Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vibrace auta od motoru E92 330i
Ahoj,
chci poprosit o radu. Moje auto na volnoběh (600 otáček) vibruje v pravidelném intervalu. Vibrace jsou docela znatelné. Jakmile přidám plyn vibrace přestanou. Spojka a setrvák jsou udělány nově, silentbloky na motoru jsou prý ok. Diagnostika upozorňuje pouze na odešlé žhavené lambda sond za katalyzátorem.
Napadá vás něco, nebo je to prostě způsobeno najetýma kilometrama?
E92 330i N53 2007 100 000km najeto.
Díky
chci poprosit o radu. Moje auto na volnoběh (600 otáček) vibruje v pravidelném intervalu. Vibrace jsou docela znatelné. Jakmile přidám plyn vibrace přestanou. Spojka a setrvák jsou udělány nově, silentbloky na motoru jsou prý ok. Diagnostika upozorňuje pouze na odešlé žhavené lambda sond za katalyzátorem.
Napadá vás něco, nebo je to prostě způsobeno najetýma kilometrama?
E92 330i N53 2007 100 000km najeto.
Díky
Nevím, jak silné jsou to vibrace, ale u mé e92 335i při volnoběhu dost často auto zavibruje tak, že se musím podívat na otáčkoměr, jestli to nechcíplo. Otáčky se ani nehnou, tak nevím, ale známému na e92 320i to dělá taky. Nekladu na to už nějaký důraz, prostě se to občas zatřepe, ale ty máš možná úplně jiný vibrace..
bmwfan18 píše:Tak když je motor studenej tak si čas od času přidá víc otáček to mám taky. Jenže ty vibrace jsou i při zahřátem motoru. Jediný co mě uklidňuje, je že diagnostika nic neukázala.
mně to zavibruje taky když mám zahřátý motor. úplně se otřese celý auto. Jo, teď si vzpomínám naposledy teď někdy začátkem září kámošovi s tou e92 320i auto vibrovalo hodně na volnoběh, když přidal plyn přestalo to. Zeptám se ho jak to vyřešil, myslím že s tím někde byl....ale klepalo se to fakt hustě
Moje 335 (90 tis. km) taky kultivovaností zrovna neoplývá. Nemá žádné nenadálé výkyvy, ale zkrátka se jemně chvěje. Volnoběh drží okolo 600, občas si ho samo zvedne na cca 750. Tím se vibrace sníží.. Nějak to neřeším. E46 330i je úplně někde jinde, to je fakt.
Druhá věc je ta, že auto nemá klasickou váhu vzduchu (N54). Přesto to vzduch váží.. Víte o tom něco?
BTW: Možná by stálo za to udělat sraz majitelů N53, N54
Asi bychom měli spoustu společných témat 
Druhá věc je ta, že auto nemá klasickou váhu vzduchu (N54). Přesto to vzduch váží.. Víte o tom něco?
BTW: Možná by stálo za to udělat sraz majitelů N53, N54


Poldav6 píše:Moje 335 (90 tis. km) taky kultivovaností zrovna neoplývá. Nemá žádné nenadálé výkyvy, ale zkrátka se jemně chvěje. Volnoběh drží okolo 600, občas si ho samo zvedne na cca 750. Tím se vibrace sníží.. Nějak to neřeším. E46 330i je úplně někde jinde, to je fakt.
Druhá věc je ta, že auto nemá klasickou váhu vzduchu (N54). Přesto to vzduch váží.. Víte o tom něco?
BTW: Možná by stálo za to udělat sraz majitelů N53, N54Asi bychom měli spoustu společných témat
Hele tak mě si taky někdy zvedne otáčky. Proč to dělá mrcha?



bmw335 píše:Hele tak mě si taky někdy zvedne otáčky. Proč to dělá mrcha?Jo, dáme srazy a N55 chceš vynechat?
Nikdo tady s N55 asi ani není a ten motor mi nějak už nesedí....jedno turbo a hlavně, proč je N54 v 1M a ne N55? Asi bude N54 v něšem lepší
N55 je pro socky, to nebrat!

Ne, to je samozřejmě jedno, klidně budou zvaní i N55ky. Faktem je, že v 1M je prostě N54, to nikdo neodpáře...

Ale to jsem rád, že i ostatní řeší takové věci jako já...
Ja mam chlapi 330i N52 a mam ty vibrace taky a predtim sem mel E46 a ta mela sametovy chod oproti tomu. Otacky mam stejne. Kdyz nekdy v meste vyradite na neutral a jedete, tak si vsimnete, ze se otacky zvednou a vibrace jsou pryc
obcas mi to i tak lehce v intervalech zakyve s autem jak pisete,ale ne nijak drasticky...asi zkusim tu vahu vycistit 


Tak já to zopakuju.. N54 nemá váhu vzduchu. Když jsem v servisu říkal, ať mi ji vyčistí, prostě ji nenašel. Přitom na diagnostice to nějaké údaje vyhazuje...
Co jsem hledal, tak i na zahraničním fóru (zas tak důkladně jsem to nehledal) jsem našel, že někdo hledal váhu vzduchu a ostatní mu napsali, že přece N54 ji nemá...
Jinak trošičku mi pomohlo nahrání posledního softwaru motoru. Měl jsem verzi 2007 a s verzí 2011 to je o chlup lepší. Hlavně po nastartování, ale asi i potom.
Co jsem hledal, tak i na zahraničním fóru (zas tak důkladně jsem to nehledal) jsem našel, že někdo hledal váhu vzduchu a ostatní mu napsali, že přece N54 ji nemá...
Jinak trošičku mi pomohlo nahrání posledního softwaru motoru. Měl jsem verzi 2007 a s verzí 2011 to je o chlup lepší. Hlavně po nastartování, ale asi i potom.