Stránka 1 z 1
Napsal: pát 01.11.2013 02:14
od ibsexpert
Stale mi vibruje neco v trakci. Nejdrive jsem vymenil pneumatiky a vyvazil kola, stale to vibruje. Ted jsem dal zimni kola a porad totez. Vibruje to od 120 do 180 kmh, jak v tahu, tak i v setrvacnosti. Kola nehazi, pri brzdeni se to nezmeni. Co je to? Kardan? Poloosy? Ale proc?
Pro upresneni, je to tedy 4x4 a automat
P.S. Jsem zklaman z BMW, asi navrat k Jaguaru:-(. Je to dalsi zasadni zavada:
1. Po delsi jizde v desti na dalnici a naslednym slapnuti na brzdu, predek ustreli do strany docela silne. Pry tam neco chybi k odvadeni vody.
2. Susteni v motoru, jako kdyby byly napinaci klatky spatne. Pry je tam svolavaci akce, nejaka voditka maji vadnou konstrukci.
3. Po vyjetych kolejich na silnici zadek tancuje sem a tam. Pry je to problem tech 225 ve predu a 255 vzadu.
4. Vibrace
Napsal: pát 01.11.2013 10:17
od matiz
1: Ani omylem, nejezdim sice v desti kazdy den, ale nikdy jsem to nepocitil, ani slaby naznak nestability.
2: BMW uz motory moc neumi, podobne i jine automobilky, setri vsude kde se da. Co N-ovy motor, to problem s necim.
3: Mam asi stejne 19" pneu, v kolejich to proste taha, nizka duma, velka plocha, s tim se moc neudela.
4: servis. 160km/h je normalni dalnicni "nudna" rychlost. I ve 200kmúh je auto naprosto klidne a nadherne ovladatelne. Nekde budes mit problem, nikdo ti tady neporadi. Obavam se ze v domacich podminkach to nebude zjistitelne kde mas problem.
Nebylo to auto bourane?
Napsal: pát 01.11.2013 15:52
od VRsix
Osobne to taky tipuju, ze je auto po rane.
Napsal: pát 01.11.2013 16:01
od Davyd
Mám E91 320D, ale zadokolku.
ad 1) ničeho podobného jsem si zatím nevšiml, je to za nějak brutálního deště???
ad 2) šustění v motoru může být ku...ský problém s rozovody. Mě stála jejich výměna 100 tisíc - naštěstí vzalo BMW 90% na sebe. Nicméně v tomto ohledu jsem celoevropská výjimka, většinu lidí pošlou mezi hlavu a patu. Svolávací akce na to nebyla, protože by museli měnit rozvod minimálně polovině motorů N47 a troufnu si tvrdit, že to je jeden z nejčastěji prodávaných motorů vůbec. To by je ekonimicky pohřbilo.
Nemusí to být rozvody - zkus poslouchat při 1500 otáčkách je to obvykle nejvýraznější v oblasti kolem vany, ale i normálně venku docela slyšitelné. Mechanik mi sundal řemen vpředu a zkusili jsme na chviličku znovu nakopnout a vytočit do 1500 - pokud se zvuk ztratí, tak gratuluju, máš chycené jen "něco v předu", kladky apod. Výměna snadná. Pokud ne, tak bohužel, rozvody. Blíže viz
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
ad 4) Mám původní gumy 205/55/16 a vibrace nepozoruju, jel jsem včera asi 20 km na tempomat kolem 180 km/h a jen to šustilo krajinou...
Napsal: pon 05.01.2015 16:37
od KEAN
ahoj, téma má podobný název ale mám trochu jinou otázku...
e91 2.0D 120kw rok 2007, automat. po zařazení D/R lehce klesnou otáčky a jakoby od motoru začnou vibrace, po rozjetí nic, na neutrál nic, jen když stojím a zařadím...?? děkuji za jakékoliv info
Napsal: pon 05.01.2015 19:03
od Honza325
Silentblok/y motoru bych tipoval. Opři se předníma kolama o obrubník a snaž se na něj jakoby najet - tlačit auto do obrubníku (samozřejmě ne rukama) a druhá osoba ať sleduje motor,jestli se nějak znatelně nenakrucuje v silentblokách
Napsal: pon 05.01.2015 19:20
od KEAN
Siláče jsou nedávno měněny. Jen na motoru
Napsal: stř 07.01.2015 07:46
od JaraX
on problém není ani tak v těch autech ale spíš lidech, 90 procent lidí kupuje BMW samo bez mechanika co tomu opravdu rozumí, nenechaj si poradit a koupí první past co je na prodej.
Napsal: stř 07.01.2015 08:15
od KEAN
Tvůj názor nemá nic společného s tématem. Jestli se vyjadřuješ vseobecne tak se asi nudíš, jestli konkrétně, měl by jsi znát podrobnosti

Napsal: stř 07.01.2015 14:57
od lulu991
Len na margo nestability pri brzdeni v dazdi, je to pomerne znama vec, pozorujem to aj u seba, postihuje to zevraj hlavne xdrive verzie. Par krat som uz bol nemilo zaskoceny ked som v dazdi na dialnici slapol na brzdu, nie je to teda nic prijemne. Viac info napriklad
http://www.auto.cz/bmw-ma-problem-smyk- ... okru-66855
Napsal: stř 07.01.2015 22:39
od elCHe
už tu někdo zkoušel tu aktualizaci softwaru, který má na starosti osušování brzdových kotoučů během jízdy v dešti nebo je to jen pro ty co mají deštový senzor ..mam Xd taky a děje se mi to tak,.ale jinak spokojenost..
Napsal: čtv 08.01.2015 12:54
od KEAN
nějaké další nápady k těm vibracím? co u těch automatů odchází? olej, filtr a tak to bylo měněné, najeto má 220.0000km
Napsal: čtv 08.01.2015 19:25
od elCHe
s těmi vybracema tak od pasu asi těžko ale jak psal poloosy aj kardan to být může..vlezt pod auto a bude moudřejší..a oproti e46 sou tyhle převodovky hodně v pohodě nevím teda jak moc ti to vybruje ale po zařazení se chod motoru nepatrně změní..

Napsal: čtv 08.01.2015 20:49
od KEAN
ono to tím automatem být nemusí, všechny jeho vlastnosti jsou ok, ale ta reakce vibraci je hodně znát při tom zařazení.
nemám k dispozici garáž, zvedák ani dílnu, musím čekat než se na to mrknu zespoda, tak jsem chtěl zkusit něco zjistit tu...
Napsal: čtv 08.01.2015 21:34
od pavproch
ref brždění v dešti: výrobní vada 3er xDrive, byla na to svolávačka, taky sem byl (mám MY2011) ... úprava předních podběhů (dodělání dodatečných děr + deflektory, aby na ty brzdy šlo víc vzduchu + úprava SW ŘJ ABS - při zapnutých stěračích to v pravidelných intervalech jemně přibrzdí, aby se osušily desky a kotouče.... i po této úpravě to ale při delší jízdě v dešti při první zabrždění lehounce táhne na stranu ale opravdu už jen lehounce, proti tomu, co to bylo vlastně už to auto jede rovně (táhlo mi to doleva tak, že sem na sněhu jednou málem udělal hodiny)
Napsal: čtv 08.01.2015 23:16
od elCHe
mě to táhne do prava a je to docela hnus když člověk na to nemyslí..ted sem pořídil brzdiče Performance a byl sem za p.Odehnalem (Odetun) kterej mi řek že dost důležitý je právě ten přívod vzduchu tak to musím namyslet a na jaře se do toho pustím ..

Napsal: sob 07.02.2015 22:11
od KEAN
vibrace motoru vyřešila výměna hlavní řemenice.
nyní se soustřeďuji na nepatrné vibrace od zadní části auta - na volantu ani v předu nic cítit není
projeví se od 85km/hod kola vyvážené, zkoušel jsem dvě sady...
Napsal: pát 20.02.2015 15:29
od KEAN
Včera byl na kontrole komplet podvozek, silentbloky, uložení apod. nikde nic.
ve vyšších rychlostech začalo auto vibrovat při brždění - od zadu ne do volantu.
podezření tedy padlo na zadní kotouče (i když jsou ani ne rok staré ATE).
up 26.5.2015 už je to delší dobu ale skutečně zánovní kotouče ATE byly KO
Napsal: úte 26.05.2015 16:24
od KEAN
prosím o info, zda je záměnná poloosa E90 320d a E91 320d stejný ročník. číslo dílu v ETK je 2x a jednou jiné a jednou stejné, dle mechanika jsou stejně.
děkuji za potvrzení