Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 08.11.2012 19:33
od Jonki
tak mám další problém :D když je motor studený a jedu tak prvních 30-60 sekund od nastartování tak motor klepe ale pak to přestane :-/ co to zas děla?.... :cry: :?:

Napsal: čtv 08.11.2012 21:48
od haylie
To mě dělá taky, až ti někdo řekne co to je dej mi vědět :-D (mě teda jen asi 5 vteřin a pak už jen občas trochu než se zahřeje motor pak v poho)

Napsal: čtv 08.11.2012 21:50
od Jonki
jo jo dám vědět :D snad mi někdo řekne co to děla :D

Napsal: pát 09.11.2012 11:26
od Hanz
mozna vas to kluci prekvapi, ale do 3-er se davalo vic motoru nez jeden, takze pokud nenapisete jaky model/motor/rok a co PRESNE to dela, asi se moc reseni nedobereme :wink:

Napsal: pát 09.11.2012 11:34
od Jonki
bmw e36 316i 73kw 1991...

Napsal: pát 09.11.2012 12:32
od aigo
a nemuze to delat treba nez se natlakuji ventyly atd?

Napsal: pát 09.11.2012 13:22
od R6
aigo píše:a nemuze to delat treba nez se natlakuji ventyly atd?


Ventily jen cvakají .... předpokládám že tady jde o klepání celého motoru .... nešlo by to natočit mobilem a hodit na youtube? Nebo alespoň přesněji popsat????

Napsal: pát 09.11.2012 14:23
od Jonki
ráno to natočím jak bude motor studený a hodím to sem ;-) Ale možná bude jenom třeba vyměnit olej už mi svíti jen oranžová a červená kostka :-/

Napsal: čtv 22.11.2012 19:07
od haylie
Hele já mám 320i a zaklepe to ráno a pak když už je to zahřáty tak to ještě občas zaklepe a už jsem dostal odpověď. Mě klepe Vanos, ale jestli máš 1.6 tak to asi Vanosem nebude :-D

Napsal: čtv 22.11.2012 19:28
od honzabiker1
Hydrostely? Podle roku a vykonu mas M40, takze je dost pravdepodobne, ze bude KO i vacka a vahadla..

Napsal: čtv 22.11.2012 21:20
od lucas22
co to prosim ta znamena, ze je KO vacka? Jako, ze je vydrena alebo skrivena?

Napsal: čtv 22.11.2012 21:26
od honzabiker1
Byva vydrena - neni uplne nejlip resene mazani, zanasi se a potom se vydira vacka a vahadla (proto jsou u m43 na vahadlach rolny). Vetsinou se to projevuje cvakanim, motor nejde dobre do otacek, atd.

Samozrejme to muzes mit v poradku - treba uz to na tvem motoru nekdo resil, ale vetsina m40 na to trpi..

Napsal: pát 23.11.2012 20:57
od Jonki
tak jsem si vyměnil olej, a v servise mi říkal že to cvakání motoru dělají hydraulické zdhihátka a oprava by mě stála 4800Kč :/ zdvihátka 220kč/ks, gufero váčkového hřídele 200Kč, rozvod. řemen 900, těsnění víka ventilu 250+ práce 1650.. zdá se mi to nějak hodně... Nestačí je nechat jenom vyčistit nebo tak?

Napsal: pát 23.11.2012 21:08
od honzabiker1
Neni potreba sundavat vacku, ani rozvody. Staci stlacit ventil, vyndat vahadlo a pak uz se jenom vytahne hydrostel.. Takze staci koupit hydrostely a tesneni pod viko ventilu.

Napsal: pát 23.11.2012 21:13
od Jonki
jo? tohle mi říkal... a zdá se mi to celkem velká částka když zdvihátko stojí 220Kč x 8 = 1760.. a dávat skoro 5000 za opravu :?: :evil:

Napsal: pát 23.11.2012 21:17
od honzabiker1
Hydrostely se daji koupit treba tady http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=5331_5357_5747_32908&products_id=69783 - vyjdou na necelych 1600 + tesneni 200.. A za 1-2 h se to da v pohode vymenit..

Napsal: pát 23.11.2012 21:39
od Jonki
no budu to muset nějak vyřešit nehodlám platit 4800 za jejich výmysly... Ale první chci vyřešit ten nepravidelný chod za studena a ty starty :evil: a potom ty hydroštely :evil: jinak díky za odkaz :)[/code]

Napsal: pát 23.11.2012 23:28
od Foldas
nepravidelny chod za studena bude dělat nějaka díra v podtlakových hadicích. Nejdřív sundej ten ventildekl a podivej se na vačku a vahadla ať nekupuješ zdvihatka zbytečně

Napsal: sob 24.11.2012 11:07
od Jonki
nevím čím to je... za studena nefunguje sytič, otáčky nedrží ve zvýšeném volnobehu ale hned jsou na cca 700 a jde celkem nepravidelně :(

Napsal: sob 24.11.2012 15:13
od aigo
kdyz sem mel jeste 1,8i motor m40 tak to delalo volnobezny ventil... tak sem ho sundal dal pres noc do benzinu a byl klid..