Stránka 1 z 1
Napsal: úte 30.04.2013 17:47
od rejvn
Zdravím, vlastním E46 330XD 135kw, 5st. automat rv. 2002, facelift..
přišlo mi že mi více méně ze dne na den ztratil výkon.. ale pouze při režimu sport, na obyčejném Drive to ani tak nesleduji, ale při režimu Sport při úplném sešlápnutí plynu jakoby chvíli čekal než se začne něco dít... z 0 - 100 se na 40 km / h taky celkem belhá, a vím že to bylo čilejší...a při přeřazení z 3 na 4 rychl. stupeň .. cca 130 km/h, taky chviličku stoji než začne zabírat.. Turbo je staré 2 roky, je možné že by začala dobelhávat převodovka? .. olej se v ní měnil cca před rokem, zakoupen v origo BMW servise... chtěl bych tu vadu podchytit dříve než se kompletně něco vysere.. auto je už i v servisu, ale ptám se jestli náhodou někdo nemá podobnou zkušenost..
Díky
Napsal: pát 03.05.2013 09:03
od rejvn
na nic nepřišli

... není náhodou na plynovém pedálu nějaký snímač ? jak moc ho stlačím? objevil jsem nový poznatek.. a to že když jedu na sport třeba na 3 rychl. st. pustím plyn.. a znovu ho stlačím.. tak si ten automat nepodřadí a jede v nízkých otáčkách :/ .. musím ho stlačit třeba 2x a pak už si podřadí..
Napsal: pát 03.05.2013 09:14
od Velvetek
Více to popiš. Má ta ztráta výkonu třeba nějaký vliv na počet otáček motoru? Jestli třeba nejede v nízkých, ale ve výšších zase ano či naopak?
Napsal: pát 03.05.2013 11:29
od rejvn
v nižších otáčkách.. jak už jsem tady psal z 0 - 100 tak se belhá až do 30-40km/h.. a jakmile začne točit, tak jede úplně normálně... a ve vyžšich rychlostech.. např při přeřazení z 3 na 4, jde vidět že se zastaví na 120km/h cca 2500 RPM a chvílí čeká než začne nabírat otáčky... Turbo je staré 2 roky.. nejlepší že je měsíc po záruce, ale je na něm najeto cca 30 tisíc km..
Napsal: pát 03.05.2013 11:36
od rejvn
a ještě jeden postřeh.. než se to všechno začalo dít, jel jsem na výlet.. cca 150 km.. a na cestě jsem postřehl jako by se něco pálilo, jen žádná kontrolka se nerozsvítila a nerozeznal jsem zdali je to smrad venku nebo v autě, .. jen jednorázově jsem to cítil a potom nic, dojel jsem dom.. a druhý den jsem začal sledovat tento pokles výkonu.. smrad šel težko řict odkud.. prostě spálenina
Napsal: pát 03.05.2013 11:46
od Velvetek
Pokud nejede v nízkých otáčkách, tedy cca do 2500-3000ot/min, tak bych nejprve zkontroloval podtlakové hadičky k turbu. Je tady o tomto problému dost napsáno, stačí hledat... tomu by odpovídalo i to zastavení na cca 2500otáček a pak následné rozjetí...
Napsal: čtv 09.05.2013 08:54
od rejvn
nemohla by to být třeba váha vzduchu ?
Napsal: čtv 09.05.2013 13:29
od Velvetek
Zkus ji odpojit a projet bez ní, ale nejlépe uděláš, když zajedeš na pořádnou diagnostiku a zkusíte live data při jízdě než laborovat...
Napsal: stř 22.05.2013 14:47
od rejvn
no takze parada, po poradne diagnostice.. se ukazalo ze je to prevodovka, nejake napady? je nutny kompletni repas? muze mi nekdo poradit nejaky poradny servis kde by se to dalo vyresit?
Napsal: stř 22.05.2013 14:55
od Velvetek
Asi taky záleží odkud jsi, pokud nechceš auto vozit přes celou republiku. Ale nejede v nízkých otáčkách a je to převodovkou???