Stránka 1 z 1
Napsal: úte 12.11.2013 17:29
od PalasUB
Zdravím
Je to asi měsíc co jsem zatím hrdým majitelem BMW 325 TDS, začlo týct čerpadlo vytahl jsem ven přetěsnil, dal spatny a při utahovaní te matice ozub. kola mi asi přeskočili rozvody. Dal jsem se tedy do demontáže jich,Nevěděl jsem kde jak se mi to posunulo a co tak jsem se rozhodl zhodit prsa a nastavit to vše jako nové rozvody. Chci se zeptat:
1. Jdou oddělat prsa bez toho aby byla dole hlava? Mám vše povolené a oddělané ale furt to tam dost drží a nejdou dolů.
2. Jsem schopen i když mi to přeskočilo nastavit to bez toho aby prsa šli dolů? Přípravek na vačku už si vyrábím.
Dík za odpovědi, hledal sem tady ale nanašel nic k těm prsům. Budu vděčnej za každou radu, je to první setkání s BMW moje. Už docela teču.

Napsal: úte 12.11.2013 21:26
od beny-maser
prsa sundat jdou i bez sundání hlavy,ale moc nepočítej s tím,že se ti to podaří pak seskládat bez úniku chladící kapaliny, tak na 80% se ti totiž skřípne gumička v těsnění podhlavou.
Jinak to jde i bez demontáže prsou,přeskákát ale nesmí ti při tom prasknout rozvodové kolo jako mě,ale to jsem měl mega smůlu.
Na nastavení potřebuješ ještě kolík do setrváku,stačí vrták a izolačka na velkej půměr
Napsal: stř 13.11.2013 09:16
od saleen46
Ted jsem to sáme řešil a jde to. Pokuď by se ti chtělo sundavat vanu uplně tak to tam pak dostaneš aniž bys poničil těsnění pod hlavou. Já jí mněl jen povolenou a taky se mi ani neponičilo.
Napsal: stř 13.11.2013 12:01
od PalasUB
No a jak to teda nastavím? Vrazím tam čerpadlo, kolík na setrváku mám, a jen nastavím vačku podle přípravku a je to? a Co to přeskočení to je jedno? Právě že nevím kde mi to škočilo a třeba to nemam 12zubu kliku a čerpadlo apod...
Napsal: stř 13.11.2013 13:04
od saleen46
Musíš si nastavit první válec pak dáš kolík na setrvák a mněl by ti zasednout příprvek na vačku. Pak uvydíš kde ti to skočilo jestli mezi klikou a čerpadlem ne čerpadlem a vačkou. Jestli chceš tak mi pošli v SZ svůj email a já ti pošlu nějaké dokumenty co mám od kluka z klubu podle jakých jsem to dělal já.
Napsal: stř 13.11.2013 18:14
od beny-maser
vraž tam kolík a přípravek na vačku a klínek čerpadla musí ukazovat rovně nahoru. Drobná odchylka nevadí,pokud je to o zub nebude to ukazovat nahoru a budeš to muset doladit.
Napsal: stř 13.11.2013 19:45
od PalasUB
ok, vyzkouším vše, mam už prsa dole, na rozvodovym kole čerpadla nejsou ale žadny čisla jako 4 a 6 co tam maj byt abych odpočital zuby...
Napsal: čtv 14.11.2013 00:57
od petr-mat
Tam zadny cisla nehledej, je tam klinek a ten musi smerovat nahoru. Musis mit ale zaaretovanej setrvak-tim mas v poloze kliku a na vackovy hrideli nasazenej pripravek-tim mas nastavenej prvni valec. PAK ti musi klinek na hrideli cerpadla smerovat nahoru.
Napsal: čtv 14.11.2013 07:32
od beny-maser
ty čísla by tam měly být,pokud tam nejsou možná už někdo měnil rozvody a nejsou tam originál.
Platí ale že klínek má směřovat nahoru.
Napsal: pát 15.11.2013 13:30
od PalasUB
díky, tak už to dělám, zatím to všecko sedí

Napsal: sob 16.11.2013 19:29
od PalasUB
tak rozvody jsem nastavil, protočil 2x ráčnou nikde se to nepotkalo, čerpadlo klinek směrem nahoru ukazoval, složil jsem to, nastartoval, trošku to dycky trvá a po startu začalo auto cinkat a zvonit po 10ti sekundách se to trošku zmirnilo a za par sekund zas cinkalo tak jsem to vypl. Muže to dělat špatnej předvstřik, rachot jako docela velkej jak když cinkaji ventily :/
Napsal: sob 16.11.2013 20:16
od beny-maser
pokud to má tvrdej chod tak odtáhni čerpadlo trochu od hlavy
Napsal: sob 16.11.2013 20:24
od PalasUB
tvrdej chod taky, hlavně to zvonilo a cinkalo celkem dost... vyzkouším
Napsal: ned 17.11.2013 22:13
od PalasUB
cinká i při startování....