Napsal: stř 04.12.2013 08:43
Čau, chlapi. Mám e91 320d 2006 najeto 170t km.
Před několika měsíci mám repasované turbo. Předtím to jezdilo slušně, ale i tak to netahalo úplně odspoda, až kolem 1900-2000 otáček už od koupi při 143t km.
Teďka po repasu to jezdí jakoby ve dvou "režimech":
- Buď jako předtím, že to tahá až od 2000 otáček. Pod 2000 to tahá tak napůl.
- Nebo to tahá normálně, ale od 2000 to netahá skoro vůbec. Ale je možné, že do 2000 to tahá jako v předchozím případě jen tak napůl, ale v porovnání s tím, co se stane nad 2000, mi příjde, že to jede:)
Každopádně je to bída. Jel jsem s tím i po dálnici a na 15km úseku jsem se při plném plynu po asi 8km jízdy dostal na 2700 otáček a rychlost cca 130km/h a víc ani hovno. Ukazatel spotřeby nešel nad 8,5l/100km, i když jsem měl nohu až na podlaze.
Byl jsem s tím i na diagnostice, ale nic moc nezjistili. Snad jen, že mi čuráci při výměně turba nejspíš utrhli kabel k čidlu teploty spalin
Mám to opravené, jak to asi nejlíp šlo, ale i tak to občas hodí chybu, že spaliny mají teplotu 999, ale jen občas. Celé čidlo se mi momentálně za 7litrů měnit nechce. A navíc to nevypadá, že by to špatně jezdilo jen kvůli tomu čidlu.
Každopádně to jezdí v těch "režimech" docela náhodně. Vždy celou jízdu. Jen jednou se mi to přeplo z 2. do 1. "režimu" při jízdě.
Nenapadá někoho, kde by mohl být problém? Nemohl by to být třeba zashitovaný filtr pevných částic? Ale to by nejspíš jelo blbě furt, ne?
Díky za rady a váš čas.
Před několika měsíci mám repasované turbo. Předtím to jezdilo slušně, ale i tak to netahalo úplně odspoda, až kolem 1900-2000 otáček už od koupi při 143t km.
Teďka po repasu to jezdí jakoby ve dvou "režimech":
- Buď jako předtím, že to tahá až od 2000 otáček. Pod 2000 to tahá tak napůl.
- Nebo to tahá normálně, ale od 2000 to netahá skoro vůbec. Ale je možné, že do 2000 to tahá jako v předchozím případě jen tak napůl, ale v porovnání s tím, co se stane nad 2000, mi příjde, že to jede:)
Každopádně je to bída. Jel jsem s tím i po dálnici a na 15km úseku jsem se při plném plynu po asi 8km jízdy dostal na 2700 otáček a rychlost cca 130km/h a víc ani hovno. Ukazatel spotřeby nešel nad 8,5l/100km, i když jsem měl nohu až na podlaze.
Byl jsem s tím i na diagnostice, ale nic moc nezjistili. Snad jen, že mi čuráci při výměně turba nejspíš utrhli kabel k čidlu teploty spalin

Každopádně to jezdí v těch "režimech" docela náhodně. Vždy celou jízdu. Jen jednou se mi to přeplo z 2. do 1. "režimu" při jízdě.
Nenapadá někoho, kde by mohl být problém? Nemohl by to být třeba zashitovaný filtr pevných částic? Ale to by nejspíš jelo blbě furt, ne?
Díky za rady a váš čas.