Napsal: pon 27.02.2012 19:35
108800km, kilometry jsem si nechal ověřit v BMW servise po předložení všech klíčů. Nebráním se znovuprověření.
Cena: 185000,- pokud někdo prokáže znalosti E46, nebude z toho dělat Tuzing, nebo se známe tady z klubu cena 180000,-
Nová cena: 175000,- vzhledem k tomu co se po netu pohybuje a nechci to prodávat několik měsíců. Druhej důvod je že se dnes po°rala zadní stahovačka okna. Okno j sem pevně podložil dřevem a zajistil ovšem nemám teď po ruce opravnou sadu (cca.1000-1500kč max)
Výbava:
Z toho co funguje samo: Automat-s možností si řadit sám, aut.klima, aut. stmívání zpětnýho zrcátka, aut.přepínání xenonů/denního svícení podle venkovního osvětlení, aut.dešťový senzor.
Ostatní: servisní plastový klíč, kovový klíč, 2klíče s ovládáním, 12repro Harmann/kardon, Navi 16:9, changer 6CD, vyhřívané přední sedačky, vyhřívané zadní okno, vyhřívané elektricky ovládané zrcátka, dřevěný dekor interiéru, xenony, ostřikovače xenonů, střešní okno, 4el stahovaná okna, interiér v černé kůži, dvoufázové DSC, ABS, nově obšitý volant širší kůží, líp se drží, sklopné zadní sedačky, průchod pro lyže........
K autu:
Rok staré gumové koberečky, čistící a leštící prostředky od firmy fantoms na kůži v ceně asi 600kč, plné originální nářadí ve víku kufru, „angel eyes“ bílé CCFL nové.
Stav:
Dva dny zpět provedena diagnostika, (kdo zná u Smileho), nechal jsem prohlídnout vše, automat v pořádku, motor i válce chodí naprosto výborně, nikde žádný chyby krom chybové hlášky výhřevu sedačky což nevím proč, používám neustále a pořád funguje-předvedu. Jelikož jsem si to zkontroloval sám, nebráním se prohlídnutí auta kdekoli jinde: servis/vy nebo váš kamarád s diagnostikou….žádný problém. Baterie i přes neustále hlasitou hudbu poprvé dobíjena po dvou letech před měsícem.
Automat není GM ale ZF, řadí mnohem líp a má hladší chod než GMka. Motor je a vlastně díky automatu by i měl být v pořádku. Jelikož díky němu není možné motor přetáčet ani podtáčet. Stav motoru nejvíc potvrzuje fakt, že za 10kkm sežere asi 1dcl oleje :-D, ostatním 30i kolem 1l a více. Tlumiče netečou, zadní pružiny byly měněny 3kkm zpět (klasicky byla jedna prasklá ve spodním závitu). Přední v pořádku. 15kkm zpět měněno rameno, byla to špatná rada bývalého mechanika, chyba byla v ložisku-vyměněno(staré se mi válí doma). Nedávno rozebrány všechny klatky a ložiska a promazány znovu spec.vazelínou. Vejfuk+potrubí bylo mechanikem pochváleno, vypadá výborně. Pneu jsou zimní 225/45 R17, zadní 5mm, přední 8mm, jejich okraje napoví vše o neustále pohodovém stylu jízdy.
Lak má po zimě pár teček na přední kapotě, poslední dva roky myto pouze wapkou a ručně…a je to poznat že lak vypadá dost zachovale. O interiéru se nebojím říct že je opravdu jen „zajetý“ což odpovídá i najetým km. Kůže není nikde odřená a už vůbec ne roztržená nebo vytahaná jak většinou bývá. Je velice pevná a má svůj originální tvar, byla pravidelně 1-2x za 14 dní opečovávaná přípravky Fantoms. Tzv.oranžády nechány, na živo vypadají na autě opravdu dobře. Kotouče ještě 15tkm vydrží, desky jsou jak nový.
Měněny problematické a standartní věci:
100kkm- Olej 5W40, olejový filtr, olej + filtr převodovky, svíčky NGK BRK6EQUP, vzduchový filtr, palivový filtr.
106kkm- chladící kapalina, brzdová kapalina
Opravit:
z problémových částí co často u 30i odchází bych doporučil ještě vodní pumpu (1000kč)- funguje v pořádku ale raděj dřív než pozdě. Odchlípnutý pravý boční prah+ upadl ten zmetek do kterýho se dává hever(je v kufru, stavím to na něj pořád). Ještě teď budu dělat čistění startéru, už se mi 3x chytnul po startu a nerozepnul takže vteřinku se roztočil a pak klid.
Důvod prodeje: splnění snu=> motorka+ velká limuzína.
KONTAKTY
00420737485075
00420773485075
haselzde@seznam.cz
SZ
EDIT: ještě doplňuju spotřebu. Kdo nevěří, věřit nebude, kdo má zájem klidně předvedu. Žďár->HK průměr 89km/h 7,4l, rekord 6,9l...!! Normální okresky 8-9l, město jezdím za hodně protože jezdím od přechodu k přechodu(uznávám chodce) 13-15l. Větší město, HK když courám 11l, Praha ještě míň. Dálnice 8,5-10l dle tempa. Za těch +-16500km mám schovaný všechny účtenky za benzín a kupodivu i když jezdím víc jak 50% město vyšlo 10,3průměr.
OT ohledně ceny ZAKÁZÁN, ostatní si rád poslechnu, včetně dotazů/tipů co v inzerátu chybí
detail odchlípnutýho prahu, kola nejsou součástí prodeje.

Cena: 185000,- pokud někdo prokáže znalosti E46, nebude z toho dělat Tuzing, nebo se známe tady z klubu cena 180000,-
Nová cena: 175000,- vzhledem k tomu co se po netu pohybuje a nechci to prodávat několik měsíců. Druhej důvod je že se dnes po°rala zadní stahovačka okna. Okno j sem pevně podložil dřevem a zajistil ovšem nemám teď po ruce opravnou sadu (cca.1000-1500kč max)
Výbava:
Z toho co funguje samo: Automat-s možností si řadit sám, aut.klima, aut. stmívání zpětnýho zrcátka, aut.přepínání xenonů/denního svícení podle venkovního osvětlení, aut.dešťový senzor.
Ostatní: servisní plastový klíč, kovový klíč, 2klíče s ovládáním, 12repro Harmann/kardon, Navi 16:9, changer 6CD, vyhřívané přední sedačky, vyhřívané zadní okno, vyhřívané elektricky ovládané zrcátka, dřevěný dekor interiéru, xenony, ostřikovače xenonů, střešní okno, 4el stahovaná okna, interiér v černé kůži, dvoufázové DSC, ABS, nově obšitý volant širší kůží, líp se drží, sklopné zadní sedačky, průchod pro lyže........
K autu:
Rok staré gumové koberečky, čistící a leštící prostředky od firmy fantoms na kůži v ceně asi 600kč, plné originální nářadí ve víku kufru, „angel eyes“ bílé CCFL nové.
Stav:
Dva dny zpět provedena diagnostika, (kdo zná u Smileho), nechal jsem prohlídnout vše, automat v pořádku, motor i válce chodí naprosto výborně, nikde žádný chyby krom chybové hlášky výhřevu sedačky což nevím proč, používám neustále a pořád funguje-předvedu. Jelikož jsem si to zkontroloval sám, nebráním se prohlídnutí auta kdekoli jinde: servis/vy nebo váš kamarád s diagnostikou….žádný problém. Baterie i přes neustále hlasitou hudbu poprvé dobíjena po dvou letech před měsícem.
Automat není GM ale ZF, řadí mnohem líp a má hladší chod než GMka. Motor je a vlastně díky automatu by i měl být v pořádku. Jelikož díky němu není možné motor přetáčet ani podtáčet. Stav motoru nejvíc potvrzuje fakt, že za 10kkm sežere asi 1dcl oleje :-D, ostatním 30i kolem 1l a více. Tlumiče netečou, zadní pružiny byly měněny 3kkm zpět (klasicky byla jedna prasklá ve spodním závitu). Přední v pořádku. 15kkm zpět měněno rameno, byla to špatná rada bývalého mechanika, chyba byla v ložisku-vyměněno(staré se mi válí doma). Nedávno rozebrány všechny klatky a ložiska a promazány znovu spec.vazelínou. Vejfuk+potrubí bylo mechanikem pochváleno, vypadá výborně. Pneu jsou zimní 225/45 R17, zadní 5mm, přední 8mm, jejich okraje napoví vše o neustále pohodovém stylu jízdy.
Lak má po zimě pár teček na přední kapotě, poslední dva roky myto pouze wapkou a ručně…a je to poznat že lak vypadá dost zachovale. O interiéru se nebojím říct že je opravdu jen „zajetý“ což odpovídá i najetým km. Kůže není nikde odřená a už vůbec ne roztržená nebo vytahaná jak většinou bývá. Je velice pevná a má svůj originální tvar, byla pravidelně 1-2x za 14 dní opečovávaná přípravky Fantoms. Tzv.oranžády nechány, na živo vypadají na autě opravdu dobře. Kotouče ještě 15tkm vydrží, desky jsou jak nový.
Měněny problematické a standartní věci:
100kkm- Olej 5W40, olejový filtr, olej + filtr převodovky, svíčky NGK BRK6EQUP, vzduchový filtr, palivový filtr.
106kkm- chladící kapalina, brzdová kapalina
Opravit:
z problémových částí co často u 30i odchází bych doporučil ještě vodní pumpu (1000kč)- funguje v pořádku ale raděj dřív než pozdě. Odchlípnutý pravý boční prah+ upadl ten zmetek do kterýho se dává hever(je v kufru, stavím to na něj pořád). Ještě teď budu dělat čistění startéru, už se mi 3x chytnul po startu a nerozepnul takže vteřinku se roztočil a pak klid.
Důvod prodeje: splnění snu=> motorka+ velká limuzína.
KONTAKTY
00420737485075
00420773485075
haselzde@seznam.cz
SZ
EDIT: ještě doplňuju spotřebu. Kdo nevěří, věřit nebude, kdo má zájem klidně předvedu. Žďár->HK průměr 89km/h 7,4l, rekord 6,9l...!! Normální okresky 8-9l, město jezdím za hodně protože jezdím od přechodu k přechodu(uznávám chodce) 13-15l. Větší město, HK když courám 11l, Praha ještě míň. Dálnice 8,5-10l dle tempa. Za těch +-16500km mám schovaný všechny účtenky za benzín a kupodivu i když jezdím víc jak 50% město vyšlo 10,3průměr.
OT ohledně ceny ZAKÁZÁN, ostatní si rád poslechnu, včetně dotazů/tipů co v inzerátu chybí






detail odchlípnutýho prahu, kola nejsou součástí prodeje.




