Stránka 1 z 1

Napsal: úte 29.12.2015 12:20
od DED23
E36
Jaký máte a doporučíte výfuk na m50b20? Pasujou z b25,28,30? Pomůže to? Jen vyházet katy není prý ideální v atmosvéře a komplet laděný výjde dráž než bych chtěl :(
Máte zkušenosti s x-pipe? má to smysl?

A co podvozky, Jom, tatechnix atd - co jsem se dočetl- jsou k hovnu (na dizajn nehraju!) na kolika začínají lepší než serie? stavitelný by byl výhodou, ale po najdení své výšky už na něj stejně asi nešáhnu - jaké máte odzkoušené výšky, pokud bude cenový rozdíl výrazný, klidně vemu pevný. Nějaké měly uchycení stabilizátoru do tlumiče, to bude určitě lepší.?

Které rozpěry mají význam, opět nějaké doporučení poprosím :-)
a co x-brace? máte někdo? pasuje bez uprav?

A poslední dotaz je na kola- kolik váží obyčejné plecháče? Kolik aluplechy z e39 (pasují na e36? mají stejný střed?)
dají se sehnat 14"?
Popřípadě jak těžké používáte?

Díky :-)

Napsal: pát 05.02.2016 15:40
od Rouballik
DED23 píše:A co podvozky, Jom, tatechnix atd - co jsem se dočetl- jsou k hovnu (na dizajn nehraju!) na kolika začínají lepší než serie? stavitelný by byl výhodou, ale po najdení své výšky už na něj stejně asi nešáhnu - jaké máte odzkoušené výšky, pokud bude cenový rozdíl výrazný, klidně vemu pevný. Nějaké měly uchycení stabilizátoru do tlumiče, to bude určitě lepší.?

Které rozpěry mají význam, opět nějaké doporučení poprosím :-)
a co x-brace? máte někdo? pasuje bez uprav?


Já pokud mohu bych ti to vysvětlil od začátku, možná si budeš říkat proč to píšu, ale pro pochopení problematiky je to důležitý.

Informace co se dočteš na forech a nebo ještě hůře na facebooku jsou dost zavádějící. Lidi říkaj A ale neřeknou B. TA Technix a JOM jsou nejprodávanější podvozky a je na ně nejvíce vidět. Tak jako když řekneš, že fabie je šmejd protože je nejčastěji v autoservisech... Když jich je na silnici nejvíce asi to tak logicky bude..

První problém je to, že ty informace co se tady různě objevují jsou založené na zkušenostech kamaráda co měl karáda, kterýmu to říkal jeho kamarád a ten to má od kamaráda. Reálné zkušenosti minimální a nebo žádné. Z toho plynou nesmyslné diskuze a zarytí odpůrci s nulovou zkušeností. Aby nebyly za uplné pitomce, tak si vymyslí, že to má kamarád a jeli v tom.

Druhý velký problém je to, že si lidi kupují podvozky špatně. Stavitelný podvozek s rozsahem více jak 40mm je svou konstrukcí tvrdý. To je prostě vlastnost stavitelného podvozku, tak jako lednička chladí, tak stavík je tvrdý. Může na tom být nálepka jakékoliv značky a stát to může 5 nebo 30 tis, ale pořád je to stavík a ten je tvrdý. Je to dáno konstrukcí podvozků. Chcete-li podvozek na jízdu tak si musíte vybrat pevný podvozek sportovní. Ten je udělaný na jízdu, testovaný a certifikovaný na jízdu. Spíše jsou tyto sportovní pevné podvozky pohodlné. Důležité je, že skutečně fungují. To je dobrá informace pro lidi, kteří doteď nezjistili že stavitelný podvozek a sportovní podvozek jsou rozdílné podvozky. Lidi pak vezmou pevný od AP nebo H&R a porovnávají ho se stavíkem JOM. To je jako porovnat ledničku s mrazákem a říkat, že je lednička nahovno, protože nemrazí. Lidi v tom maj prostě bordel.

Třetí velký problém je že jsou lidi totální jantaři. Koupí si stavík a motivování svou debilitou vytáhnou představné pružiny a v zadu matky. Tím dosáhnou nižšího snížení ale totální ten podvozek zlikvidují. Proč se tohle neděje u podvozků za 30? Protože člověk co má 30 tis na podvozek není takový jantar, aby si to zlikvidoval ještě před nasazením. Další problém je že to ty lidi prostě nenastaví. Je to stavitelný podvozek od slova nastavit a musí se vyladit. Každé auto má jinou váhu / kola / brzdy atd.. Ty co to daj hned na spodek závitu skáčou...


Já za sebe jako za člověka v oboru ti mohu říci, že pevné podvozky opravdu fungují od malých peněz. Není potřeba kupovat nesmyslně drahé podvozky. Takovéhle komplety, které haníš : http://tatechnix.cz/10893-bmw fungujou výborně. Některý lidi nepoznaj rozdíl s řadově dražšími podvozky.

Pak jsou ještě lidi co pachtěj. Ty daj nějaké pružiny - superdrahé a koupí tlumiče nejlépe zvučné značky z polské distribuce a dají to k sobě. Komplet výjde na 15 tis a výsledek je "něco". Něco co funguje mnohdy hůře než tyhle komplety za 5 tis. Lidi jsou ale schopný na forech vypisovat jak to byla super koupě, protože to ani nejsou schopný poznat. Jezdí pak na necertifikovaných kombinacích, které nelze dát do TP a prsí se jak to skvěle funguje.

Napsal: pát 05.02.2016 15:48
od Rouballik
Takže moje rada zní.
Nečti nesmysli od lidí co o tom nic nevědí.
Vyber si pevný sportovní podvozek.

Vyhni se JOMu, protože dělá více reklamací. Značku vyber podle toho jak moc chceš vyhazovat peníze. Podvozky za 30 tis jsou na závody. Podvozky na 10 - 15 tis jsou výborné. Podvozky za 5 - 10 tis odpovídají tomu co většina kupujících od podvozku očekává.

Rozhodně nekombinuj nějaké pružiny a nějaké tlumiče. Kupuj to komplet.