Stránka 1 z 4
Napsal: stř 31.07.2013 21:28
od patriot
Ahoj, poraďte pls.... Letošní BIG je v ohrožení.....
Teď před 3 dny jak byla ta MEGA buřina, sem musel autem odjet. Asi po 3 km začalo auto cukat a netáhlo tak jak má. Po chvilce mi to zdechlo na pumpě a nešlo to nastartovat. Po 10 min. se mi to podařilo a dojel sem domů. Auto mám asi 2 měs, první bouřka, myslel sem si, že se dovnitř dostala někam voda, že to vyschne a bude to OK.
Teď sem to zkoušel, auto sice jede, ale ne na plný plný výkon, netáhne to, občas to poskakuje, rychlost nelze vytočit atd. A když vyšlápnu spojku, rozsvítí se kontrolka baterky a auto občas schcípne.
Asi to bude o dost složitější, ne jen voda v motoru atd. Když sem nadzvedl kapotu, kolem víka byla trochu oleje, což se mi také nikdy nestalo - viz. foto.
Co tedy dál, kde začít ? Diagnostikou ? Zjistit kde je chyba. Čím by to mohlo být ?
Mám teď dost práce, budu moc rád, když to stihnu do BIGu dát do kupy. Nevím, nevím ....
Kde tedy začít ?? Díky ......

Napsal: stř 31.07.2013 22:52
od lukepostulka
OT: Proboha jak jsi přišel na ten zářivě lesklý motor?
K tématu: nemůže se stát že je utopená ŘJ? V E36 je na takovém blbém místě, třeba tam zateklo a teď to posílá motoru špatné signály, a ta kontrolka baterky taky vypadá podrzřele...
Napsal: stř 31.07.2013 23:01
od Toci
Kvůli utopený ŘJ by nešel olej přes víčko. Osobně ti bohužel poradit neumím, kdybys ale chtěl, můžu ti doporučit kamaráda mechanika, co se vyzná v BMW. Stará se mi o moje a já bych to nikomu jen tak nesvěřil

Napsal: stř 31.07.2013 23:18
od MattyX
dám mou reakci i sem, třebas by to někoho napadlo taky ...
to je divný že olej tlakuje přes víčko ven ... kdyby tlakoval, tak by měl přes odlučovací hadici jít do sání. Takže zřejmě bude problém asi tady a proto se to dere ven tady přes víčko a to by mohlo zapříčiti i to dušení :Wink: Je to jen teorie, chce to prověřit ...
Napsal: stř 31.07.2013 23:20
od lukepostulka
fugass1 píše:Kvůli utopený ŘJ by nešel olej přes víčko. Osobně ti bohužel poradit neumím, kdybys ale chtěl, můžu ti doporučit kamaráda mechanika, co se vyzná v BMW. Stará se mi o moje a já bych to nikomu jen tak nesvěřil

Ten olej přes víčko může být důsledek divného chování motoru s utopenou ŘJ.. a vůbec, může mi někdo vysvětlit jak se může dostat olej ven z motoru přes zavřené víčko?
Napsal: stř 31.07.2013 23:22
od lukepostulka
Anebo se do sání dostala voda a něco udělala se separátorem...
Napsal: stř 31.07.2013 23:23
od patriot
Mám taky svého kámoše profi mechanika, jen je teď dost vytížený. Když tak bych se ti ozval. Nějaké další rady ???
Jinak ten motor sem už takhle koupil a v zimě bude na prodej, nechci žádné zdechlé Iso

.....only R6

Napsal: čtv 01.08.2013 10:27
od aigo
ja bych to videl na vysipanej kat
Napsal: čtv 01.08.2013 12:43
od patriot
A z toho by mi vyprskl olej přes víčko z motoru ven ?
To by neměl, ne ......
Napsal: čtv 01.08.2013 13:10
od paca
a co ucpaná hadice co "odvětrává" ventil dekl nebo ten ventil? šestihrnky mají odlučovač, tady je to řešený jinak jak se dívám
http://static.bmwfans.info/images/epc/ODM4X3A=.png
Napsal: čtv 01.08.2013 15:12
od rosta636
Já bych se taky podíval na odvětrání.A pak není nic jednoduššího než to natočit a to víčko odšroubovat,že?
Napsal: čtv 01.08.2013 15:32
od patriot
Teď sem díval na měrku oleje, je pod spodní riskou, je ho tam málo. Auto jde natočit, otáčky kolísají, z výfuku se trochu kouří a klepe se, stejně tak jako motor, ten se taky klepe. A takový divný zvuk .....
Není to hezký pohled
4 rosta 636
Jaké víčko máš na mysli ? Když já M42 moc neznám, je to má první

Napsal: čtv 01.08.2013 16:14
od paca
dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat

jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl

Napsal: čtv 01.08.2013 16:22
od Oldman
paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat

jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl

patriot,reset ŘJ nic nezkazí,odpoj baterku,po chvílce seskratuj celý okruh,samože s odpojenou baterkou,po nějakých 30-50 km by mělo být všechno OK
Napsal: čtv 01.08.2013 18:34
od lukepostulka
paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat

jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl

Proč ne?
Napsal: pát 02.08.2013 13:28
od shade741
paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat

jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl

no nevím kde by tam ten řemen vzal teda, u e 36 je řemenem hnaná jen
m 40
Napsal: pát 02.08.2013 14:10
od paca
shade741 píše:paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat

jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl

no nevím kde by tam ten řemen vzal teda, u e 36 je řemenem hnaná jen
m 40
tak řeťěz, měl jsem doma dva motory potkané

proto bych si nákup ieska dobře rozmyslel

Napsal: pát 02.08.2013 16:19
od beann
nemas tam konicky filtr? sportovni filtr?
Napsal: pát 02.08.2013 16:36
od Francis
paca píše:dolej olej a nechej otevřené víčko kudy se leje olej, nastartuj a pak uvidíš co to bude dělat

jinak bych to možná viděl i na přeskočený rozvodový řemen, iso do baráku bych už nikdy nechtěl

Tak jak, fouká to ven při otevření víčka?
Neprojel jsi hlubokou louži a "nesrknul" si motor vodu dovnitř?
Napsal: pát 02.08.2013 16:37
od beann
Ja bych to na to videl... Ikdyz nevim jestli by se motor s ohnutejma ojnicema jeste naskocil