Stránka 1 z 1

Napsal: sob 30.03.2013 19:43
od Jarda320d
Zdravim chlapi, mám problém s poloteplými starty na e46 320d (100kW) Na začátku zimy mi začlo auto špatně startovat studený - diagnostika a bylo to špatný žhavicí relé, vyměnil jsem ho a od tý doby startuje studený nádherně. Teplý naskočí taky hned, ale když přijdete, a auto je poloteplý ( třeba po 2 hodinovým stání u obchodáku, teplota vody 40 stupnu) tak startuje několik vteřin a po naskočení dost zakouří :-( Stejně jako kdyby nebylo nažhavený :( Tak jsem ho napích a v jednotce motoru byla jediná chyba, která podle mě s tím vůbec nesouvisí, ale taky nevim co tam dělá a co znamená chyba brzdovýho spínače v DDE 3.0. 8O Předem dík za rady...

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N
---------------------------------------
Datum: 03/30/13 16:43:16
ECU: DDE30DS0
JobStatus: OKAY
Variante: DDE30DS0
-------------------------------------------------------------
ERGEBNIS: 1 Fehler im Fehlerspeicher !
-------------------------------------------------------------
26 Bremslicht / Bremstestschalter

Fehlerhäufigkeit: 23

Motordrehzahl 211.50 [1/min]
Kuehlmitteltemperatur 52.00 [Grad C]
Betriebstundenzaehler 57.40 h
Motordrehzahl 57.40 [1/min]
Kuehlmitteltemperatur 57.40 [Grad C]
Betriebstundenzaehler 57.40 h

Plausibilitaet der Bremssignale im Fahrbetrieb
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehlercode: 1A 20 17 09 5C 81 BC 00 00 00 00
=============================================================

Napsal: pon 30.06.2014 22:25
od DavidSch
Caudy, mam uplne stejny problem? resil a vyresil to nekdo prosim?

Napsal: úte 01.07.2014 08:49
od Holly
Asi 745 možných příčin včetně vlivu ropné krize na hnízdění plameňáků... Co jsi už vše vyměnil/zdiagnostikoval/vyloučil?

Automat/manuál, chip/nechip, provedné opravy atd?

Žhavicí svíčky, jednotka žhavení, palivový filtr, čidla na vačkách, vstřiky, přepady a moje oblíbené - naftové čerpadlo 8)

Napsal: čtv 03.07.2014 14:13
od Full
Kdybys potřeboval čerpadlo nebo cokoli tak napiš mám tu komplet motor s prasklým blokem.

Napsal: ned 06.07.2014 10:25
od DavidSch
tak jsem vymenil vsechny zhavici svicky, mel jsem prasklou silovou pojistku, takze jsem taky menil, rele funguje auto zhavi, v tom to nebude. Chip vubec. Dela mi to jen kdyz je auto na primim slunicku cely den (cca 25°C) a nebo kdyz mi auto vychladne a teplota spadne na modry policko . Jo a podotykam, ze kdyz mi stoji auto na primim slunicku cely den a otocim klickem, tak se hne rucicka a ukazuje teplotu na konci modryho policka (cca teplota podle budiku 40°C).

Napsal: ned 06.07.2014 10:36
od DavidSch
palivac jsem vymenil, teplotni cidlo taky, cidlo vacky to nema je to ten 100kW motor, manual, diagnostika ukazala ventil plniciho tlaku a snimac polohy jehly nebo jak to bylo napsany (mysleno ridici vstrik) tyhle chyby to melo uz kdyz jsem to koupil cca 2 roky zpet, startovalo to obcas taky takhle blbe ale cim dal tim vic se to zhorsovalo, ted kdyz to zrovna blbne, tak tocim treba 10s a pak vylitne bilej kour
DavidSch píše:tak jsem vymenil vsechny zhavici svicky, mel jsem prasklou silovou pojistku, takze jsem taky menil, rele funguje auto zhavi, v tom to nebude. Chip vubec. Dela mi to jen kdyz je auto na primim slunicku cely den (cca 25°C) a nebo kdyz mi auto vychladne a teplota spadne na modry policko . Jo a podotykam, ze kdyz mi stoji auto na primim slunicku cely den a otocim klickem, tak se hne rucicka a ukazuje teplotu na konci modryho policka (cca teplota podle budiku 40°C).

Napsal: pon 07.07.2014 07:37
od Holly
DavidSch píše:...diagnostika ukazala ventil plniciho tlaku a snimac polohy jehly nebo jak to bylo napsany (mysleno ridici vstrik)...
Čerpadlo... :cry: :cry:

Napsal: pon 07.07.2014 19:34
od DavidSch
myslíš jo? :(

Holly píše:
DavidSch píše:...diagnostika ukazala ventil plniciho tlaku a snimac polohy jehly nebo jak to bylo napsany (mysleno ridici vstrik)...
Čerpadlo... :cry: :cry: