Stránka 1 z 2
Napsal: pon 16.12.2013 09:28
od zdraza
Začal mi hučet ventilátor topení, když jde na max. Začalo to z ničeho nic, asi do něj spadl nějaký bordel. Kudy se dá turbína co nejlépe vyčistit? Nebo čím by to mohlo ještě být?
Napsal: pon 16.12.2013 10:24
od Jirka-82
Mně to zase začalo dělat divný zvuky, když to mám na minimu. Když to dám na max, tak to zmizí
Napsal: pon 16.12.2013 11:15
od deejaywolf
Při nižších otáčkách mi ventilátor taky občas píská. Asi to chce promazat ložiska, ale pořád to odkládám, protože není čas:)
Napsal: pon 16.12.2013 11:32
od rostak
Tak se vitam v klubu. Taky mi zacal tak pred 14 dny pri nizkych otackach popiskovat. Hlavne kdyz brzdim. Ale co sem koukal je k nemu pristup docela v pohode. Tak az bude tepleji tak ho vyndam a trochu promaznu. Novej sem koukal kolem 4000,-
Napsal: pon 16.12.2013 11:36
od mawis
Čau, kluci
taky se přidávám do kubu lehce pískajícího ventilátoru

Pokud to najdete, tak bych byl rád za rychlý návod nebo obrázek kde jste co mazali.
Dík
Napsal: pon 16.12.2013 11:38
od czNEWMANcz
Koukám, že nás asi bude víc

U mě se to objevuje mezi cca 1700 - 2000 otáčkami motoru při nastavení ventilátoru na 2 a 3 stupeň. Při maximálním výkonu ventilátoru klid.
Napsal: pon 16.12.2013 12:01
od mawis
U mě je to jen někdy a na opravu pomáhá projet rozsah max min na ventilátoru.

Napsal: pon 16.12.2013 12:03
od deejaywolf
Já to mám už od koupi auta, cca rok a půl zpátky. Nejdříve to pískalo jen sporadicky, teď už cca v 50%, co auto jede:) Píská to na stupních(čárky) 1-3, ale občas se to dá zrušit, když hodím vyšší stupeň a pak snížím na původní úroveň. A taky to začne, když zatáčím doleva

Je to strašně otravný zvuk a nedá se přebít rádiem, protože je vysoký:) Ale už jsem si nějak zvykl. Každopádně na jaře s tím něco udělám. Doma mám i obrázkový návod, tak ho sem kdyžtak pak postnu...
Nový větrák výjde na cca 5 litrů, ale tolik se mi do toho investovat nechce. Snad bude stačit promazání ložisek.
Napsal: pon 16.12.2013 12:04
od deejaywolf
czNEWMANcz píše:Koukám, že nás asi bude víc

U mě se to objevuje mezi cca 1700 - 2000 otáčkami motoru při nastavení ventilátoru na 2 a 3 stupeň. Při maximálním výkonu ventilátoru klid.
nejsem si jistý, jestli s tím otáčky motoru mají něco společného. ale kdo ví

Napsal: pon 16.12.2013 12:17
od czNEWMANcz
deejaywolf píše:
nejsem si jistý, jestli s tím otáčky motoru mají něco společného. ale kdo ví

Podle mě ho mám zatím jen lehce načnutej a projevuje se to jen při určitých vibracích, konkrétně v tom rozmezí otáček motoru. Očekávám, že postupem času se to začne ještě víc zhoršovat.
Napsal: pon 16.12.2013 12:30
od deejaywolf
czNEWMANcz píše:deejaywolf píše:
nejsem si jistý, jestli s tím otáčky motoru mají něco společného. ale kdo ví

Podle mě ho mám zatím jen lehce načnutej a projevuje se to jen při určitých vibracích, konkrétně v tom rozmezí otáček motoru. Očekávám, že postupem času se to začne ještě víc zhoršovat.
Jo, to by mohlo mít spojitost. Zhoršovat se to bude každopádně, ale snad bude stačit jen to promazání ložisek. Je to běžná vada u všech aut.
Napsal: pon 16.12.2013 13:20
od DKx
Napsal: pon 16.12.2013 14:10
od vita11
rostak píše:Hlavne kdyz brzdim.
Občas mě při brždění jde pískání z palubovky ... že by to byl ventilátor?

Je pravda, že ho mám načnutý .. při vyšších otáčkách vibruje. Bestak jsem ho chtěl vytáhnout ven a podívat se, co mu schází. Asi ho při té příležitosti aj namažu...
Napsal: pon 16.12.2013 14:50
od Maximech
Ty "nové" BMW začínají být opravdu v kvalitě blízko korejcům..
Všude něco skřípě, vibruje, rezonuje, to je děs..

Napsal: pon 16.12.2013 14:55
od mawis
Napsal: pon 16.12.2013 17:05
od millan
Napsal: pon 16.12.2013 17:21
od vita11
to já do toho pujdu už o víkendu. teď v zimě to automatika žene do otáček po každém studeném nastartování a dost mě ty vibrace štvou
Napsal: stř 18.12.2013 10:52
od bastien
suupr uz mi to dela taky a to mam auto dva dny 330xd e91
Napsal: stř 18.12.2013 13:25
od JonyM
Dělalo mi přesně to stejné před létem, nejdřív jsem si to zkusil ze shora promazat sám, ale to moc nedopadlo, tak jsem si to nechal promazat pořádně s tím, že byl ten větrák venku a ložiska se mázli vazelínou, servisák mi říkal, že to není na dlouho...
Půl roku byl klid, a někdy před měsícem došlo na jeho slova, začalo to dělat zase a mnohem hůř než prvně, dost mi to vadilo, vydržel jsem s tím jezdit dva dny až se mi větrák kousnul úplně a vůbec se netočil, udělalo mi to zrovna v době, kdy začalo venku mrznout, takže ráno v 5 fakt super, musel jsem jet celou cestu s otevřeným okýnkem, abych alespoň trochu viděl kam jedu...
Mazal jsem teda zas do servisu pro úplně novej, od té doby mám klid. Ten první byl původní a vydržel cca 250 000km... Jinak výměna trvala asi 20min možná ani ne, ale dělal to člověk, kterej ví kam šáhnout a samotnej větrák mě stál tuším kolem 3 000...
Napsal: sob 21.12.2013 22:43
od Omo
Včera jsem to mazal vazelinou. Demontáž, promáznout a zpětná montáž mi zabrala asi 40 min, ale nijak jsem nespěchal. Ještě jsem s tím nejel, tak jsem zvědavej jak dlouho to vydrží...good luck všem!