Napsal: ned 13.02.2011 22:38
[size=1200]Zdravím všechny 
Tak jsme s přítelkyni uvažovali o výměně našich dvou motorek za cabrio, ale pouze za BMW E36. Možná bude pro někoho tato výměna zajímavá.
Jedná se o tyto motorky:[/size]
Honda VFR 800Fi ročník 1999 78KW najeto 56tis vše origo po kompletním servise před 14-ti dny (nové svíčky, filtr vzduchový, olejový, originál olej HONDA GN4, přední brzdové desky) od všeho mám učet, nově proužky na kolech. S novou sadou gum Bridgestone BT003 a BT016, s nosičem GIVI Wingrack a 3 kuframa givi MAXIA 50l a 2x Kappa 36l, krovka. Motorka je lehce škrábnutá na pravé straně. Z důvodu zachování originality jsem nechtě lakovat. Absolutně bez investic!!!
Kawasaki ZXR 400 ročník 96, v originál stavu, 25KW v TP (možno řídit od 18ti) na motorce byly před 2tis km uděláno toto: nový rozvodový řetěz, seřízené ventily a podtlaky, komplet nová spojka (lamely,plechy,ložiska), gumy Dunlop D208 90%vzorku. Maximálně zachovalá!
Obě dvě motorky si ceníma na 110000Kč
Foto:


Tak jsme s přítelkyni uvažovali o výměně našich dvou motorek za cabrio, ale pouze za BMW E36. Možná bude pro někoho tato výměna zajímavá.
Jedná se o tyto motorky:[/size]
Honda VFR 800Fi ročník 1999 78KW najeto 56tis vše origo po kompletním servise před 14-ti dny (nové svíčky, filtr vzduchový, olejový, originál olej HONDA GN4, přední brzdové desky) od všeho mám učet, nově proužky na kolech. S novou sadou gum Bridgestone BT003 a BT016, s nosičem GIVI Wingrack a 3 kuframa givi MAXIA 50l a 2x Kappa 36l, krovka. Motorka je lehce škrábnutá na pravé straně. Z důvodu zachování originality jsem nechtě lakovat. Absolutně bez investic!!!
Kawasaki ZXR 400 ročník 96, v originál stavu, 25KW v TP (možno řídit od 18ti) na motorce byly před 2tis km uděláno toto: nový rozvodový řetěz, seřízené ventily a podtlaky, komplet nová spojka (lamely,plechy,ložiska), gumy Dunlop D208 90%vzorku. Maximálně zachovalá!
Obě dvě motorky si ceníma na 110000Kč
Foto:

