Stránka 1 z 2

Napsal: úte 12.07.2016 22:43
od motokarista
Caute klubaci,

chci si koupit svuj prvni M power po ruznych E36 325i 328i E46 330d 330cd apod a nevim na co si dat u E46 M3 pozor. SMG nebo manual, osobne bych chtel manual ale moc jich neni za rozumny peniz. Dale bych chtel poprosit jestli me nekdo nenaorientuje na nejake stranky ci odkazy na lecjake informace, kuprikladu co presne znamena tlacitko SPORT a proc a kdy sviti kontrolky na otackomeru a podobne veci.

Predem diky za info a pomoc

Napsal: stř 13.07.2016 18:09
od stellaM3
motokarista píše:Caute klubaci,

chci si koupit svuj prvni M power po ruznych E36 325i 328i E46 330d 330cd apod a nevim na co si dat u E46 M3 pozor. SMG nebo manual, osobne bych chtel manual ale moc jich neni za rozumny peniz. Dale bych chtel poprosit jestli me nekdo nenaorientuje na nejake stranky ci odkazy na lecjake informace, kuprikladu co presne znamena tlacitko SPORT a proc a kdy sviti kontrolky na otackomeru a podobne veci.

Predem diky za info a pomoc


Tlačítko sport priostří reakci plynového pedálu plus ztuhne řízení. Kontrolky na otáčkoměru ubývají jak se motor prohřívá. Když zhasne poslední kontrolka měl by být motor prohřátý na provozní teploty,nicméně je tam ještě ukazatel teploty oleje a ten je taktéž velmi důležitý.

Napsal: stř 13.07.2016 20:41
od Anton
Tlačítko sport, jen přiostří reakci na plyn, řízení určitě neztuhne ani nic jinýho. Osobně ho snad vůbec nepoužívám, je to pak takový ucukaný :)
Kontrolky - jak píše kolega. Osobně se jimi neřídím a začínám to točit až když je olej úplně ohřátej. Nevim jak u manuálu, ale u SMG když se blížíš omezovači, tak se začnou kontorolky rozsvicovat, asi aby tě upozornili, že se blížíš omezovači (vidět je to zde https://www.youtube.com/watch?v=o42aC4rTnLo )
Jinak nevim, co si představuješ pod pojmem rozumnej peníz, ale jestli 300K, tak na ty se ani dívat nejezdi.
Jinak jestli umíš anglicky tak www.m3forum.net http://forum.e46fanatics.com/ a http://www.bimmerfest.com/forums/

Napsal: stř 13.07.2016 22:07
od motokarista
Ok diky aspon za tyto informace :) koukal jsem na nejake videa a vsiml jsem si ze ty kontrolky na otackomeru se i podle zarazene rychlosti jinak chovaji, rozumny peniz si predstavuji okolo 360-380 tis, vim ze bezna cena je okolo 450 nahoru to mi nemusite psat :) samozrejme ze se ridim teplotou oleje vzdy, i v e36 jsem mel pridavny ukazatel teploty oleje :)

Napsal: stř 13.07.2016 22:37
od Romanis
motokarista píše:Ok diky aspon za tyto informace :) koukal jsem na nejake videa a vsiml jsem si ze ty kontrolky na otackomeru se i podle zarazene rychlosti jinak chovaji, rozumny peniz si predstavuji okolo 360-380 tis, vim ze bezna cena je okolo 450 nahoru to mi nemusite psat :) samozrejme ze se ridim teplotou oleje vzdy, i v e36 jsem mel pridavny ukazatel teploty oleje :)


Bohužel si troufám tvrdit že pokud to má být auto v budoucnu s rostoucí hodnotou popř auto do kterýho nebudeš lejt tak 380tis kč je fakt málo,za to už dnes neseženeš ani e36. Raději si pošetři víc,v blízké i daleké budoucnosti se ti to vrátí.My sme se teď byli dívat na M3 E46 a ani s rozpočtem 500tis jsme zatím nic nesehnali :-(.

Napsal: pát 15.07.2016 08:16
od stellaM3
Anton píše:Tlačítko sport, jen přiostří reakci na plyn, řízení určitě neztuhne ani nic jinýho. Osobně ho snad vůbec nepoužívám, je to pak takový ucukaný :)
Kontrolky - jak píše kolega. Osobně se jimi neřídím a začínám to točit až když je olej úplně ohřátej. Nevim jak u manuálu, ale u SMG když se blížíš omezovači, tak se začnou kontorolky rozsvicovat, asi aby tě upozornili, že se blížíš omezovači (vidět je to zde https://www.youtube.com/watch?v=o42aC4rTnLo )
Jinak nevim, co si představuješ pod pojmem rozumnej peníz, ale jestli 300K, tak na ty se ani dívat nejezdi.
Jinak jestli umíš anglicky tak www.m3forum.net http://forum.e46fanatics.com/ a http://www.bimmerfest.com/forums/


Aha tak promiň blbě si to pamatuji tak to bylo u m5 e39 že přituhlo i řízení při sportu.

Napsal: pon 18.07.2016 16:40
od motokarista
Co říkáte na toto: http://www.sportovnivozy.cz/78588-bmw-m3-smg-olomouc


byl se na to někdo podívat?

Napsal: pon 18.07.2016 22:22
od uwefiltr
jen jsem kolem ni projel, nevypada moc dobre. Neorigo kola... a 350 nevim...

Napsal: úte 19.07.2016 09:46
od Rades-R1
byl jsem jenom ze zvědavosti mrknout a nic moc pekne nevypada. zbytek nevim.

Napsal: úte 19.07.2016 18:50
od motokarista
ok díky kluci. Já pojedu v patek okolo Olomouce jak pojedu na Big, tak se na ni podivam. Ještě jsem slyšel ze 7/2002 byl nějaký přelom facelift a dost se tykal motoru ze před tímto rokem mel nějak problémy a pak byly vyreseny je to pravda?

Napsal: úte 19.07.2016 19:01
od motokarista
Ještě by mě zajímalo jestli má tady někdo v M3 SMG a jak je s ni spokojeny a jak se vyskytují závady popřípadě na co si dát pozor :)

Napsal: úte 19.07.2016 21:53
od Anton
Ono těch "FL" bylo víc někdy v 2003 se i měnily asi ložiska na klice, páč těm prvním motorům prý lítaly ven ojnice :D , ale byla na to svolávačka, takže dnešní kusy by to měly mít všechny vyřešený. Pak jsou tam takový prkotiny jako diodový zadní světla atd.

Co se SMG týče, tak si to musíš vyzkoušet. Já jsem s ním spokojenej, líbí se mi, jak to kope, a že při pile má člověk pořád obě ruce na volantu. Nicméně do města je to ucukaná tragédie :D Dále jsem zjistil, že mi vadí když podřazuju ve vyšší otáčkách a mám nohu na brzdě, tak to dává uplně slabej meziplyn, takže se zadní kola seknou. Údajně má pomoci software z CSL.

Napsal: úte 19.07.2016 22:15
od uwefiltr
Ja nekde cetl ze pri razeni nahoru s SMG v otackach se ma trochu ubrat plyn. On je to v podstate robotizovany manual. Jinak ta prevodovka dostava strasnej kour a proto je hromada SMG KO... :D Nebo prtedelanych na manual...

Napsal: stř 20.07.2016 20:57
od nojze
ja mam SMG, mal som obavu, ze to bude ucukane v meste a pod, ale uplne v pohode. myslim, ze sa s tym da jazdit jak v klude, tak aj divoko
netreba sa bat roznych nazorov, skor vyskusat

Napsal: čtv 21.07.2016 21:14
od motokarista
Diky za informace, zkusim co mi bude vyhovovat :) jeste neco na co bych si mel davat pozor pri koupi krom standartnich veci?

Napsal: čtv 21.07.2016 23:09
od motokarista

Napsal: pát 22.07.2016 13:11
od Anton
Taky je třeba dávat si pozor na zadní nápravu hlavně u předFL. Dost často se stává, že se náprava vytrhne z kastle. Akorát nevim, jak to poznat při zběžný prohlídce :D Na natu prodávají speciální kity na navaření, který tuhle bolest řeší.

Napsal: pát 22.07.2016 14:08
od Joshuax
Tento sportovní vůz byl již prodán.

Jsi ho koupil ? :)

Napsal: úte 26.07.2016 19:25
od motokarista
Bohuzel ne, majitel se rozhodl ze si ho necha :)

Napsal: úte 26.07.2016 21:30
od blesk666
ta zadna naprava byva casto tak vytrhnuta ze staci dvihnut koberec v kufri a je vsetko jasno. Material na to nie je az tak drahy ako praca. Treba odstrojit uplne cely zadok od prednych sedaciek dozadu az na holy plech. (dole napravy s difom, brzdy, tlmice, zadna sedacka, plasty z kufra, izolacie, vyfuk...)
kamarata to vyslo na 2tis Eur aj so spevnenim.