Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.09.2013 18:03
od Bmw33
Ahoj,
Mam e46 323i, s autem do dneska nebyl nikdy zadny problem (co se tyka motoru), vcera jsem jeste s autem jezdil a vsechno bez problemu...

Dneska jsem se pokousel nastartoval, nastartuje to v pohode, motor normalne chytne, ale ihned spadnou otacky a chcipne. Kdyz po nastartovani drzim plyn, tak motor jede, ale proste vubec se mu nechce a hrozne skacou otacky, z vyfuku vychazi pomerne cernej kour a je citit benzin, jakmile plyn pustim tak okamzite otacky spadnou a motor zhasne...
Nevim si rady, kontroval jsem sani a vsechno se zda byt v pohode...

Napsal: pon 09.09.2013 20:40
od Lucifer
Diagnostika

Napsal: pon 09.09.2013 20:59
od hamatoyoshi
Možná váha vzduchu..

Dělalo mi to u 328i E36 a nakonec to byla jen vypadlá hadička z kolena co jde do motoru.

Napsal: pon 09.09.2013 21:08
od Bmw33
Nez zacnu vyhazovat prachy za diagnostiky, by me prave zajimalo jestli nekdo nema nejaky napad, zkusenost, popr. radu..

Vaha vzduchu to asi nebude, protoze jsem ji odpojil a zkousel startovat bez ni a zadna zmena... :(

Napsal: pon 09.09.2013 21:58
od Lucifer
Nechci strašit ale já měl třeba na svý M52 vyhořelou motorovou kabeláž od lambda sondy. Vzalo to sebou vstřiky který byly nonstop otevřený takže do válce šlo hromada benzínu a motor nastartoval sotva udržel otáčky střílel hulil no já už nestačil čumět co se to s tím motorem děje. Diagnostika mi ohlásila mraky vstřiků.

Rada: Diagnostikou bych začal je to nejlevnější dát někomu MAX 500 za to že ti vyčte chyby vyjde levněji než jakákoliv oprava naslepo. Pak změřit tlaky ve válcích, svíčky, cívky

Napsal: úte 24.09.2013 14:42
od Bmw33
Takze po dvou diagnostikach mi bylo receno, ze je vadna vaha vzduchu, do ted tam byla nejaka Starline, tak jsem tam zkusil dat Hellu.

Ted s tou Hellou motor uz nastartuje a volnobeh jak tak drzi, ale ten volnobeh se drzi pouze asi na 600 otackach a stale kolisa, jakmile zacnu tocit volantem, chcipne to..

Zkusil jsem to projet, ale nic moc, obcas mam pocit ze auto nereaguje na plyn jak by melo, jednou jsem dokonce z 60km/hod podradil na dvojku, dal jsem plny plyn a vubec zadna odezva, celkove chod motoru vubec neni normalni...

Behem jizdy se mi rozsvitila EML, Check Engine a ASC..

Napsal: čtv 03.10.2013 21:18
od Bmw33
Po precteni nekolika zahranicnich for jsem koupil nahradni skrtici klapku, ale zadna zmena :(..

Napsal: čtv 03.10.2013 21:23
od Fx
1. Po výměně váhy vzduchu resetuj adaptační hodnoty.
2. Ověř si těsnost sání (což by bylo záhodno udělat před výměnou váhy vzduchu).

Napsal: čtv 03.10.2013 21:39
od Bmw33
Jo to jsem zkousel, dali jsme tam tu druhou vahu vzduchu a smazali sme pomoci diagnostiky ty chyby, ktere vyskoci kdyz neco odpojis a nic, pokud mas na mysli tohle.

Ale divny je proste to, ze i kdyz tu vahu odpojim, tak v chodu motoru absolutne zadna zmena, proste chcipne ihned po nastartovani, takze tou vahou to asi nebude, pokud tomu nepomohla ani ta hella, proto jsem zkusil tu klapku... :( Zkousel jsem zaroven odpojit volnobezny ventil a vahu vzduchu, jestli neni nahodou v prdeli ten ventil, ale nic.

Napsal: pát 04.10.2013 07:28
od xSAFA
I kdyby to tou váhou nebylo, tak tu Starline vyhoď nejlépe rovnou do popelnice. Kdysi jsem jí z hecu koupil a auto se chovalo strašně. Tohle není dobrý výrobek... :)

Napsal: pát 04.10.2013 13:22
od Bmw33
xSAFA píše:I kdyby to tou váhou nebylo, tak tu Starline vyhoď nejlépe rovnou do popelnice. Kdysi jsem jí z hecu koupil a auto se chovalo strašně. Tohle není dobrý výrobek... :)



To je mi jasný, když stojí 1/10 ceny originálu (já jsem ji tam nedával) :D. Nicméně váha je teď to poslední, co mě zajímá.. :(

Napsal: pát 04.10.2013 13:36
od Fx
Odkud jsi?

Napsal: pon 07.10.2013 12:15
od Chloubic
hele měl sem podobný problem, na diagnostice mi to házelo chybu regulačního ventilu sání, tudíž tý avizovaný váhý vzduchu, koupil sem origo boschackou a šlape, další problem bylo fouklý tesnění pod makovicí .. a ještě ti můžu poradit DISA klapka, která zkracuje a prodlužuje sání, nevim proč to tam v bmw dávali, akorát blbost navíc ale i to se může pokazit .. jak říkám měl sem ten samej problem a bylo to vahou vzduchu, DISA klapkou a to tesneni v čudu

Napsal: pon 07.10.2013 12:38
od Fx
Už jsem tam byl, zdiagnostikoval, dělalo to hrozný brikule - ale primární problém byl nakonec zaseklý volnoběžný ventil.

Napsal: pon 07.10.2013 14:15
od Bmw33
Jak rika Fx, nahradni (origo) vaha vzduchu a volnobezny ventil jsou na ceste. Tak uvidim, pevne verim, ze to problem vyresi..