Stránka 1 z 1
Napsal: ned 15.12.2013 22:25
od KarelOstrava
Mám takovou záludnou otázku...
Když nejsem mechanik, myslíte že bych zvládl výměnu podávacího a vstřikovacího čerpadla? Pokud ano, mám se na něco připravit? Nebo pak budu muset to vstřikovací nějak štelovat???
Díky
Napsal: ned 15.12.2013 22:37
od all
nenapsal si o jaké auto vůbec jde
Odpovím že podávací čerpadlo se vyměnit dá i za pomocí heveru, šroubováku....
CR čerpadlo je už složitější
popř. na rotační čerpadlo a jeho výměnu zapomeň
Napsal: pon 16.12.2013 03:48
od KarelOstrava
No to jsem zapomněl....jedná se o e36 325tdsT
Napsal: pon 16.12.2013 22:22
od all
no tak na vstřikovací čerpadlo zapomeň , to doma a pokud nejsi trošku zručnější a nemáš vybavení, neuděláš.
auto by mělo mít podávací čerpadlo, je v nádrži..... a výměnu bys měl zvládnout..... tuším spolujezdcova strana vzadu pod sedačkou.
Napsal: úte 17.12.2013 11:16
od mev1
co maš s čerpadlem a jake druhe čerpadlo maš, víš že je 100% funkčni a stejny typ?
Napsal: úte 17.12.2013 12:46
od KarelOstrava
all: Díky
mev1: Podávací čerpadlo je před smrtí a to samé vstřikovací, ovšem že je více druhů vstřikovacích jsem zjistil až po objednání. A je necelé dva roky po repasi a minimálně jeté
Napsal: úte 17.12.2013 15:52
od mev1
vzhledem k tomu, že při repasu nikdo neseřizuje vnitřní tlak čerpadla a jedine co odchazi jsou rozdělovaci hlavy+ těsněni tak nezáleži na tom že je po repasu ale na tom jak fungovalo..., jinak kdyby někdo chtěl mam tady 2x mechanicke čerpadlo a mohl bych to připadně i namontovat do auta, nevíhody přijdete o tempomat a palubak, vyhody, da se nakadit na daleko vyšší výkon a je to mechanika takže mnohem vyšší spolehlivost
Napsal: úte 17.12.2013 20:09
od KarelOstrava
mev1 píše:vzhledem k tomu, že při repasu nikdo neseřizuje vnitřní tlak čerpadla a jedine co odchazi jsou rozdělovaci hlavy+ těsněni tak nezáleži na tom že je po repasu ale na tom jak fungovalo..., jinak kdyby někdo chtěl mam tady 2x mechanicke čerpadlo a mohl bych to připadně i namontovat do auta, nevíhody přijdete o tempomat a palubak, vyhody, da se nakadit na daleko vyšší výkon a je to mechanika takže mnohem vyšší spolehlivost
A odkud jsi?
Napsal: úte 17.12.2013 20:56
od mev1
Hranice na moravě
Napsal: úte 17.12.2013 21:14
od KarelOstrava
mev1 píše:Hranice na moravě
SZ
Napsal: stř 18.12.2013 15:20
od kizby
KarelOstrava píše:No to jsem zapomněl....jedná se o e36 325tdsT
pokud nejsi jelito zvládneš obojí. Je tu i tisíckrát omílaný postup, jen se toho nebát. Čerpadlo jde vyklepnout aniž bys musel cokoliv zajišťovat, jen pak pozor na dotahování ať ti nepřeskočí řetěz, lepší si přidžet ještě i vačku. Já j nepřidržoval a také v pohodě.
Napsal: stř 18.12.2013 21:59
od k5ynd1
přesně tak. výměnu vstřikovacího čerpadla zvládna myslím normálně zručný člověk (teda u tds). podavacka v nadrzi je banalita

nářadí žádný extra. s tím, co najdeš doma si vystačíš.