Stránka 1 z 1
Napsal: ned 09.02.2014 13:43
od BudVlad
Instaloval jsem aFe svody s free flow katy na E92 s N53. Šly nasadit bez problému a nepotřebovaly žádné modifikace jako OBX svody. Výhoda je, že se nemusí řešit vyřazení sond jako u Supersprint.
aFe:
BMW orig:
aFe:
BMW orig:

Napsal: ned 09.02.2014 22:01
od Filozof
a pocit z jízdy je znát rozdíl ?
Napsal: ned 09.02.2014 22:15
od BudVlad
Rozdíl ve výkonu nebude moc velký, protože původní svody jsou dost dobrý. U N52 by to byl asi znatelnější rozdíl. Výfuk je teď hlučnější, ale bude to zadním tlumičem. Zároveň jsem měnil Remus za Inside Performance.
Napsal: ned 16.11.2014 11:46
od pavproch
Už si s tím byl na ME /STK ?
(ref jak jsme se bavili, když jsi mi dovolil si s Tvou e92 "sklouznout" - kuju ešče raz, fakt Ti to jede moooooc hezky)
Vážně o nich taky uvažuju..., teda pokud budou pasovat na N53 xDrive, to musím ještě zjistit, esli tam někde něco nebude překážet/vadit...
Napsal: ned 16.11.2014 17:08
od BudVlad
Na STK pojedu až za rok. Byl jsem s SS midpipes bez katů a prošel jsem bez poblému.
Další vylepšní mám hliníkový spojkový pedál a extrémně klrátké řazení. Ten pedál za ty peníze nestojí, ale to řazení je výborný. Je hodně krátký a naprosto přesný.
Ultimate Clutch Pedal:
CAE Ultra Shifter:

Napsal: ned 16.11.2014 18:47
od pavproch
kuju
kurafix... Advaced Flow engineering sice mají na svých stránkách info, že pasuje i na 3er e91 xDrive, ale zároveň tam mají poznámu že "out of stock"... takže asi nic, no...
Napsal: ned 16.11.2014 19:04
od BudVlad
Já jsem je kupoval od Vividracing a ty je ještě mají:
http://www.vividracing.com/catalog/exha ... class_8=28
Napsal: ned 16.11.2014 19:12
od pavproch
dík
Napsal: pát 04.12.2015 15:46
od BudVlad
pavproch píše:Už si s tím byl na ME /STK ?
Kontrolou emisí jsem prošel.
N53b30 s eFe svody a catless Supersprint výfuk.
Všechny hodnoty jsou pod limitem:
@ 7200 RPM
CO 0.02 %
HC 17 ppm
@ 2 320 RPM
CO 0.1 %
HC 68 ppm
Lambda 1.009