavicky tak jsem je vymenil a nepomohlo takze jsem pak vymeni i tu jednotku zhaveni a jak rikam zima prichazi a probem je opet zpet a vsadim se ze diagnostika mi zase ukaze zhavicky na min. 2 valcich jako minule

Napsal: čtv 08.11.2012 22:18
od janvu1
mas uz nejake řešení ?

Napsal: pát 09.11.2012 22:40
od zdendacz
stejnej problem na e90
pri startovani cca pod 5 stupnu se motor cuka a kouri

reseni
diagnostika mi vyhodila 2 spatny zhavice vymena a vse v pohode

Napsal: sob 10.11.2012 12:01
od janvu1
tak že včera vše bylo vyřešeno : v servisu mi vyměnili complet 4 žhavíce ( i když mi vyhodila jen 2 - hlásí diagnostika ) + nová baterka dohromady to dělá necelej 7000 kc , a dneska ráno u mě bylo - 2 a poznám to hned na ten první start :)

Napsal: sob 10.11.2012 12:18
od matiz
Jenze tommy ma zhavice nove a jednotku taky...

Napsal: sob 10.11.2012 14:23
od tommy_romeo
tak to asi zkusim jeste tu baterku a nebo pak kabelaz ke zhavicum

Napsal: úte 20.11.2012 21:42
od Kortys
E91 se mi chová úplně stejně, pod cca 7st. Jednotka žhavení i svíčky vyměněny. Po konzultacích s mnoha mechaniky to prý budou dělat vstřikovače.

Napsal: stř 21.11.2012 00:45
od tommy_romeo
Toje taky blbost byl jsem ted na diagnostice a vstriky jsou naprosto v poradku.

Napsal: pon 26.01.2015 13:17
od KEAN
Trochu k tématu, kde se nachazí a jak mění jednotka žhavení a relé?

Napsal: pon 26.01.2015 16:42
od Paras_1
Mám 91 320d, výměna všech žhaviček a jednotky žhavení, problém se častečně vyřešil, ale pořád to není ono. Zlepší se to jen když naliju aditiva. Vstřiky OK Už nevím čím by to mohlo být. Co tak o tom čtu, tak je to docela bolest těhle aut.

Napsal: pon 26.01.2015 16:45
od Paras_1
KEAN píše:Trochu k tématu, kde se nachazí a jak mění jednotka žhavení a relé?
Jednotka žhavení je uložena z boku na motoru na straně řidiče, je to asi nejlepší dělat zespoda na zvedáku.

Napsal: ned 01.02.2015 21:08
od KEAN
Ještě mám dotaz, jak žhaví e90, e91...??

ikona spirály se těsně před startem ukáže málokdy.
Někde jsem tu na klubu četl že auto žhaví už při otevření dveří a ne až před startem?
Děkuji za osvětlení :)

Napsal: úte 03.02.2015 08:46
od KEAN
Nikdo neporadí jak nažhavit e91 o něco víc než chce sama?

Napsal: úte 03.02.2015 15:57
od lulu991
naco by si to chcel zhavit viac? To nie je auto z roku 1990, ze by trebalo pat krat nazhavit a az potom naskoci...Pokial mas problem so startom a na diagnostike nemas chybu zhavicov ziadnu, tak hladaj problem niekde inde, viacnasobne zhavenie ti nic nepomoze :wink:

Napsal: stř 04.02.2015 09:55
od Grby
E91 320d-Měl jsem stejný problém. Vyměnil jsem svíčky, pak baterku a pořád stejné. Diagnostika hlásila pořád špatné žhaviče. Včera jsem dal novou jednotku žhavení a dnes -15st a start okamžitě na škrtnutí a hned krásně pravidelný chod.....kontrolka žhavení ani neblikla, tak myslím, že tím, že budeš žhavit déle si nepomůžeš. U T5 to je udajně tak, že jakmile otevřeš dveře řidiče, auto začne žhavit. Nedivil bych se, kdyby to tady bylo nějak podobně....