Stránka 1 z 1
Napsal: stř 15.04.2015 14:41
od shwaaraa
Máte pls někdo zkušenost, kolik cca vydrží turbo v motorech 35i(s)? Viděl jsem na netu kousky, které měly údajně kolem 100k km (docela na to vypadaly) a byly po repasi turb... Předpokládám, že blížící se smrt moc dopředu poznat nejde?
Jinak ten 7° automat předpokládám, že obecně vydží dlouho, ne?
Díky
Napsal: stř 15.04.2015 14:47
od xyron
2 turba na motoru N54 nebo jedno turbo na N55:
jak kdy.. obecně se předpokládá že 100t km by měli vydržet.. já mám najeto 115t a turba jsou ok.. znám auto co je mělo v pohodě i v 160t km... ale i auta kterým se vysypaly v 70t km.... důležité je turba po ukončení jízdy dochladit.. a nejet kotel dokud je motor studenej...
Na automat bych se v Zetku vykašlal... do sportaku patří manuál. Pokud na něm trváš, tak bych se automatu nebál...
Blížící se smrt u turb : budou chcát olej, nebude to táhnout, budou dělat divný zvuky...
Napsal: stř 15.04.2015 15:00
od shwaaraa
Díky za info. Čili živostnost je kolem 100k a nový stojí odhaduju kolem 30k min.
35i(s) se v manuálu snad ani nedělaly, ne? Každopádně ten 7° automat mi je sympatickej, takže ho chci.
Díky za info.
Napsal: stř 15.04.2015 15:09
od xyron
Velkej repas turba asi 15k jedno .. nový v BMW 50k jedno.. to už je pak lepší koupit nějaký tuning turba a rovnou do auta narvat i JB4 ..
Ohledně převodovky:
however, lose the option of a manual transmission, as the 35is comes only with BMW's 7-speed M-DCT dual-clutch automatic, while the 35i also can be had with a 6-speed stick
Tak existuje
Z4 35i od roku 2009 s manuálem nebo automatem
Z4 35is od roku 2011 s automatem
Napsal: stř 15.04.2015 15:34
od shwaaraa