Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E31 M70 - neklidny chod
Dovolil bych si pozadat o radu:
E31 M70 manual rv 1990, vozidlo dele stalo, predchozi majitel menil oba akumulatory
Zavada -
start - ok
volnobeh - motor se hada, na palubovce nic nesviti
Pomale zvysovani otacek - do 1.500 ot/min se motor zklidni
Nad 1500 - rozsviti se check, druha rada 7-12 obcas ustreluje do vyfuku, velmi neklidn chod
Zpet na volnobeh - check po chvili zhasne
Provedeno:
ze zacatku motor temer ani nestartoval - vymena beznych veci - filtry, svicky, opticka kontrola kabelaze a kostreni
Dalsi faze - zjistena vypalena pojistka na druhe pal. Pumpe, pumpy obe vymeny za origo bosch, motor startuje bez obtizi a drzi cca 600 otacek
Treti faze - pripojeni na diagnostiku - carsoft, bez zavad vyjma nespojeni s dme nr. 2 - nasledovalo prohozeni Rj ( bez zmeny, pouze si diagnostika nalezla sprane cislo nove rj), pote jsem jeste provedl odpojeni na 5 minut jednotky eml - synchronizacni jednotky mezi dme, taktez bez zmeny
Live data carsoft neni schopen poskytnout (u e34 poskytuje)
Planuji jeste provest kontrolu kompletni kabelaze na druhe rade vc. zapalovani, ale predpokladam, ze vzhledem ke stejnemu chovani obou rad ( na dotek) nepredpokladam nic zasadniho.
V nekterych clancich jsem narazil na podobnou chybu (pripade odpojeni oboh akumulatoru) a to nesynchronizaci dme 1 a 2, to by mohlo vysvetlovat proc si diagnostika druhou radu nenasla. Je mozne jednoduse tuto moznost overit? Jak lze pripadne jednotky parovat?
Pokousel jsem se i pouzit sw INPA, bohuzel se mi ho nepovedlo rozchodit.
Pokud by byl nekdo ochotny pomoci z oblasti Berounska primo na miste, tak ho rozumna odmena nemine.
E31 M70 manual rv 1990, vozidlo dele stalo, predchozi majitel menil oba akumulatory
Zavada -
start - ok
volnobeh - motor se hada, na palubovce nic nesviti
Pomale zvysovani otacek - do 1.500 ot/min se motor zklidni
Nad 1500 - rozsviti se check, druha rada 7-12 obcas ustreluje do vyfuku, velmi neklidn chod
Zpet na volnobeh - check po chvili zhasne
Provedeno:
ze zacatku motor temer ani nestartoval - vymena beznych veci - filtry, svicky, opticka kontrola kabelaze a kostreni
Dalsi faze - zjistena vypalena pojistka na druhe pal. Pumpe, pumpy obe vymeny za origo bosch, motor startuje bez obtizi a drzi cca 600 otacek
Treti faze - pripojeni na diagnostiku - carsoft, bez zavad vyjma nespojeni s dme nr. 2 - nasledovalo prohozeni Rj ( bez zmeny, pouze si diagnostika nalezla sprane cislo nove rj), pote jsem jeste provedl odpojeni na 5 minut jednotky eml - synchronizacni jednotky mezi dme, taktez bez zmeny
Live data carsoft neni schopen poskytnout (u e34 poskytuje)
Planuji jeste provest kontrolu kompletni kabelaze na druhe rade vc. zapalovani, ale predpokladam, ze vzhledem ke stejnemu chovani obou rad ( na dotek) nepredpokladam nic zasadniho.
V nekterych clancich jsem narazil na podobnou chybu (pripade odpojeni oboh akumulatoru) a to nesynchronizaci dme 1 a 2, to by mohlo vysvetlovat proc si diagnostika druhou radu nenasla. Je mozne jednoduse tuto moznost overit? Jak lze pripadne jednotky parovat?
Pokousel jsem se i pouzit sw INPA, bohuzel se mi ho nepovedlo rozchodit.
Pokud by byl nekdo ochotny pomoci z oblasti Berounska primo na miste, tak ho rozumna odmena nemine.
Diky za info, uz jedu na vsech 12, bohuzel jeste ten chod neni zcela klidny, ale je vyznamne lepsi. Kazdopadne parovani probehlo dle manualu ze zahranici 3x na jednicku 500 - 5000 ot, pak nechat bezet par minut na volnobeh.
Ted uz jsem zacal kontrolovat veskerou kabelaz a to vcetne zapalovaci. Jedine, co jsem zatim nezkousel jsou MAF jednotky.
Ted uz jsem zacal kontrolovat veskerou kabelaz a to vcetne zapalovaci. Jedine, co jsem zatim nezkousel jsou MAF jednotky.