Stránka 1 z 1

Napsal: pon 13.01.2014 21:05
od Martin85
Ahoj, máte někdo zkušenosti s touhle převodovkou? Označení je S6S 420G. Dokáže tuhle převodovku někdo repasovat? Je tahle převodovka držák nebo se ráda kazí?

Díky

Napsal: pon 13.01.2014 21:48
od Meda
Podle toho oznaceni co pises by mela byt stejna jako M5 E39, pokud se tedy nepletu.. Jsou to drzaky, pry ale neopravitelne, coz se mi moc verit nechce, opravit se da vse. Mel jsem jich nekolik, dve stale mam a vsechny jsou a byly OK.

Napsal: pon 13.01.2014 23:37
od MattyX
V ETK je v tom trochu bordel bych řekl, protože převodovka která je namontována na E34/E30 nemůže sedět na E36, potažmo na E39 M5

E34 M5 má nejstarší typ příruby podobně jako E30 M3, kde jsou ještě staré bloky s roztečí na válec 10cm (big six :) )

Potom jsou klasické R6 příruby pro motory s roztečí na válec 9cm - ve stejné podobě se vyrábí dodnes defacto (E36 + E46 M3) a mnoho dalších neemkových motorů ;)

E39 M5 má největší přírubu, jak kvůli 265mm setrváku, tak i kvůli velikosti motoru :) Myslím, že tato příruba je i stejná pro V12 (snad potvrdí někdo jiný možná)


Suma sumárum prostě nelze dát na E34 jinej typ skříně, než s přírubou M30,M10,S38,S14 ;)
Jen jako poznatek - dá se ta přiruba předělat - kamarád to dělal, ale raději bych hledal origo skříň ;)
Pokud hledáš origo 6q skříň z S38 tak přeji hodně štěstí, je jich fakt uplný minimum, protože ne všechny 3.8 měli 6q ;)

Napsal: úte 14.01.2014 01:32
od tanner540i
Podle toho oznaceni co pises by mela byt stejna jako M5 E39, pokud se tedy nepletu.. Jsou to drzaky, pry ale neopravitelne, coz se mi moc verit nechce, opravit se da vse. Mel jsem jich nekolik, dve stale mam a vsechny jsou a byly OK.
Tyhle 6ti kvalty fakt nejdou opravit. Ta prevodovka jde pouze rozebrat, ale nekoupis do ni jediny sroubek. Tyhle se proste kupuji nove, kdyz sem to resil pred par lety, dala se sehnat kolem 90tis (nova). Proto jsou dnes docela cenne 5ti kvalty ze stare 3.0 V8, je to totis jedina pouzitelna a opravitelna nahrada na V8.

Ovsem jak je to s tim 6ti kvaltem na e34 netusim..

Napsal: úte 14.01.2014 11:55
od Meda
No, M5 paradoxne nema 265, ale 240mm a co vim, mela by byt stejna z M3 E36, dal uz jen odhaduju podle oznaceni :)

Napsal: úte 14.01.2014 14:00
od hulda
6ti kvalt je nerozebiratelný údajně proti 5ti kvaltu takže ta neopravitelnost bude pravda..
Bavil jsem se s člověkem, co tu převodovku koupil a řikal, že jediná "oprava" kterou udělal a znatelně mu pomohla byl přidaný vytěsňovací olej do naplně. Ztichla a šlo lépe řadit.

Napsal: úte 14.01.2014 14:36
od MattyX
E34 skříň:

Obrázek

V8 přiruba versus E30 M3/E34 M5:



Obrázek

Já myslím, že ten rozdíl je asi vidět...

Napsal: úte 14.01.2014 18:58
od Martin85
Díky za info kluci.

Napsal: pát 24.01.2014 10:56
od Hanz
S M3 e36 6q je udajne stejna prevodovka z Toyoty Supry, navic je dimenzovana na vetsi kroutak a nema tolik trpet na synchrony... obecne jakkakoliv rozmerove podobna prevodovka jde predelat na jine auto/motor odriznutim priruby a navarenim jine, pokud to nejde jen prohodit...