Stránka 1 z 1

Napsal: pon 20.05.2013 12:29
od patrikszlaur
Zdravim všecky hoši pomozte mi vyřešit problem na mojem bavoru ktery jsem zrovna koupil uš si nevim rady ani muj znamy co je automechanik chtel bych tedy aspon slyšet nějake rady od vas prostě koupil jsem bavoraka neni prvni. Střili mi do sáni i do vyfuku svičky jsou nove a po jednom startu jsou černe otačky motou ve volnoběhu vubec nedrži kolisaji a střili. Kdyš mu přidam na plyně tak nad 3 tisice běži dobře vubec nestřili jel jsem to projet a kdyš sem mu přidal plyn tak ho dusilo jak by jel na 3 valce a po chvili jel normalně .Kdyš šlapnu po plnynu uděla to to že rychle se vytoči otačky nahoru a dlouho mu trva než klesnou .V 5 tisicich žadny problem jel perfektně ja osobně si myslim že mi zaliva svičky ale to neřeši to střileni do sani a vyfuku a z vyfuku je smrad nespaleneho benzinu sakra ja uš POMOC!!!!!

Napsal: pon 20.05.2013 12:51
od Fx
Začal bych diagnostikou

Napsal: pon 20.05.2013 13:24
od aigo
me to delalo uplne to same a byl ucpany kat

Napsal: pon 20.05.2013 23:29
od patrikszlaur
musim tě sklamat katalizator vubec nemam misto něho mam akorad rezonator a koncovy vyfuk
a jinak na diagnostiku seru je to stare auto na pamněti zavat se nic skoro nezapisuje a projeti auta celou diagnostikou si myslim že je taky zbytečne nějake dalši navrhy co by mi pomohly ??????

Napsal: pon 20.05.2013 23:30
od Fx
Tak když nedáš na rady, tak si tu závatu hledej dál, no :-)

To může dělat takových věcí. U tohodle je základ vyčíst nejen paměť závad, ale taky live data a hlavně u toho myslet.

Mimo jiné jsi neuvedl, o jakou 320i se jedná. M50, M50TU, M52...

Napsal: úte 21.05.2013 00:34
od Johnys
Taky bych začal diagnostikou, než prvně dal na teorie, čím by to tak mohlo být a rval do toho prachy zbytečně za věci, kterýma to být může, ale taky nemusí. To může dělat tisíc věcí.

Napsal: úte 21.05.2013 11:17
od patrikszlaur
tak dal sem teda na tvoji radu dneska to bylo na diagnostice a vubec nic pamět zavad čista a je to bmw m50 z vanosem ale všiml sem si dneska při odkrouceni sviček že se z jednoho valce pořad kouřilo a ze zbytku ne takže mam tušeni že asi bude prdle but těsněni pod hlavou a teče tam voda do valce a ta se vypařovala a nebo by to mohlo byt taky hlava motoru praskla nevim jinak dneska jak sem to startl a přidal jsem lehce na plnu tak vvubec nešlo otačky uš ani ukorygovat jak sem lehce přidal tak to vystřeli na 3 tisice a klesne a to sem mněl pořad plyn stejně jako by 3 valce přestali jet a pak zas chytli atak pořad dookola

Napsal: úte 21.05.2013 12:49
od weNTyll
Jak pise Fx, zacal bych diagnostikou ale to se nerovna jenom precist zavady z jednotky jako to dela kazdy a pak rict, podle vseho tomu nic neni a nevim co s tim dal, ale prijdem na to mozna kdyz vymenime vsechno.

Live data jsou u takto pomale jednotky skoro k nicemu, nez sesmoli a odesle ven nejaky zprumerovany udaj motor se mezitim otoci treba 20x z toho 10x vynecha a vis zase prd.

Neni velky problem to s osciloskopem najit, ale nikomu se to nechce vetsinou platit, kdyz se pak zjisti, ze pricinou byla kravina za par stovek a diagnostika problemu stala nekolikrat tolik.

Jestli to neni nekde ucpane tak odhaduju, ze cidlo na klice nebo na vacici posila kraviny a jiskra a vstriky litaji od certa k dablu a jenom ne se presne trefit.

Napsal: stř 22.05.2013 06:45
od norespect
podle me , jedno z cidel otacek motoru