
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Svor alias uzávěra difu do e46 a jiných s ASC, DSC, VYŘEŠENO
Čau lidi chci se podělit o ukončení své snahy dát do e46 svor za méně než 30 nebo 20 litrů. Po půl ročním snažení sehnat někde lamelový svor za normální peníze, který by unesl čipovanou 330d jsem zjistil že to prostě není v mých silách. Tímto děkuji Hanzovi za cenné rady a jeho čas. Kámoš poradil člověka co staví uzávěry do OFF roadů, tak jsem to zkusil a dozvěděl jsem se, že to není problém naroubovat do čehokoliv. Funguje to opačně než lamela která svíra po prokluzu, uzávěra je zavřená a v zatáčce otvírá rychlejší kolo. Nebyl schopen mi říct co to udělá s DSC, které mám v autě, ale i tak jsem to zkusil a 14 dní trvalo to upravit pro e46, dneska jsem to konečně nechal nahodit a světe div se ono to funguje !! Kupodivu DSC funguje jako po másle, takže manželka nebude muset nic vypínat a bude krytá hlídačem a já si to můžu vypnout a jít se bavit. Obrovská výhoda funguje to jako 2 way, to znamená svoruje vpřed i vzad. Tato legrace mě vyšla na nějakých 15tkč, což je oproti lamele asi polovina nákladů, když lamela stojí něco kolem 25k + zástavba nějakých 4-5k. Toliko moje zkušenost, pokud by někdo měl nějaké dotazy klidně pište jsem tu často. 

Je to tužší než open diff, tak je to cítit i v zatáčce. Na rovině je to trochu poznat při přidání a ubrání, je cítit že se něco děje, ale to by si mělo po zajetí sednout, navíc mám superhrubé gumy, tak je to umocněné i tím vzorkem. Zástavba šla do origo obalu. Když jsem zkoušel zabrat na sněhu s DSC tak se standartně rožlo a začlo mě brzdit.
to bude žrát gumy
Ono je to pořád sepnuté na oba výstupy.... a v zatáčce se uvolní ten pomalejší?
jak se to chová když máš jedno kolo na ledě a druhé na silnici? když se to na ledě bude protáčet..... ? co to přenese na to kolo na silnici
Teoretizuju
lamela by ti přenesla trochu momentu na kolo na silnici ale tenhle svor? uzávěra...
?

Ono je to pořád sepnuté na oba výstupy.... a v zatáčce se uvolní ten pomalejší?
jak se to chová když máš jedno kolo na ledě a druhé na silnici? když se to na ledě bude protáčet..... ? co to přenese na to kolo na silnici


lamela by ti přenesla trochu momentu na kolo na silnici ale tenhle svor? uzávěra...

all píše:to bude žrát gumy
Ono je to pořád sepnuté na oba výstupy.... a v zatáčce se uvolní ten pomalejší?
jak se to chová když máš jedno kolo na ledě a druhé na silnici? když se to na ledě bude protáčet..... ? co to přenese na to kolo na silniciTeoretizuju
lamela by ti přenesla trochu momentu na kolo na silnici ale tenhle svor? uzávěra...?
Dle stavitele by se mělo v zatáčce pustit to rychlejší, ale jenom do určitého momentu, který může vyvolat zatáčka a pak už se jedná o prokluz a zavíráme.
V závodních offroadech to funguje věky tak si myslím že tady by taky mohlo

video http://hlidkar.rajce.idnes.cz/matulle_, ... V01154.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
all píše:vypadá to slušně a už mi to začíná bejt jasný
ps: takhle to asi necvaká při jízdějaký se tam pak dává olej? asi na doporučení toho co to tam zastavěl, co?
Zkoušeli jsme cvakání a je slyšet jen na zpátečku do zatáčky a to jenom venku a velmi jemně, uvnitř je ticho. Olej Origo BMW co tam patří, nic speciálního netřeba.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
Jandy píše:all píše:vypadá to slušně a už mi to začíná bejt jasný
ps: takhle to asi necvaká při jízdějaký se tam pak dává olej? asi na doporučení toho co to tam zastavěl, co?
Zkoušeli jsme cvakání a je slyšet jen na zpátečku do zatáčky a to jenom venku a velmi jemně, uvnitř je ticho. Olej Origo BMW co tam patří, nic speciálního netřeba.
Jsem zvedav, zda se nebude nadmerne opotrebovavat, prece jenom s offem nejezdis 160 po dalnici do zatacky. Prubezne bych koukal na oter v oleji

Lada Zuzjak píše:Jandy píše:all píše:vypadá to slušně a už mi to začíná bejt jasný
ps: takhle to asi necvaká při jízdějaký se tam pak dává olej? asi na doporučení toho co to tam zastavěl, co?
Zkoušeli jsme cvakání a je slyšet jen na zpátečku do zatáčky a to jenom venku a velmi jemně, uvnitř je ticho. Olej Origo BMW co tam patří, nic speciálního netřeba.
Jsem zvedav, zda se nebude nadmerne opotrebovavat, prece jenom s offem nejezdis 160 po dalnici do zatacky. Prubezne bych koukal na oter v oleji
To je jistě pravda, ale na dálnici se to asi ani nepodívá a pokud jo tak max. na 200km. Olej určitě zkontroluju za nějaký čas, auto ujede tak do 100km za týden spíš 60, tak si myslím že to nebude velká drama. Po zimě tam plesknu open diff a tohle na léto schovám, není důvod to tahat v létě s sebou.
chodí jak hodinky http://www.youtube.com/watch?v=8DvITxAA ... e=youtu.be
a jedna velikonoční http://www.youtube.com/watch?v=uxYe6wgh ... mw&index=1 

Fikop píše:Můžu vědět, jak funguje na suchém asfaltu, zkoušel jsi to???
Tak i v zimě je sem tam suchý asfalt, takže jsem s tím něco po něm pojezdil a jelikož se tady ta věc staví buď na drifty nebo do off roadů, tak to prostě na suchu je poznat že tam není lamela. Chová se to jinak jelikož to furt pracuje a člověk o tom ví, dá se s tím žít, ale na léto mám origo diferák. V zatáčkách to funguje bezvadně, na rovině se ten čep rozpíná pod plynem a je to cítit, jak zabere nejdřív jedno kolo a pak druhé není to žádné drama ale je to cítit. V zimě to budu mít na autě pokud by to chtěl někdo zkusit, tak není problém.