Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.06.2013 18:01
od level
Vim,že se to tu asi už řešilo,ale nemůžu to nějak dohledat,proto prosím o radu,co vše je nutné,když chci vyměnit 2.0 za 2.5,a také na kolik celá přestavba vyjde cca.Pokud někdo máte nějaké info o přestavbě,prosím hoďte ho sem nebo mně do SZ,díky.
Napsal: úte 18.06.2013 22:01
od shade741
potřebuješ nastrojenou dvaapůli, jednotku k ní (pozor na to aby to nebyla m50b25/tu z např pětky mají jinou vanu a asi i elektriku) pak je třeba si dát majzla na ten imobilizér a jendotku, pokud máš auto tuším do 8/94 nemusíš to řešit pokud seženeš taky do tohodle data, dále se liší převodovka, kardan, diferák(je větší obal) a i poloosy(325 je má větší) vyměnit pokud nechceš počítat životnost v motohodínách do dvaceti, pak řešíš přestavbu zapsanou v TP vs stk případná evidenčka pojištovna atd, nebo na "hulváta" no
Napsal: stř 19.06.2013 00:27
od level
Takže stačí nastrojený motor s převodovkou plus elektrika motoru,kardan,poloosy a nic víc?To docela jde,čekal jsem,že to bude horší,všechno pasuje stejně že jo?A co výfuk,neni třeba jinej?
Napsal: stř 19.06.2013 00:58
od shade741
jo je jinej než dvoulitr, je to dvouroura, to sem zapomněl, soustředil sem se jen na hnací ústrojí, jinak este moment pockej třeba někdo něco přihodí nevím jestli si pamatuju vše

jinak kompatibilitu dílů si prověřís i v etk- tam ti to vypíše jestlis e dával do toho či onoho auta daný díl stejný a podobně
Spíš mě zajímá jestli to chceš zapisovat do TP nebo ne a jeslti víš jaký rizika plynou stím pokud ne
Napsal: stř 19.06.2013 01:05
od bawofilak
ja ted dostavěl z coupé 318is 325i . a mam to legalizovaný. kdyz se mě zeptáš na nějaký konkrétní věci tak ti dám info. vyskoušel jsem mraky dílů a docela drtivá většina mezi sebou pasuje- coupé , sedan, 4vály 6vály
Napsal: stř 19.06.2013 01:19
od Totic
Hmm gratulejšn.. a jak ta legalizace 'símtě probíhala, zápis do TP ?

Napsal: stř 19.06.2013 18:11
od Dacud
Totic píše:Hmm gratulejšn.. a jak ta legalizace 'símtě probíhala, zápis do TP ?

pres stehlika za 2800kc

Napsal: stř 19.06.2013 18:44
od bawofilak
Dacud píše:Totic píše:Hmm gratulejšn.. a jak ta legalizace 'símtě probíhala, zápis do TP ?

pres stehlika za 2800kc

přesně tak
Napsal: stř 19.06.2013 22:12
od icecold
jestli chceš přestavět M50B20 na M50B25, nejlépe vanos za vanos a bezvanos za bezvanos, potřebuješ motor, sání, vstříky, škrticí klapku, váhu vzduchu (B20 má menší) ŘJ ,elektronika je stejná, výfuk a pak už jen by bylo dobrý vyměnit poloosy a diff, ale znám pár idividui co májí slabé poloosy s diffem 3:45 malej obal na B28 a v pohodě s tím jezdí, samozřejmě pokud bys s tím chtěl driftovat tak to bude věc jiná

jinak kardan a převodovky jsou stejné
Napsal: stř 19.06.2013 22:19
od shade741
osobně zastávám názor že to ten diferák a poloosy dlouhodobě nevydržej, a kardan je jinej!!předovka vpodstatě taky

Napsal: čtv 20.06.2013 01:17
od level
Nějak to kdyžtak vymyslím,každopádně díky moc za rady.
