Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.08.2013 17:10
od Mikrovlnka
Čest lidičky, bohužel ale už delší dobu mám problém uchladit mou E30. V autě je motor M50B25 z E34... Jinak visco spojku mam pryč - nevejde se tam, původní chladič byl dán z E36 s expanzní nádobkou, z prostorových důvodů... Před chladičem pak mam elektroventilátor tlačnej Japspeed viz. odkaz pod textem... Na autě mám pak tedy nový chladič, větrák, termostat...

I přesto se mi auto na volnoběh neuchladí... Chladič je poté, co termostat pustí horkou vodu do chladiče, horkej a pomalinku i se zapnutym větrákem leze ručička teploty nahoru... Když na chvilku motor vypnu, tak se mi voda v chladiči o kousek zchladí a když znovu nastartuju, tak mi o kousek teplota zase spadne - z toho usuzuju, že mi funguje i vodní pumpa... Jinak mi nefungoval ventil na topení, tak jsem ho nahradil trubkou - i přes fakt, že už mi nebude fungovat regulace teploty v topení (je mi to jedno, auto neni na běžný provoz)... I přesto však topení je při teplém motoru studené, resp. zapnu větrák topení a leze z toho studený vzduch...

Už vůbec nevim co s tim, prosím Vás tedy o radu jak dál postupovat... Jinak voda se mi neztrácí a olej to taky nežere a ve vodě není...

Ventilátor
http://www.highperformanceparts.cz/vent ... lacny.1694


Obrázek

Napsal: pát 16.08.2013 20:04
od fabledwarrior
To že ti jde i po přehřívání z větráku studenej vzduch svědčí o tom, že to máš zavzdušněný ne?

Napsal: pát 16.08.2013 21:13
od lukepostulka
fabledwarrior píše:To že ti jde i po přehřívání z větráku studenej vzduch svědčí o tom, že to máš zavzdušněný ne?
Přesně tak.. nebo pumpa v háji (kapalina cirkuluje i bez pumpy)

Napsal: pon 19.08.2013 06:22
od vsemick
Jasně, že je nejlépe nedřív prověřit nejméně destruktivní varianty.Tj.odvzdušnit..termosrat..pumpa..pruchodnost chladiče..pruchodnost a těsnost celeho systemu vubec.No a až pak těsnění pod hlavou nedej Bože prasklina hlavy/bloku.Ať se nikdo nezlobí, ale podle jakýchkoli příznaků to na jisto diagnostikovat nejde.(nevím jestli se uloží příloha - je v ní foto těsnění které neprasklo, nevznikl žádný únik ani netěsnost.Jen se v něm v místech kde má být u prvních válců mezi hlavou a blokem jen dírka 3mm prožrala díra na celý průřez kanálu.Voda tak tekla jen kolem prvního válce a hned se vracela do chladiče.Chladič byl při tom studenej a ve zbytku bloku to přitom vřelo)

Napsal: pon 19.08.2013 11:26
od onlybimmers
mas to zavzdusneny... a ten filtr je doufam uz odstinenej! :)