Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 06.06.2013 14:31
od kyblick
Prosím o radu:
Problémy začaly před cca týdnem. Nechal jsem auto přes noc zaparkovaný v mírném kopečku a ráno když chci nastartovat tak na displej kontrolka jakoby na ručku (ale žlutá) a k tomu svítil žlutě ten trojúhelník s šipkou dokola ( stabilizační systém), možná ještě něco.. A symbol auta na heveru. Po několikátý se mi povedlo to nastartovat. A to se opakovalo skoro každý den ráno. Když už to chytlo, tak všechny kontrolky zmizely. A když jsem dal check tak vylezlo ok. Pak přes den už to startovalo normálně. Jen k tomu myslím další dny naskočila ještě ikona kontroly tlaku v pneu. Nejsem si jistý jestli to hlásí i ABS nebo jen ten stabilizační systém.
Dnes už se mi nastartovat nepovedlo, vyskočil k tomu ještě nápis "service".
Hledal jsem k tomu něco na netu a většinou v cizině (u nás jsem moc nenašel) o tom psali jako buď:
-senzor natočení volantu
-pumpa DSC/ řídící jednotka DSC/ABS (finančně zřejmě celkem mazec )
-možná i baterka (auto mám měsíc, předtím půl roku stálo a byla tam mrtvá baterka, ale tu mi v BMW oživovali a před tím měsícem tam nic závažného nenašli.)
Uvítám někoho z Prahy co by věděl co s tím..
Napsal: pát 07.06.2013 09:33
od deejaywolf
Řekl bych, že máš v háji baterku. Já měl podobný problém
Napsal: pát 07.06.2013 11:02
od kyblick
To je taky možnost. Je tam 6 let stará původní BMW zelený oko už se nezelená. Zkusím dnes startovat s další připojenou baterkou. Jen mi je divný že motor normálně točí ale nechytne..

Napsal: pát 07.06.2013 11:17
od deejaywolf
kyblick píše:To je taky možnost. Je tam 6 let stará původní BMW zelený oko už se nezelená. Zkusím dnes startovat s další připojenou baterkou. Jen mi je divný že motor normálně točí ale nechytne..

Taky mi točil, pak se všechno resetlo, dokonce mi i vyjela vzadu roletka:)
Takové ty hlášky o tlaku v pneumatikách a podobně se mi začaly objevovat pár dní před tím, než baterka odešla úplně a nešlo ani nastartovat.
Baterku jsem měl taky nejspíš původní z roku 2006. Mám tam teď pár měsíců novou a vše je v cajku.
Napsal: pát 07.06.2013 11:20
od hansm5
kyblick píše:To je taky možnost. Je tam 6 let stará původní BMW zelený oko už se nezelená. Zkusím dnes startovat s další připojenou baterkou. Jen mi je divný že motor normálně točí ale nechytne..

pokud das novou,nezapomen ji nechat nakodovat k autu,jinak si auto bude porad myslet,ze tam je spatna

Napsal: pát 07.06.2013 11:24
od kyblick
A jakou jsi kupoval? Chystám se koupit Vartu (tuším F17 nebo G3) ta je jedna je 80Ah, druhá 95 Ah,jen nevím jestli se tam vejde?
Nebo nějakou jinou?
Napsal: pon 10.06.2013 14:42
od deejaywolf
kyblick píše:A jakou jsi kupoval? Chystám se koupit Vartu (tuším F17 nebo G3) ta je jedna je 80Ah, druhá 95 Ah,jen nevím jestli se tam vejde?
Nebo nějakou jinou?
Teď z hlavy nevím, jakou tam mám. Nejprve jsem chtěl Vartu Silver Dynamic, ale bylo mi doporučeno, že stačí nějaká jiná levnější, že i kdyby nevydržela tak dlouho jako Varta, tak je levnější a tak poměr cena/výdrž je lepší. Ale to je fuk. Hlavně že jede všechno, jak má.
Každopádně mám tam silnější baterku, než byla ta původní.
Napsal: pon 10.06.2013 21:57
od kawazx6r01
Ja menil baterku ve svém 320d E91 origo bmw 80Ah za vartu silver 80Ah, která stala cca 1900,- s dph. Vejde se tam ještě 90Ah, coz mel muj BMW 330d E91, je to na to pripraveny, jen nakodovat.
Napsal: úte 11.06.2013 14:47
od deejaywolf
Jaký je rozdíl mezi nakodóvanou a nenakódovanou baterií?
Mi hned po vyměnění auto šlapalo, jak mělo. Nic se nekódovalo.
Napsal: úte 11.06.2013 15:51
od Miguel
Rozdíl je v tom, že pokud měníš/ dáváš jinou kapacitu případně typ baterie (gel, klasika) a nenakoduješ jí tak je baterie třeba do roka hotová. Je tam na to elektronika (IBS - inteligent battery sensor) a pokud ten prašivej mikroprocesor nemá správné data tak je z toho celej power management uplně vedle

Hlídá to kondici baterie, teplotu atd.
Napsal: stř 12.06.2013 11:22
od deejaywolf
Miguel píše:Rozdíl je v tom, že pokud měníš/ dáváš jinou kapacitu případně typ baterie (gel, klasika) a nenakoduješ jí tak je baterie třeba do roka hotová. Je tam na to elektronika (IBS - inteligent battery sensor) a pokud ten prašivej mikroprocesor nemá správné data tak je z toho celej power management uplně vedle

Hlídá to kondici baterie, teplotu atd.
No hezky:) To jsem netušil. Měl jsem sice auto v servisu, kde mi opravovali podle diagnostiky všechny chyby, co to hlásilo, ale jestli mi tam nakódovali i tu baterku netuším.
Radši se ještě poptám.
Napsal: čtv 27.06.2013 16:02
od kyblick
NO tak baterku jsem vyměnil a nějakou dobu nic. Ale teď jak bylo, mokřeji a všude louže, tak poslední dny stejný problém. Zkusím sem dát video, jak to vypadá..
zastrčím klíč, zmačknu tlačítko: Jen to jakoby škubne s autem a rozsvítí se na displeji ty tři symboly a hlásí servis. Pak podržím déle zmačknuté, tak auto točí a točí a nechytne, tak to vypnu a zkusím znovu. Buď se to pak hned na další zmačknutí povede, nebo postup stejný, škubanec a nic.. a po několikatý to pak na ten jakoby "druhý pokus" chytne. Zkusím dát check přes palubní počítač a ten po několika sekundách zahlásí že je vše OK. (tak tři vteřiny tam ten servis ještě svítí a pak zmizí.)
Tohle se děje když auto nějakou hodinu stojí. Jinak hned po dojetí v pohodě nastartuje..