Stránka 1 z 3
Napsal: ned 14.04.2013 00:43
od Henrifog
cus,zase jeden problemos,kolikrat se mi stane ze je auto studene a hned po otoceni klicku sepne sahara (ten velkej vetrak) a toci se a toci se.nevim kde mam hledat nebo co by to mohlo byt.318tds.diky za kazdou radu
Napsal: ned 14.04.2013 09:16
od shade741
najdi si relé,
http://www.bmwe36blog.com/images/photos ... out-03.jpg tuším 13, a když tot akle točí a myslíš že by nemělo skus do něj klepnout, pokud se vypne vyměn relé
Napsal: ned 14.04.2013 09:30
od Henrifog
jj,zkusim,jsem treba v praci a po 5 hodinach,kdy je motor komplet studeny zkusim otocit klickem nebo nastartovat tak se prvne zapne sahara,hukot jak krava,tak ho vypnu a zas,diky vyzkousim to
Napsal: ned 14.04.2013 11:15
od shade741
měl sem tenhle problém na 325TD , sahara sepnula a už se nechtěla vypnout muselo se technicky klepnout do relé než sem ho vyměnil
Napsal: ned 14.04.2013 11:27
od johnyfly1
takze sa zopina na druhy stupen ked poriadne huci?
ze by bolo zlepene rele sa mi moc nezda lebo do zopinacej casti rele ide napatie priamo z baterie cez 30A poistku cize vrtula by sa ti to cila aj keby si nemal kluciik v zapalovani

do cievkovej casti rele ide prud po otoceni klucika do polohy 2 takze to rele musi zopinat nieco ine...
kedze ti ide vrtula na druhy stupen tak ten ovlada AC fan switch ktory je podla schemy niekde na pravej strane motora..je to nejake teplotne cidlo, neviem ale presne ako to maju dizle...tak isto druhe rele ovlada tlakovy senzor klimy ktory by mal byt niekde pri pravom svetle

Napsal: ned 14.04.2013 11:38
od shade741
tak nejlepší je prvně postupovat od nejjednodušších věcí, mě to dělalo uplně stejně, zdřejmě si tam už někdo hrál s elektrikou, nikdy nemůže člověk vědět co se u starýho auta kdy dělo. To čidlo teploty u BENZÍNU je zašroubavaný v chladiči, měl by to bejt určitý termospínač a co vím, tak je spojený práve s touhle el vrtulí. Na zahr, foru sem jendou četl, že když dávají pryč viscospojku, tak mění tohle čidlo za nějaké jiné a chladí to celý touhle el vrtulí, mě to příde jako celkem zbytečný
U nafty to bude asi ta devítka ale jistý si nejsem
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=13
Napsal: ned 14.04.2013 11:48
od johnyfly1
kazdopadne keby to mal zapojene origo

Napsal: ned 14.04.2013 16:08
od Henrifog
ted jsem z toho jelen uplne

zkusim od relatka prvne a uvidim,ted to zase neudelalo,prijde me ze jak to jednou sepne fakt pri teplote,dojedu domu,rano tam dam klicek tek se toci,bez klicku ne,a jak se toci jak dojedu,tak po vytazeni klicku se prestane tocit
Napsal: pon 15.04.2013 01:21
od Henrifog
jel jsem se projet,ze to zkusim s tim relem a dneska to neudelalo nic,tak nevim,snad to nejak vychyytam,ale teplota je porad stejna tak 90
Napsal: pon 15.04.2013 18:42
od Henrifog
tak dneska to na pulce neseplo nic,pak jsem po 3 hodinach nasedl,a jak byla teplota zhruba ve ctvrtce tak se to zas motalo o stosest,tak nevim co s tim,nemuze to byt termostatem treba,zahraty je to za chviluj
Napsal: pon 15.04.2013 19:08
od Lucifer
Bude to dělat jeden z těch 2 spínačů na hlavě.
Napsal: pon 15.04.2013 20:52
od Henrifog
jo jsou tam nejaky cidla,zkusim je zitra prehodit z toho druhyho motoru co je KO
Napsal: pon 15.04.2013 20:55
od beny-maser
na e34 se spíná hned vrtule po zapnutí klimy,nemáš jí náhodou stále zaplou?
jinak bych kouknul na spínače na hlavě co pomáhaj chladit jak píše lucifer,
Napsal: úte 16.04.2013 05:36
od Henrifog
mrknu dneska a pisnu
Napsal: úte 16.04.2013 19:12
od Henrifog
cus,jeste jsem zjistil,ze kdyz se rozmota ta sahara tak tady v tech valeckach porad cvaka viz obrazek,jsou to takovy 2 valecky do kterejch vedou hadice,ty cidla budu mit az zitra az si odvezu ten starej motor
Napsal: úte 16.04.2013 19:29
od Lucifer
To jsou ventily topení ty cvakají a pouštějí horkou vodu do radiátoru topení. V klimaboxu jsou teplotní čidla který udržují konstatní teplotu tím že dávají signál jednotce a ta vždycky na chvilku otevře tyhle ventily a zase zavře pak auto topí třeba na 15%.
Napsal: úte 16.04.2013 20:02
od Henrifog
zkusim teda prehodit ty cidla?mam obe dve nebo po jednom a ktery prvni?

Napsal: úte 16.04.2013 20:10
od Lucifer
Jedno po druhym bych zkusil pak taky odvzdušnit nějaká bublina se ti tam taky udělá
Napsal: úte 16.04.2013 20:56
od shade741
tak pokud to má 318 stejný jak 325 TD/s tak tam to nemá odvzdušnovák klasickej ale jen se dolejvá pokud si pamatuju dobře

Napsal: úte 16.04.2013 21:49
od Henrifog
odvzdusnovak tam neni,zitra to zkusim a uvidime