Stránka 1 z 1
Napsal: stř 01.02.2012 09:23
od Moji1210
Bohužel cca měsíc po koupi mě situace v práci nutí prodat pečlivě vybrané auto.
Je to e39 530d automat a kombik, 142kw, automat řadí hladce tak jak má, motor běží suprově, vstřiky v korekcích bez problémů, v pondělí dělaná diagnostika: vyjelo jedno PDC čidlo a čidlo venkovní teploty ( dám co nejdřív dokupy snad ) jinak žádné další chyby na autě nejsou přes diag. Mechanická chybka je, že při zahřátí předních kotouců lehce vibrujou, jsou ještě pěkné jinak a klepe asi tyčka stabíku v předu.
Auto je v pěkné výbavě ( 16:9 mkIV, výhřevy, interiér v elektrice s paměťma, měchy vzadu, skleněný šíbr, origo tažné westfalia,atd...) , vnitřek není vybydlený ani zničený, vše funkční, lak po rozleštění a renovaci. Je dávané repasované turbo - je v záruce, oba termostaty, zadní měchy oba, plno drobností - jsou na to faktury z BMW, přední tlumiče s uložením, atd...
Serviska je vedená z BMW asi do 210 nebo do 220 tkm, najeto v současné době 236 tkm, rok 2003
tel na mě je 737 629 625, auto k vidění v Praze, foto ještě od předchozího majitele
cena: 199

+ možná dohoda u auta na místě pokud nestihnu výše uvedené drobnosti dát dokupy

Napsal: stř 01.02.2012 17:18
od 3llf
uprav si inzerát dle vzoru

Napsal: pát 03.02.2012 09:38
od Moji1210
aktuální

Napsal: pát 03.02.2012 23:15
od Chief
tak to je škoda

Napsal: sob 04.02.2012 14:03
od Sweden
tak mi psal ten zájemce ž Č.b. jak jsem ti na něj posílal kontakt a byl nějak rozčertěnej čoveče,tak snad jste si to vše vyjasnili.

Napsal: ned 05.02.2012 18:30
od Moji1210
Sweden píše:tak mi psal ten zájemce ž Č.b. jak jsem ti na něj posílal kontakt a byl nějak rozčertěnej čoveče,tak snad jste si to vše vyjasnili.

nevim proc byl rozcertenej, na rozdil od odstatnich lidi , jsem mu napsal rovnou uplne vsechno co o aute vim i o tech par chybicek , ktery chci dat co nejdriv doporadku, tak nevim proc se certil

Napsal: pon 13.02.2012 19:07
od 3llf
up

Napsal: pon 13.02.2012 19:13
od Moji1210

v blizke dobe par tydnu budou nove plovouci brzdy na predku a vymena oleje v automatu a opraveno klepani na predni naprave

Napsal: ned 19.02.2012 12:01
od DawletE30
Moji1210 píše:8) v blizke dobe par tydnu budou nove plovouci brzdy na predku a vymena oleje v automatu a opraveno klepani na predni naprave

Ahoj sory za OT ale podle mě ta vyměna oleje v automatu budou vyhozene love, par tydnu než jsi to koupil tak tam byl olej vyměněn.
Napsal: ned 19.02.2012 14:49
od Panaque
pěkný vůz, hlavně shadow line, těch je málo!
Napsal: úte 21.02.2012 09:53
od Dettektorr
Máš SZ.
Napsal: stř 22.02.2012 10:36
od RedBaron
DawletE30 píše:Ahoj sory za OT ale podle mě ta vyměna oleje v automatu budou vyhozene love, par tydnu než jsi to koupil tak tam byl olej vyměněn.
V automatu se "výměnou" vymění asi tak čtvrtina celkové náplně, čím víc čerstvého oleje, tím líp pro další život převodovky.
Napsal: stř 22.02.2012 15:06
od bmw--jury
RedBaron píše:DawletE30 píše:Ahoj sory za OT ale podle mě ta vyměna oleje v automatu budou vyhozene love, par tydnu než jsi to koupil tak tam byl olej vyměněn.
V automatu se "výměnou" vymění asi tak čtvrtina celkové náplně, čím víc čerstvého oleje, tím líp pro další život převodovky.
Pokud to nedělají amateři , tak se vymění všechen olej .

Napsal: stř 22.02.2012 15:29
od RedBaron
bmw--jury píše:Pokud to nedělají amateři , tak se vymění všechen olej .

Standardní pravidelná výměna probíhá přesně tak, jak to podle tebe dělají amatéři a není důvod aby tomu bylo jinak. Ty znáš někoho, kdo při každé výměně ATF dělá proplach a kompletní výměnu náplně?
Napsal: stř 22.02.2012 17:56
od bmw--jury
Osobně si myslím, že je zbytečné do automatu zbytečně zasahovat, výměna jednou např. za 2 roky stačí , přece jenom , dle BMW je nápln doživotní .
Napsal: čtv 23.02.2012 23:53
od Delta
RedBaron píše:DawletE30 píše:Ahoj sory za OT ale podle mě ta vyměna oleje v automatu budou vyhozene love, par tydnu než jsi to koupil tak tam byl olej vyměněn.
V automatu se "výměnou" vymění asi tak čtvrtina celkové náplně, čím víc čerstvého oleje, tím líp pro další život převodovky.
blbost
Napsal: pát 24.02.2012 10:03
od RedBaron
bmw--jury píše:Osobně si myslím, že je zbytečné do automatu zbytečně zasahovat, výměna jednou např. za 2 roky stačí , přece jenom , dle BMW je nápln doživotní .
Výměna není ohraničena dobou ale najetými km. U těch "doživotních" se podle interních materiálů firmy ZF jedná o náplň, která by měla snést cca 160 tkm bez zásahu, nicméně praxe je taková, že výměna části náplně po 50 - 80 tkm.000 km citelně zlepší plynulost, rychlost a sníží opotřebení převodovky do budoucna. Kdo jezdí více město, interval může i zkrátit na nějakých cca 30-40 tkm. Více ničí převodovky kroutící moment dieselů v malých otáčkách, převodovky připojené k benzínovým jednotkám mají životnost vždy o něco vyšší. Jednu takovou "doživotní" náplň jsem potkal nedávno na 528iA (270 tisíc km), převodovka na to spálený bahno nechtěla ani odřadit na trojku, zpátečku řadila až několik vteřin.
Delta píše:blbost
No, taky parádní argument. Tak pokud jsi doma neměl auto s automatem (u nás 4 ks - Voyager 3.3 V6 automat, E32 735iA, E34 540iA, E38 740iA Steptronic) nebo nemáš kamaráda, co má servis specializovaný na automaty (já ano) a nevíš jak probíhají výměny oleje, tak si o tom aspoň něco přečti než sem uděláš takovýhle "haf do tmy".
---
Majiteli se omlouvám za OT, patří to spíš někam do diskuse o automatických převodovkách než do jeho inzerátu, nicméně nedá mi neuvést nesmysly na pravou míru.
Napsal: sob 25.02.2012 09:45
od Delta
RedBaron píše:bmw--jury píše:Osobně si myslím, že je zbytečné do automatu zbytečně zasahovat, výměna jednou např. za 2 roky stačí , přece jenom , dle BMW je nápln doživotní .
Výměna není ohraničena dobou ale najetými km. U těch "doživotních" se podle interních materiálů firmy ZF jedná o náplň, která by měla snést cca 160 tkm bez zásahu, nicméně praxe je taková, že výměna části náplně po 50 - 80 tkm.000 km citelně zlepší plynulost, rychlost a sníží opotřebení převodovky do budoucna. Kdo jezdí více město, interval může i zkrátit na nějakých cca 30-40 tkm. Více ničí převodovky kroutící moment dieselů v malých otáčkách, převodovky připojené k benzínovým jednotkám mají životnost vždy o něco vyšší. Jednu takovou "doživotní" náplň jsem potkal nedávno na 528iA (270 tisíc km), převodovka na to spálený bahno nechtěla ani odřadit na trojku, zpátečku řadila až několik vteřin.
Delta píše:blbost
No, taky parádní argument. Tak pokud jsi doma neměl auto s automatem (u nás 4 ks - Voyager 3.3 V6 automat, E32 735iA, E34 540iA, E38 740iA Steptronic) nebo nemáš kamaráda, co má servis specializovaný na automaty (já ano) a nevíš jak probíhají výměny oleje, tak si o tom aspoň něco přečti než sem uděláš takovýhle "haf do tmy".
---
Majiteli se omlouvám za OT, patří to spíš někam do diskuse o automatických převodovkách než do jeho inzerátu, nicméně nedá mi neuvést nesmysly na pravou míru.
Měl se e46 330dA a teď mám e39 525dA, olej se měnil v obou

a rozhodně po vypuštění a sundání vany vyndáš víc jak čtvrtinu tak tu nikoho neblbni