Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E38 740i LPG r.v.2000 na prodej
Předem bych Vás rád informoval že nic neprodávám, ale jen zveřejnuji info o voze !!!
9.7.2013 jsem se byl podívat na 740i E38 na moravě v Čelakovicích u Frýdlantu nad Ostaravicí. Jsem z Teplic a tak jsem to měl trochu z ruky, cesta tam a zpět 865 Km a nafta mě stála teměř 3 tisíce.
Něž jsem se vydal na cestu, tak jsem se nechal od majitele informovat o voze, na fotkách auto vypadalo slušně. Pán byl vstřícný, ale byl tak trochu mimo mísu. Měljsem to tušit hned, když mi řikal, že by byla potřeba nastříkat př. kapotu, ale že to je oprava tak za 500 kč a to byl první náznak toho, jaké má pan povědomí o opravách.
Tak že, po telefonu mi bylo zděleno toto, " do auta jsem nainvestoval přez 50 tis i s montáží plynu, jinak je auto v dobrém stavu, ale trochu je znát jeho věk ". Tak jsem si řekl, jo to zní dobře a za 135tis, je to super.
REALITA : auto má EDS a najeto 300tis a řekl bych že se blíží jejich výměna. Interiér a technický stav OK. Exteriér poškrábaný nárazníky, př. kapota nad l.p. světlem uplně bez barvy a rez, promáčklé l.p. dveře + vůle v pantech a špatně se zavýraly, p. práh poškrábaný po celé délce, popraskaný a poškrábaný zadní nárazník a nespasovaný u l.z. kola, drobné puchýřky na zadním čele nad nárazníkem, přední nárazník na levé straně zarařený do auta tak o 3 cm, vymyčkovaný lak , ATD ....
Protože s auty nějaký ten pátek dělám a BMW je můj koníček, kladl jsem pánovy cílené otázky, abych jsem měl co nejlepší obrázek o autě. Ale tohle mě zaskočilo a naštvalo a tak píši tohle, aby nenaletěl někdo další.
9.7.2013 jsem se byl podívat na 740i E38 na moravě v Čelakovicích u Frýdlantu nad Ostaravicí. Jsem z Teplic a tak jsem to měl trochu z ruky, cesta tam a zpět 865 Km a nafta mě stála teměř 3 tisíce.
Něž jsem se vydal na cestu, tak jsem se nechal od majitele informovat o voze, na fotkách auto vypadalo slušně. Pán byl vstřícný, ale byl tak trochu mimo mísu. Měljsem to tušit hned, když mi řikal, že by byla potřeba nastříkat př. kapotu, ale že to je oprava tak za 500 kč a to byl první náznak toho, jaké má pan povědomí o opravách.
Tak že, po telefonu mi bylo zděleno toto, " do auta jsem nainvestoval přez 50 tis i s montáží plynu, jinak je auto v dobrém stavu, ale trochu je znát jeho věk ". Tak jsem si řekl, jo to zní dobře a za 135tis, je to super.
REALITA : auto má EDS a najeto 300tis a řekl bych že se blíží jejich výměna. Interiér a technický stav OK. Exteriér poškrábaný nárazníky, př. kapota nad l.p. světlem uplně bez barvy a rez, promáčklé l.p. dveře + vůle v pantech a špatně se zavýraly, p. práh poškrábaný po celé délce, popraskaný a poškrábaný zadní nárazník a nespasovaný u l.z. kola, drobné puchýřky na zadním čele nad nárazníkem, přední nárazník na levé straně zarařený do auta tak o 3 cm, vymyčkovaný lak , ATD ....
Protože s auty nějaký ten pátek dělám a BMW je můj koníček, kladl jsem pánovy cílené otázky, abych jsem měl co nejlepší obrázek o autě. Ale tohle mě zaskočilo a naštvalo a tak píši tohle, aby nenaletěl někdo další.
Jasně, tady je http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=listFilozof píše:můžeš dát link na auto na které si máme dát bacha ?
Jinak díky za informace.
Mimochodem o ceně není ochoten smlouvat a nesleví ani 500 kč
Takže pán zlevnil na 129tis, ale to je pořád málo. Stále je nutné počítat s investicema kolem 40 tis, aby se na auto dalo koukat a říct že je docela hezké... Ale majitel je okurka a myslí si že nastříkání kapoty stojí 500 kč a taky mi řekl že náhradní díly koupené originál u BMW jsou vlastné dovoz z Číny .
Jo, už vím jaké to je narazit na opravdového blbce
Jo, už vím jaké to je narazit na opravdového blbce

EDC překlep ... Jestli mluvíš o tomhle autě jako o jednom z nějhezčích, tak v ČR musejí jezdit pěkný šrotyJaraX píše:todle auto jsem tu měl na servis, je to jedna z nejhezčích E38 co tu byla,
btw není to EDS ale EDC, jako každý auto má svoje mouchy, s tím že majitel autum nerozumí souhlasím, ale zase je ochoten do auta investovat a vše co se na autě našlo nechal spravit.


Mimo jiné já jsem už koupil a viděl stovky aut, je to moje práce a mám docela reálnou představu o náhradních dílech, lakování a cenách práce.
A kolik vydrží tlumiče s EDC, když auto má najeto 300 tis a 13 let na křížku ?
Už jsem naučený na co se mám ptát lidí, než k nim jedu. Na to samé jsem se ptal i jeho. Vím na co ty auta zhruba trpí a podle toho jsem se ptal.
Jsem nasraný protože lhal a muže být rád, že se nechoval arogantně, to bych pak s ním praštil o zem a daroval mu stíny od diora. Nerad vyhazuji tisíce z okna, ostatně jako každý.
Jsem nasraný protože lhal a muže být rád, že se nechoval arogantně, to bych pak s ním praštil o zem a daroval mu stíny od diora. Nerad vyhazuji tisíce z okna, ostatně jako každý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
tak hlavně lidi jako on by neměli auto vubec prodavat sami, když to auto koupil tak tam bylo technicky dost věcí a i dost prasaren, jako světla nastřikany černym sprajem, všude M znaky, to vše šlo dolu, narazniky dojebal nejspíš on sam, pul roku jsem auto neviděl a tehdy bylo celkem top, za lak narazniku bych mu řekl 3,5 a kapoty 5k, za 500 se střika kryt zrcatka
E38 u nas sou většinou dost vraždy, pěknych je jen malo, EDC vydrží klidně i pul mega, ale pokud na to auto někdo da 20ky, tak vydrží 100k a je po nich, hlavně je u nas celkem dost EDC tlumiču na prodej, myslím jetych, člověk da 2k za tlumič a ma na 100k pokoj.

E38 u nas sou většinou dost vraždy, pěknych je jen malo, EDC vydrží klidně i pul mega, ale pokud na to auto někdo da 20ky, tak vydrží 100k a je po nich, hlavně je u nas celkem dost EDC tlumiču na prodej, myslím jetych, člověk da 2k za tlumič a ma na 100k pokoj.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
No nevim,z fotek je prd poznat,ale podle toho co ty píšeš by jsi chtěl za 100tis. kč e38mu s 4,4i po Face,s novým LPG,individuálku a ještě v TOP stavu.
Ber v potaz že to je přesně kombinace kterou chce každej co schání e38.A kdyby byla v zánovním stavu,stála by 200tis. nebo víc...
Zkrátka,jestli je technicky ok a jedná se jenom o nějakou kosmetiku,což znamená do toho po koupi pustit třeba,10-15tis. kč za lakování/leštění,nepřipadá mi to teda jako špatnej kup.
Ber v potaz že to je přesně kombinace kterou chce každej co schání e38.A kdyby byla v zánovním stavu,stála by 200tis. nebo víc...
Zkrátka,jestli je technicky ok a jedná se jenom o nějakou kosmetiku,což znamená do toho po koupi pustit třeba,10-15tis. kč za lakování/leštění,nepřipadá mi to teda jako špatnej kup.

Myslím si že jsem byl velice slušný nabízel jsem mu 115 tis v hotovosti na místě. Zpoustu věcí, si dělám na autě sám, ale lak nezvládnu.
Pro Járux : On s tím nutil jezdit svojí ženu, která nadávala že je to moc velký, no a podle toho auto dopadlo
Tady ťuk, tamhle ťuk a nárazníky v prdeli, odřený prahy a nějaké ty denty a promáčkliny po stranách. Auto je strašně špatně nafocené a vůbec neodpovídá realitě 
Jo a co se týče idividuálu tak to má jen červené švy na sedadlech a kousek červené kůže na volantu. K barvě auta to vůbec nesedí, ale to vem čert.
Pro Járux : On s tím nutil jezdit svojí ženu, která nadávala že je to moc velký, no a podle toho auto dopadlo


Jo a co se týče idividuálu tak to má jen červené švy na sedadlech a kousek červené kůže na volantu. K barvě auta to vůbec nesedí, ale to vem čert.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
u - 4,4i motoru je do motoru nasranej Vanos, často se sere, oprava 25-40 tis km
- 4,4i po face motor ma vodou chlazenej altík, nejde repasovat a druhej stojí 15,
- pozdní roky maj radiomodul BM54, taky se dost sere, cena cca 6000kč za jetej
- ASC/DSC jednotky od roku 1998 se dost serou, cena opravy cca 5000kč,
- webasto do roku 1999 se dost sere, oprava opět kolem 5000kč.
- face světla maj plastové kryty, místo sklěněnych, kryt jednoho světla stojí kolem 4k,
nic z těchdle věcí se před facelitem nesere,
výhodou faceliftu je výbava, motor táhne líp odspoda apod.
jinak todle vše platí i pro E39, aby tu někdo netvrdil že je E38 nahovno, ale než E38 poFC je lepší vzít rovnou E65.
- 4,4i po face motor ma vodou chlazenej altík, nejde repasovat a druhej stojí 15,
- pozdní roky maj radiomodul BM54, taky se dost sere, cena cca 6000kč za jetej
- ASC/DSC jednotky od roku 1998 se dost serou, cena opravy cca 5000kč,
- webasto do roku 1999 se dost sere, oprava opět kolem 5000kč.
- face světla maj plastové kryty, místo sklěněnych, kryt jednoho světla stojí kolem 4k,
nic z těchdle věcí se před facelitem nesere,
výhodou faceliftu je výbava, motor táhne líp odspoda apod.
jinak todle vše platí i pro E39, aby tu někdo netvrdil že je E38 nahovno, ale než E38 poFC je lepší vzít rovnou E65.
Toho bych se moc nebál ... To mi připomíná, když jsem kupoval TDS, všichni mě varovali, jak se serou motory TDS, auta že stašně hnijou, jak je na to všechno starašně drahý atd... A já jsem po 5 letech max spokojený jediné co jsem udělal na motoru přetěsnění čerpadla, výměna žhaviček a vodní pumpy. Jinak jenom pravidelná výměna oleje. A náhradní díly na auta kupuji se 40% slevou a auto si servisuji sám 
