Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 06.08.2015 23:23
od Curo
Ahoj,
mám Z4 E89 (2012) a blíží se servisní prohlídka (moje první, naježděno 14k km).
Chtěl bych poradit, zdali navštěvovat autorizovaný BMW servis, nebo si najít nějaký jiný, který to zvládne (Brno).
Uvažoval jsem, že pro případný pozdější prodej vozu by byl štempl od servisu BMW v knížce dobrej.
Poradíte? Díky.
Napsal: pát 07.08.2015 09:50
od Tom_e89
Na e89 se nic speciálního, co by nezvládl jakykoliv jiny servis, nenachází. Zadrhelem je pouze diagnostika, ktera je delana pro bmw do roku 2012 vcetne. Protoze ani takova nespolupracuje. Je treba novy software. Idealni je najit neautorizovany servis pokud nechces platit raketu za práci, ale takovy, ktery se bmw vylozene zabyva. Ale samozrejme pokud ti zalezi na vyplnene servisni knizce a tak i vyssi pripqdne prodejni hodnote, tak je rozumnejsi volba autorizak. Zalezi na tobe. To co si ale za servisy nauctuji v autorizaku se ti spise pri prodeji nevrati. Kazdopadne v obou servisech udelaji stejnou praci.
Napsal: pát 07.08.2015 10:15
od xyron
Přesně jak píše Tomáš... musíš se rozhodnout co preferuješ...
Pokud neautorizák, asi neprohloupíš tady:
Brno Blažovice KP Design
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=58047
Napsal: pát 07.08.2015 11:13
od Curo
Díky za reakci.
Ještě bych měl dotazy:
1) je možné vyměnit třeba jen část krytu palubní desky (kolem ovládání klimatizace, nové, ideal origo), nebo se to prodává pouze v nějakém setu ala celá palubka (kryt)?
2) Provádí se třeba ve zmiňovaném servisu i aktualizace map nebo to je třeba zařídit v aut. servisu?
3) Máte komplet náhradní kola (alu + pneu) nebo přezouváte pneu na alu (léto/zima)? Co jsem koukal, nová komplet sada nestojí zrovna málo

Tak by mě zajímalo, jak to řešíte.
Díky!

Napsal: pát 07.08.2015 11:32
od xyron
1) netusim
2) napis jim nebo zavolej
3) mrkni na ebay nebo aukro třeba nebo na jinou inzerci... solo disky sezenes za rozumny peníze (podle toho jaky bys chtel)... a pak holt si kup zimni pneu.. urcite lepsi varianta nez 2x rocne prezouvat pneu na jednech discích... to te nakonec vyjde na hrozny prachy.. kor když se jedna o R18 nebo R19 ...
Napsal: pát 07.08.2015 12:55
od vita11
3) navíc každé přezutí je nebezpečí, že ti při obouvání odřou disk a guma se zbytečně namáhá ... pokud ti teda gumy nevydrží jednu sezonu .. to je to pak celé jedno
Napsal: pát 07.08.2015 13:02
od Tom_e89
Dekoracni listy se daji koupit primo pres prodejce bmw - objednat jako nadradni dil v showroomu - retrofit, ale stoji to hrozne penize. Desetitisice. Palubka se da pomerne jednoduse cela sundat ale oddelit pouze dekoracni cast s kruhovymi otvory pro ovladani klimatizace nelze nedestruktivne provest. Ja to vyresil potahnutim folii za par stovek.
Napsal: pát 07.08.2015 20:04
od Curo
Díky

Napsal: pát 07.08.2015 20:30
od pavproch
jelikož mám taky jednu e89 v garáži, taxa přidám se svým sudem do mlýnice...
a) zimní kola nemám, resp. sem prodal, bo jezdím enem od 1.dubence do konce říjence (mám sezónní HAV od Allanzu, takže nemusím se značkama do depozitu, čili nemusím do styku s ouřadem)
b) neautorizák! (akeoráth to mám jednodušší s diag, bo MY2009)
c) obložení palubky budu v zimě měnit (mám leštěný hliník, chcu carbon alu) nakoupím autorizáku (mám nabídku po slevě za skoro 40) ale očekávam trable, bo Alucarbon sa začal dávat do aut až III.2010, zatímco m4Zlik je VII.2009.... větší či menší kladivo to pořeší, doufám...
Napsal: sob 08.08.2015 15:19
od Curo
pavproch píše:obložení palubky budu v zimě měnit (mám leštěný hliník, chcu carbon alu) nakoupím autorizáku (mám nabídku po slevě za skoro 40) ale očekávam trable, bo Alucarbon sa začal dávat do aut až III.2010, zatímco m4Zlik je VII.2009.... větší či menší kladivo to pořeší, doufám...
Mám právě ten carbon, ale blbec jsem si jej (velmi lehce) poškrábal, ani to není vidět, ale já o tom ví a sejří mě to. Proto bych rád ten díl vyměnil (ale jen ten kolem klimy, zbytek je vše ok).
Ale za 40 tyček...
Napsal: sob 08.08.2015 15:58
od pavproch
tak to potřebuješ jen ten díl č. 2. (51 45 8 049 232) u kterého je základní cena v CZ autorizáku necelých 5 tisíc bez DPH
Napsal: sob 08.08.2015 19:43
od Curo
+ práce, tak to by nemuselo být ZAS až tak drahé, že?

Napsal: pon 10.08.2015 06:36
od ZZZZ
Curo píše:Ahoj,
mám Z4 E89 (2012) a blíží se servisní prohlídka (moje první, naježděno 14k km).
.
První servisní prohlídka je u Z4 předepsaná v 60000 km, do té doby se po 15000 mění jen olej a oba filtry. Já mám auto od roku 2009 a ještě to na prohlídce nebylo, protože 60000km je v nedohlednu. Já mám auto kupovaný u BMW v Německu, tam si ze zákazníků nedělají dojnou krávu.
Napsal: pon 10.08.2015 07:08
od pavproch
Seš si jist, že 6-ti leté auto ještě fakt nemusí do servisu? Já si myslím, že už tam dávno mělo být.... ale možná žiju v jiné dimenzi.....
m4Zlik je taky MY2009, taky ještě nemá nalítáno 60 tis (aktuálně asi 53) a... kromě pravidelné výměny mot.woleje a filtrů (max 8000km) už má:
- třetí náplň brzdovky
- druhé sfíčky (po téhle sezoně tam pudou třetí)
- vyměněnej wolej v převodovce (po sezoně asi budeme měnit zas)
- druhou náplň v chladiči
Dělám snad něco špatně?

Napsal: pon 10.08.2015 07:40
od ZZZZ
Ty už bys mohl dostávat pozvánky na VIP akce jako jeden z hlavních sponzorů. Svému dealerovi věřím.