Stránka 1 z 2

Napsal: stř 23.10.2013 20:48
od naspo
chtěl bych poradit jaké desky používáte na E91, nebo jaké zkušenosti máte

- BREMBO

- TRW

- Ate ceramic - na tyto jsem slyšel chválu ohledně dlouhé životnosti a tolik nepráší

Napsal: stř 23.10.2013 21:10
od FiliposII
Není to dlouho co jsem se na toto téma bavil v Renocaru s technikem, kdy jsme probírali co tam dát a právě ATE-Ceramic jsem navrhoval jako jednu z možných alternativ, ale bylo mi řečeno, že originál je originál i když ta snížená prašnost u ATE byla i ním nepřímo potvrzena.

Napsal: stř 23.10.2013 21:40
od Johnys
Však originál pro BMW dělá ATE ne snad ? jinak si myslím že je uplně šumák, jaký tam dáš desky. Záleží jen na směsi pokud vím, některý zničíš hned, některý vydrží...

Napsal: stř 23.10.2013 22:46
od hurvajs77
až na to, že dost lidí si tu právě na ATE stěžovalo, že to je totální shit. Originálem rozhodně nic nezkazíš ;-)

Napsal: stř 23.10.2013 23:02
od MattyX
Ono ATE ceramic nepráší :) ale do doby dokud máš stříbrný kola :) protože na černej discích zjistíš, že práší uplně stejně, ale jenom ten prach je bílej :)

Napsal: čtv 24.10.2013 08:31
od pragdejf
:lol: ano, ano... jinak brzdej naprosto normalne.

Napsal: čtv 24.10.2013 09:39
od mawis
Já mám na E91 ate kotouče a ate ceramic desky. Dělal jsem to komplet před chvílí cca 3000km, ale auto brzdí úplně stejně jako s originál brzdama, které jsem tam měl do výměny za ate. O životnosti zatím nic říci nemůžu...

Napsal: čtv 24.10.2013 09:54
od matiz
Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.

Napsal: čtv 24.10.2013 13:19
od Hator
Pouzivam TRW desky a vse v poradku a prasnost je v normalu nic hrozneho

Napsal: čtv 24.10.2013 16:24
od Marek-WAR
Časem budu řešit taky asi EBC

Napsal: čtv 24.10.2013 18:52
od naspo
tak origo si snad BMW nevyrábí sám, ale někdo to pro ně dělá dle požadavku nějaký velký výrobce jako TRW , Ate ... BMW je tam jen natištěno

Napsal: čtv 24.10.2013 19:50
od smepet
original brzdy jsou od TRW i ATE, zalezi na konkretnim modelu/roku/mesici.... toto je uvedeno i v DIS....

Ja mam na sve E91 original brzdy ATE .... brzdice ATE, kotouce ATE a desticky ATE.

A desticky ATE si muzes koupit 2 druhy , bud ceramic a nebo normalni za skoro polovicni cenu tech ceramic.....

Ja asi pred 2 mesici menil original desticky BMW sjety zadni za ty normalni ATE ( ne ceramic ) , krome napisu ATE a BMW byly naprosto totozne za ty co jsem menil....,

a brzdi to stejne jako original ...

No mozna trochu lip, ale to bude tim ze jsem detailista a vzdycky to cely rozeberu, vycistim a srazim vnitrni i vnejsi hrany, no udelal jsem s tim i rucku a konecne mi brzdi :-)

Napsal: čtv 24.10.2013 19:51
od FiliposII
BMW si to sice samo nevyrábí, má na to své dodavatele, ale BMW určuje kvalitu v jaké se to má vyrobit a kontroluje ji. A ta není stejná pro BMW a druhovýrobu.
Rozdíl mezi origo a "druhovýrobou" je například ve směsi. Okem je samozřejmě rozdíl nepostřehnutelný.

Napsal: čtv 24.10.2013 20:08
od smepet
matiz píše:Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.



Chapu to spravne, ze musis vyvinout vetsi tlak na pedal ? nemas ted delsi chod pedalu ? a menil jsi jenom desticky a nebo i kotouce ?

Napsal: sob 26.10.2013 00:20
od MattyX
pokud je smeš nějak dramaticky jiná, tak se chod pedálu a jeho charakteristika mění ;) například pokud jezdíš závodní desky, tak pedál je hodně pevnej a po zahřátí citelně dávkovatelnej ;) což se třebas u TRW který po pár bržděních začly uplně hořet říct nedá :)
Ono v dnešní době, kdy se ceny dílů šponujou na nesmysly, kdy je dost možný, že se taky někdo dostane k ATE, který ate origo zrovna nejsou :)

Napsal: sob 26.10.2013 10:16
od DAVe_1
Ja jsem na svy auta daval dycky ate a spokojenost. Od te doby co jsem si koupil ramena od trw a po 20000 sli do kytek mi nic od trw nesmi do baraku :?

Napsal: sob 26.10.2013 13:11
od matiz
smepet píše:
matiz píše:Koupil jsem do sveho ATE, originalni ATE aby bylo jasne a vickrat nikdy. Brzdi to oproti originalu mnohem hur. Ne ve smyslu delsi brzdna draha, ale vetsi tlak na pedal. Kdyz na to slapnu fest aktivuju abs i ve velke rychlosti, ale stve mne to spis ve meste, brzdi to podle mne hur nez origo. Na druhem azte mam textary, rek bych jeste horsi. Za mne origo smes.



Chapu to spravne, ze musis vyvinout vetsi tlak na pedal ? nemas ted delsi chod pedalu ? a menil jsi jenom desticky a nebo i kotouce ?


Presne. Desky uz jsou sjete, vydrzi mi nejakych cca 60k km nez budou KO, protoze pajdu jsem uz na nich najel a hlasi mi nejakych tusim 14k do vymeny. Pedal ma jakoby delsi drahu. Menil jsem kotouce vpredu a vzadu zustaly, nebyly zrale na vymenu.

Ja rikam jedno, mam srovnani jak brzdi origo a jak brzdi moje a mam v tom jasno. Kazdy at si da co chce. Mimochodem ty textary jsou jeste horsi nez ty atecka, ale tam zustal kotouc puvodni, jen se sjela hranka.

Napsal: ned 27.10.2013 14:12
od MattyX
Já třebas mám polské kotouče maxgear, desky jsou ATE a stejně to brzdí jak prase na silnici... pravda je ze mám brzdy e36 m3 na e30 :-) na okruhu se nezvlnili, desky to nedávali moc, pedál se po zahřátí propadl ale porad gumy kvilely :-) ale na silnici to funguje az zbytečně moc :-D nákladově to vyslo asi na 2500 :-D

Napsal: ned 27.10.2013 14:37
od matiz
Nekdy mi pripada ze ctu nejake ustavni forum. Nemate taky ten pocit ?

Napsal: ned 27.10.2013 16:07
od naspo
otázka by mohla být podaná i jako - má cenu dávat na auto děrované Zimmermany a třeba ATE , nebo Brembo , TRW když už by se měnily i kotouče, nebo jen rovné kotouče.

Ano ony originál díly jsou dobré, ale když se připlácí mnoho jen proto, že je to daná značka vozu, tak podobné vlastnosti mají i výrobky na kterých není vyražen typ vozu, tar raději koupím je.