Stránka 1 z 1
Napsal: sob 09.11.2013 02:56
od Kuhnak
Zdravim.
Mam jen dotaz ,zda jsou ridici jednotky motoru TD a TDs totozne...nebo jestli se do toho musi nejak vrtat,kdyz je chcete vymenit..diky.
Napsal: sob 09.11.2013 04:04
od fabledwarrior
konektory budou stejny, ale bude tam jinej soft.
Napsal: sob 09.11.2013 14:16
od icecold
jednotky jsou jiné, svoje o tom ti muze vyprávet shade741
Napsal: ned 10.11.2013 14:08
od shade741
pokoušel jsem se o podobný proces předělání TD na TDs, ono totiž nebylo jen jendo čerpadlo ale lišily se rokem výroby, nevím jak přesně to promíchávali , ale pokud bys chtěl jen přehodit jendotku, musel by sis zjistit zda máš v autě to samé čerpadlo co mělo to tds, pokud to budeš mít různé tak to ani nenastartuješ, nebude si to rozumět s elektronickou hlavou čerpadla, údajně by mělo stačit vyměnit jen tu elektrickou hlavu za správnou ale to nemám ověřeno auto sem prodal dřív než sem se dotoho pustil dále. Navíc u novějších bude problém s immo ne? Osobně bych od takové anabáze už upustil, nejraději tam napasovat intercooler a následně si nechat udělat kvalitní chip, v tom bych smysl viděl. Případně si lze hrát s čidlem teploty přes potenciometr nebo přímo na hlavě čerpaqdla s dávkou nafty

Napsal: ned 10.11.2013 18:27
od saleen46
Prosím tě já teď měnil čerpadlo má delší starty no volnoběh dobrý ale když mu dám plný plyn tak točí max 2500 otáček. Čím by to mohlo být?
Napsal: ned 10.11.2013 20:19
od shade741
nemáš blbě nastavenou hlavu čerpadla? Tj málo nafty?
zde popsáno moc hezky nemá smysl to přepisovat
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 66647.html
Napsal: pon 11.11.2013 07:35
od saleen46
Jo jo na to jsem koukal a zkoušel. Start docela dlouhý volnoběh něco kolem 700 až 800 otáček když ho vytočím tak prostě max 2500 otáček rychle padají na těch 1200 se lehce zastaví a pak klesne na volnoběh. Nejde mi to víc do štelovat. Přemýšlím o tom že zkusím vyměnit vršek čerpadla jestli s tím by něco nemohlo být?
Napsal: pon 11.11.2013 11:07
od beny-maser
pokud to nejde doštelovat dávkou na hlavě čerpadla,může to být i např neprůchozí naftový filtr,nejde to vytočit na neutrál nebo v tahu?
Napsal: pon 11.11.2013 12:46
od saleen46
Prosím tě na neutrál ale když jsem tam dal jiné čerpadlo tak to šlo do 5000 otáček úplně v klidu ale zase horší starty a na volnoběh hned chcípl musel jsi mu dá plný plyn.
Napsal: pon 11.11.2013 21:35
od beny-maser
ty horší starty může být jen špatně nastavený předvstřik včetně toho volnoběhu,důležitý je mít správně nastavený rozvody
Napsal: úte 12.11.2013 08:22
od saleen46
rozvody jsem si taky myslel ale ty jsou v pohodě. nejde mi do hlavy proč to nejde do plných otáček na volnoběh
Napsal: úte 12.11.2013 16:38
od shade741
jsi si jistý že to čerpadlo je totožné? tj stejná je i ta elektrická hlava? Nesvítí kontrolka vstřikování? Případně co se pokusit prohodit jent y ele hlavy pokud to půjde, jinak nevím

Napsal: úte 12.11.2013 17:11
od saleen46
všechno v pohodě. nic nesvítilo a hlavy jsou stejný. taky mně to napadlo je zkusit vymněnit ale zkončil jsem na tom jejich blbym šroubu tan mi nejde povolit.
Napsal: úte 12.11.2013 21:27
od beny-maser
myslím že sedmička ořech a naklepnout a bude to ok
Napsal: pát 15.11.2013 17:34
od Kuhnak
ok..takze na to prcam..

intercooler uz mam z e90.....tak ho tam nejak napasuju...a pak uvidime....ted se peru s cerpadlem

uz se to nedalo..vypadal sem ,jak patnactileta zena za volantem bez papírů....tak to cukalo pri plynule jizde

snad to bude dobry...odzkouseny je..tak uvidime.
