Stránka 1 z 2
Napsal: stř 21.11.2012 11:39
od bmwfan18
Ahoj,
chci poprosit o radu. Moje auto na volnoběh (600 otáček) vibruje v pravidelném intervalu. Vibrace jsou docela znatelné. Jakmile přidám plyn vibrace přestanou. Spojka a setrvák jsou udělány nově, silentbloky na motoru jsou prý ok. Diagnostika upozorňuje pouze na odešlé žhavené lambda sond za katalyzátorem.
Napadá vás něco, nebo je to prostě způsobeno najetýma kilometrama?
E92 330i N53 2007 100 000km najeto.
Díky
Napsal: stř 21.11.2012 12:02
od bmw335
Nevím, jak silné jsou to vibrace, ale u mé e92 335i při volnoběhu dost často auto zavibruje tak, že se musím podívat na otáčkoměr, jestli to nechcíplo. Otáčky se ani nehnou, tak nevím, ale známému na e92 320i to dělá taky. Nekladu na to už nějaký důraz, prostě se to občas zatřepe, ale ty máš možná úplně jiný vibrace..
Napsal: stř 21.11.2012 12:04
od BudVlad
Mě motor vibroval když mi odešla cívka, ale to by ti ukázala diagnostika. Lambda sonda mi odešla také (v 30K km) ale motor nevibroval a na BC se rozsvítilo žluté varování.
Napsal: stř 21.11.2012 12:07
od bmw335
taky se mi někdy stává, že z ničeho nic mi vylezou otáčky z 600 na 800 aniž bych zapbul něcom co odebírá víc elektriky ( klimatizace ). Po vypnutí motoru a opětovném nastartování jsou otáčky zase na 600.
Napsal: stř 21.11.2012 12:37
od bmwfan18
Tak když je motor studenej tak si čas od času přidá víc otáček to mám taky. Jenže ty vibrace jsou i při zahřátem motoru. Jediný co mě uklidňuje, je že diagnostika nic neukázala.
Napsal: stř 21.11.2012 13:05
od bmw335
bmwfan18 píše:Tak když je motor studenej tak si čas od času přidá víc otáček to mám taky. Jenže ty vibrace jsou i při zahřátem motoru. Jediný co mě uklidňuje, je že diagnostika nic neukázala.
nemyslím studený start na 1000 ot. Ale průběžně si to zvedá, ikdyž mám olej na 120
Napsal: stř 21.11.2012 13:08
od bmw335
bmwfan18 píše:Tak když je motor studenej tak si čas od času přidá víc otáček to mám taky. Jenže ty vibrace jsou i při zahřátem motoru. Jediný co mě uklidňuje, je že diagnostika nic neukázala.
mně to zavibruje taky když mám zahřátý motor. úplně se otřese celý auto. Jo, teď si vzpomínám naposledy teď někdy začátkem září kámošovi s tou e92 320i auto vibrovalo hodně na volnoběh, když přidal plyn přestalo to. Zeptám se ho jak to vyřešil, myslím že s tím někde byl....ale klepalo se to fakt hustě
Napsal: stř 21.11.2012 15:53
od Honza83
myslím, že jsem někde něco o vibracích četl.. volnoběžný ventil jestli něco takového tam je nebo dotažení wastegate..? jen teorie co jsem někde zahlédl..
Napsal: stř 21.11.2012 16:14
od c4mel
přesně tohle mi dělá e36 při studeném motoru nic a při zahřátí má auto tak 600ot a taky mi vibruje v pravidelných intervalech...příští týden pudu na stk tak jim řeknu at se mi na to podíval a pak napíšu čím to bylo

sice e36 a e92 je rozdíl

ale třeba to pomůže
Napsal: stř 21.11.2012 16:15
od BudVlad
N53 nemá wastegate!
Podle e90post.com vibrace motoru mohou být buď zapalovací cívka nebo MAF (váha vzduchu).
Napsal: stř 21.11.2012 16:54
od c4mel
kdysi se tu něco podobného řešilo a bylo to myslím tím že byla zasraná váhu vzduchu že stačilo pročistit a bylo po problému
Napsal: stř 21.11.2012 20:04
od Poldav6
Moje 335 (90 tis. km) taky kultivovaností zrovna neoplývá. Nemá žádné nenadálé výkyvy, ale zkrátka se jemně chvěje. Volnoběh drží okolo 600, občas si ho samo zvedne na cca 750. Tím se vibrace sníží.. Nějak to neřeším. E46 330i je úplně někde jinde, to je fakt.
Druhá věc je ta, že auto nemá klasickou váhu vzduchu (N54). Přesto to vzduch váží.. Víte o tom něco?
BTW: Možná by stálo za to udělat sraz majitelů N53, N54

Asi bychom měli spoustu společných témat

Napsal: stř 21.11.2012 22:51
od bmw335
Poldav6 píše:Moje 335 (90 tis. km) taky kultivovaností zrovna neoplývá. Nemá žádné nenadálé výkyvy, ale zkrátka se jemně chvěje. Volnoběh drží okolo 600, občas si ho samo zvedne na cca 750. Tím se vibrace sníží.. Nějak to neřeším. E46 330i je úplně někde jinde, to je fakt.
Druhá věc je ta, že auto nemá klasickou váhu vzduchu (N54). Přesto to vzduch váží.. Víte o tom něco?
BTW: Možná by stálo za to udělat sraz majitelů N53, N54

Asi bychom měli spoustu společných témat

Hele tak mě si taky někdy zvedne otáčky. Proč to dělá mrcha?

Jo, dáme srazy a N55 chceš vynechat?

Nikdo tady s N55 asi ani není a ten motor mi nějak už nesedí....jedno turbo a hlavně, proč je N54 v 1M a ne N55? Asi bude N54 v něšem lepší

Napsal: stř 21.11.2012 23:02
od Poldav6
bmw335 píše:Hele tak mě si taky někdy zvedne otáčky. Proč to dělá mrcha?

Jo, dáme srazy a N55 chceš vynechat?

Nikdo tady s N55 asi ani není a ten motor mi nějak už nesedí....jedno turbo a hlavně, proč je N54 v 1M a ne N55? Asi bude N54 v něšem lepší

N55 je pro socky, to nebrat!

Buhví jestli to vůbec jezdí na benzín, když to žere tak málo (údajně kolem 6l mimo město)..
Ne, to je samozřejmě jedno, klidně budou zvaní i N55ky. Faktem je, že v 1M je prostě N54, to nikdo neodpáře...
Ale to jsem rád, že i ostatní řeší takové věci jako já...
Napsal: stř 21.11.2012 23:03
od risanica
Ja mam chlapi 330i N52 a mam ty vibrace taky a predtim sem mel E46 a ta mela sametovy chod oproti tomu. Otacky mam stejne. Kdyz nekdy v meste vyradite na neutral a jedete, tak si vsimnete, ze se otacky zvednou a vibrace jsou pryc

obcas mi to i tak lehce v intervalech zakyve s autem jak pisete,ale ne nijak drasticky...asi zkusim tu vahu vycistit

Napsal: stř 21.11.2012 23:21
od Poldav6
Tak já to zopakuju.. N54 nemá váhu vzduchu. Když jsem v servisu říkal, ať mi ji vyčistí, prostě ji nenašel. Přitom na diagnostice to nějaké údaje vyhazuje...
Co jsem hledal, tak i na zahraničním fóru (zas tak důkladně jsem to nehledal) jsem našel, že někdo hledal váhu vzduchu a ostatní mu napsali, že přece N54 ji nemá...
Jinak trošičku mi pomohlo nahrání posledního softwaru motoru. Měl jsem verzi 2007 a s verzí 2011 to je o chlup lepší. Hlavně po nastartování, ale asi i potom.
Napsal: stř 21.11.2012 23:33
od bmwfan18
Zkusim se na to zeptat mýho servisáka, docela se vyzná. Myslel jsem, že to bude setrvákem, kterej dělal už neskutečnej rámus, ale i po včerejší výměně vibrace přetrvávají. Jinak jak už jsem psal, vibrace mají pravidelný interval, asi během 2 vteřin se vibrace postupně zvyšuje, pak utne, a znova.
Napsal: stř 21.11.2012 23:45
od BudVlad
Software update by také mohl pomoci. Po koupi auta mi v roce 2008 během prvního půl roku updatovali software 2x. Nyní mám software od DS Motorsaport (je to již moje šestá verze) a motor běhá hladce. Jedinou vibraci jsem měl když odešla cívka.
Napsal: čtv 22.11.2012 05:40
od fulaza
zdravím, moje E36 mi dělá něco podobného. Ve volnoběhu i když je motor zahřátý tak přijdou vibrace s celým autem to trošku zatřese pak chvíli nic a pak zase se to zatřepe a toto se opakuje pořád dokola. Jako nejsou to nějak moc velké vibrace, ale když sedíte v autě tak to jde cítit

Napsal: čtv 22.11.2012 09:47
od bmwfan18
Opravdu jsem nečekal, že se přihlásí tolik lidí se stejným problémem, ale bez řešení
