Stránka 1 z 2
Napsal: ned 18.08.2013 21:08
od twigac
Zdravím panové,
mam menší problemek,chci si koupit sportovní podvozek, ale stale vaham jakou značku a zda vzit stavitelny nebo pevný. JOM jsem zamítl hned bylo mi doporučeno TA technix a přemejšlim jeste o FK.mate nejaký zkušenosti?radši bych stavitelný max do 7 tis.
Napsal: ned 18.08.2013 23:24
od onlybimmers
mel jsem JOM, FK... kamarad TA Technix, vsecko stejny mrtky beztak to bouchaj "na jedny lince" :D prihodil bych malej penonz a sel do KONI > MattyX bude vedet vic... zajimal jsem se o ne nez jsem koupil uplne neco jineho
Napsal: ned 18.08.2013 23:31
od Francis
Chceš to na ježdění nebo jen na parádu, aby to vypadalo "hustě snížené"?
Kolik km to má vydržet? Kolik km najezdíš ročně?
Napsal: pon 19.08.2013 02:43
od twigac
mam to jako vikendovy auto a sniženi pravě moc nechci jde mi spiš o to aby to bylo tvrdy.mam to na občasny driftiky a najezdim tak 2-3 tis ročne
Napsal: pon 19.08.2013 02:54
od level
KONI je asi tak nejlepší, ale klidně bych šel do toho TA cka, mam s nim zkusenosti na jinych autech, a lidi co znam a maj ho, si nestezujou, takze bych vzal TA, pokud nemas na KONI.

Napsal: pon 19.08.2013 03:45
od twigac
na KONI bohužel nemam,musim jeste investovat do zbytku auta :/ ale co se slysel tak to TA je dobry a JOM jsou samy reklamace.
Napsal: pon 19.08.2013 11:25
od onlybimmers
za 5600,- tady mas slusny novy FKcko... takze bejt tebou, nevaham... a budes o level jinde nez s JOM/TA... z tehle levnejch byl FK asi best
http://www.fk-shop.de/en/Suspension-Tun ... -oxid.html
Napsal: pon 19.08.2013 11:41
od lukepostulka
Píšou tam Height adjustable takže tam můžu nastavit snížení?
Napsal: pon 19.08.2013 11:51
od Francis
FK jsem na autě měl, je to max. na 20k km, což je pro mě jen na léto a nazimu bych musel kupovat novou sadu.
Nyní mám vpředu originál Sachs M-Sport a vzadu Koni Sport, mají najeto 80k km a ještě fungují.
Napsal: pon 19.08.2013 13:06
od Dabler
mam to same jak TA technix, akorat o par tisic levnejsi s vyrazenou jinou znackou, schmiedmann HD line 10 000 km zamnou, pohoda, funguje bezproblemove.
Napsal: pon 19.08.2013 15:28
od DWXak
twigac píše:JOM jsou samy reklamace.
bože to jsou žalozpěvy...
mám JOM, mam na něm najeto 35tisíc a je furt jak novej... mám v okolí několik lidí co jezdí/jezdilo na jomu (ať modrým nebo červeným) a v životě si nikdo nestěžoval. Tyhle kecy že se sere/reklamuje rozšiřujou ty, co vyplázli 30 za štelovák a jsou nasraný že jim to stejný nabídne štelovák za bůra... amen
Napsal: pon 19.08.2013 15:40
od Lucifer
Tak to já zase znám několik lidí co koupili JOM a po 15tis např ohnutej tlumič. Nebo vyteklý tlumiče. Kamarádi v okolí co snižujou auta tak každej kdo měl JOM tak už vyhazuje protože to fakt po pár KM zdechlo...
A kompletní štelovák na auto za 5k to musí bejt snad uplácaný z hlíny

To vyjdou sotva zadní pořádný tlumiče 5k aby to taky něco vydrželo. Je taky otázkou kudy a jak kdo jezdí.
Napsal: pon 19.08.2013 16:05
od Final-man
JOM, FK, TA to je úplně to samé. Prostě Low-end, ale znám taky plno lidí co mají a e36 JOM a jezdí s tim bez problému 2 roky a to auto rozhodně nešetří. Nehledě na to, že nemají žádný X3, ale žehličky.
Chceš koupit podvozek za 5tis co ujede 2 tis km ročně? Tak ho kup! I kdyby vydržel 5tis km, tak ho budeš mít dva roky. A za ty peníze? To je bezkonkurenční.
Další věc je že pokud chceš auto ''snížit'' třeba pouze o 5cm, tak rozdíl mezi JOMem a KW variante drei při jízdě poznáš. Pokud ale dostaneš rozum a sešroubuješ to jako normální člověk hezky na zem. Tak rozdíl v jízdě na dorazech JOMu nebo KW by jsi hledal těžko. Tam když ti to vyteče, tak se to ani nedozvíš.
Znám střelce co má e36 328i na JOMu. sešroubenym 60/60. Tam to ještě nějak funguje. Rozuměj podvozek ještě pracuje při přejezdu nerovností. Jezdí s tim jako debil už 2 roky a žádný problém nemá.
Prostě to neprožívej. Kup si 7x modrýho JOMa a nebo KWčko. Záleží na tom co od toho čekáš, kolik nalítáš a jaké máš finanční monžosti. Hlavně nekupuj zkrácený pružiny, to je úplně o ničem.

Napsal: pon 19.08.2013 19:58
od roman320
Ty levny podvozky budou asi kus od kusu, uz sem slysel nadavky aji na TA technix, weitec, ja mam jom (pevnej) 4 roky najetejch cca 65 tisic a predek dobry, pruziny taky drzi a zadni tlumic me jeden vytekl po zhruba 35 tis. dal sem dozadu kayaby a funguje to vpohode. ty ohly tlumice to bude spis zachazenim, fotr na mondeu ohnul aji origo ford, mel 2 mesice, ja se k tomu chovam rekl bych velice slusne a shitka za par kacek porad drzi:)
Napsal: pon 19.08.2013 20:48
od twigac
potrebuju tvrdej podvozek a JOM je pry mekky a jestli podle vas neni rozdil mezi JOM a TA technix tak to nejspis rozhodne cena..nenajezdim moc km mam to jako vikendovku ale kdyz uz vyjedu tak bud na sraz spalit gumy nebo se projet po okoli proto potrebuju tvrdej podvozek a ne aby se mi to houpalo jak serie
Napsal: pon 19.08.2013 20:51
od Final-man
No říkat že štelovák JOM neni tvrdej je trochu mimo. Řekl bych že rozdíl proti serii je znát dost, ale je pravda, že zadek by mohl být tvrdší. Pokud ale chceš něco kde se budeš cejtit jako na dorazech, a tim myslim opravdu na dorazech, tak budeš muset vymyslet něco jiného, a nebo to sešroubovat na maximum.
Napsal: pon 19.08.2013 20:55
od shade741
já mám TA technix či ako se tomu nadává, 15 tis najeto silnice alá tankodrom Vysočina a zatím funguje, drift nejezdím ale rád se projedu rychle a auto sedí, výsledek?= neřeším a jsem zatím spokojený

Napsal: úte 20.08.2013 14:23
od twigac
dekuji všem za postřehy

Napsal: úte 20.08.2013 18:01
od Totic
Napsal: stř 11.09.2013 06:34
od tommyswobi
MĚL JSEM PEVNÝ OD TA A POHODA, STAVITELNÝ FK, TEN NEJVYŠŠÍ MODEL A TAKY BEZ PROBLÉMU...ALE ŠEL BYCH KLIDNĚ I DO TOHO JOMU, S TÍM, CO TY NAJEZDÍŠ JE TO ÚPLNĚ JEDNO...