Stránka 1 z 1
Napsal: stř 30.03.2016 19:30
od Deliquente
Ahoj,
Budu davat KW V2 a zvažují stavitelné horní uloženi.
Mate nekdo zkušenosti ? Popřípadě jake doporučujeme.
Diky
Napsal: stř 30.03.2016 22:20
od MattyX
Ideální je vzít rovnou od KW - bohužel je to asi ta nejdražší varianta
Potom můžeš vzít cokoliv

není to konstrukčně nic složitého, co by v nějakém případě nemohlo fungovat ...
Napsal: stř 30.03.2016 22:23
od Deliquente
MattyX píše:Ideální je vzít rovnou od KW - bohužel je to asi ta nejdražší varianta

Potom můžeš vzít cokoliv

není to konstrukčně nic složitého, co by v nějakém případě nemohlo fungovat ...
Mas pravdu

12000
Nic jiného jsem u nás nenašel.
Napsal: stř 30.03.2016 23:04
od MattyX
Napsal: stř 30.03.2016 23:17
od Shaolin
pokud je moznost ojebat nejak clo z ameru nebo to sem proste nejak dostat tak dobre ohlasy maji Vorshlag, velke nastaveni odklonu ,zaklonu a delaji je jak pro oem podvozek tak pro ruzne varianty coiloveru.
https://europeanautosource.com/vorshlag ... 6-z4m.html
V evrope vypadaji docela dobre tydle,
http://www.millway.se/camber-plates-adj ... -2016.html
Napsal: čtv 31.03.2016 16:15
od Deliquente
Jj na ten Vorshlag jsem Koukal, ale ta cena střelba.
Je pravda,ze je stavitelné uloženi "nižší" a dostanu tim tak auto níže k zemi nez s origo uložením ?
Napsal: čtv 31.03.2016 22:16
od MattyX
Dostaneš, ALE ono to vyší je vyšší proto, jelikož seriová miska je taková propadlá, že to uložení by jsi tam možná dotáhl, ale rozhodně by jsi pak nezatočil kolem - neřešíš u ploché misky, která je u podvozku s úzkou pružinou, a tím pádem tam němá co drhnout.
Každopádně teď nevím, jestli V2 je s úzkou nebo seriovou miskou
Edit:
tak je to na seriovou misku tlumiče :-/
Takže bude stejně potřebovat to vyšší ...
Napsal: čtv 31.03.2016 22:46
od MMira
co je primarnim cilem aplikace toho stavitelneho ulozeni? snizeni? moznost prenastavovat geo pro ruzne okruhy? vyssi odklony kvuli vzhledu?
z me zkusenosti, pokud clovek fakt nejezdi casto na okruhy, staci lehka prace s pilnikem na hornim ulozeni tlumice a dosahne se odklonu, ktery vyrazne potlaci nedotacivost a soucasne se s tim jeste bezne da jezdit po silnicich.
jinak pokud je primarnim cilem potlacit nedotacivost, jsou vhodne a hlavne levnejsi upravy, nez kupovat stavitelne ulozeni tlunice.
mmch, ty KW V2 uz ji koupil? jsi smiren s tim, ze to na ceskych cestach moc nebude fungovat?
Napsal: čtv 31.03.2016 22:55
od Deliquente
Jj toto je V2.
Miska tam bude muset byt a valeckem se to pak vycentruje takze bych nic nezískal.
Chtel jsem auto poslat vepredu níž nez 40mm a nez kupovat za 6000 nove sériové uloženi tak jsem uvažoval uz zainvestovat do toho stavitelneho KW.
Ale nezískam tim nic tak objednám preventivně vse origo.
Uz mam koupeno, auto najede ročně max 2000km
Diky za komentáře.
Napsal: čtv 31.03.2016 22:59
od MattyX
Taky jde o to, že vyměníš klasické ložisko zalisované v pryži, za pevné kloubové ložisko a dost výrazně se tím zlepší odezva do řízení.
V tomhle případě bych se nepídil úplně po nějakém velkém odklonu, který nastavíš na nějakých civilních 2,5" ale taky i záklonu tlumiče, který zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech

Napsal: čtv 31.03.2016 23:33
od MMira
M3 e46 je stabilni az beda, naopak, je v rizeni spise tupa. nez stabilizovat potrebuje priostrit.
vyborna vec, pritom velice levna vec je toto
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 11519.html
Napsal: čtv 31.03.2016 23:52
od MattyX
MattyX píše:dost výrazně se tím zlepší odezva do řízení.
MMira píše:M3 e46 je stabilni az beda, naopak, je v rizeni spise tupa. nez stabilizovat potrebuje priostrit.

však říkám
PU siláče předních ramen jsou samozřejmost

za 1300 a muziky více než dost

Napsal: pát 01.04.2016 09:38
od MMira
jenze ja reagoval na tohle ve smyslu, ze stavitelne ulozeni je potreba jen u opravdovych okruhovek
MattyX píše:...i záklonu tlumiče, který zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech

co se odkazovaneho powerflexu tyce, jeho hlavni vyhoda je v posunu ramene (inspirace viz lizatko u Z4M), coz vyrazne vylepsi reakce na volant.
celkove se u M3 e46 pro jizdu na silnicich netreba nijak zvlaste zaobirat predni napravou, tedy s vyjimkou zvyseni odklonu a vyse zmineneho ulozeni ramene. daleko dulezitejsi je osetreni chovani zadni napravy, ktera ma na sobe spoustu gumy. hlavne ulozeni dolniho vleceneho ramene je kriticke.
Napsal: pát 01.04.2016 15:59
od Deliquente
Budu se ptát hloupě, tak se omlouvam:)
Koupím ten powerflex a mechos ho tam nalisuje do původního pouzdra?
Kde jste přišli na tu cenu? Všude je sada 2ks za 200€
Kdyz uz se bude měnit podvozek, horní uloženi, tyto powerflexy co jeste doporucujete?
Jezdit budu pro zábavu - žádné jízdy na krev
Diky
Napsal: pát 01.04.2016 16:44
od MMira
to by bylo na dlouhe psani.
mas-li zajem, na jednu poladenou na jezdeni po ceskych okreskach se muzes prijet podivat do olomouce.
Napsal: pát 01.04.2016 16:59
od Deliquente
MMira píše:to by bylo na dlouhe psani.
mas-li zajem, na jednu poladenou na jezdeni po ceskych okreskach se muzes prijet podivat do olomouce.
OK, jak to dam na podvozek udělám lokální srazik a dojedeme na kafe, je to kousek;)
Napsal: pát 01.04.2016 17:52
od Rades-R1
V Olmiku bych se také přidal ke srazu na kafe. Z4 E85
Napsal: pát 01.04.2016 19:04
od Deliquente
Ja myslim ze ostravsko a okolí by mohlo udelat pěkný srazik