Stránka 1 z 4

Napsal: ned 14.12.2014 09:55
od Fx
Ve svém volném čase se zabývám imobilizéry BMW. Aktuálně umím nabídnout následující:

- nový klíč k vozu E31, E34, E36, E38, E39, E46, E53, E85 a další, pokud mají imobilizér EWS2/EWS3
- možnost vyřezání nového profilu klíče na CNC stroji s dopočítáním klíče do stavu nového, tj. nejde o kopii klíče, který už má něco za sebou
- nový samostatný čip imobilizéru, vhodné např. při montáži dálkového startu Magicar
- opravy imobilizéru (pokud lze) v případě, že auto přestalo po velkém poklesu napětí startovat
- výroba nového klíče v případě úplné ztráty klíčů. Odemčení vozidla bez poškození, výroba klíče podle zámku, načipování imobilizéru, případně spárování DO
- diagnostika problémů s imobilizérem
- kódování jednotek
- diagnostika BMW Scanner 1.4, INPA, DIS, SSS, ISTA/D
- a další.

Seznam budu průběžně doplňovat.

Napsal: ned 28.12.2014 16:00
od Fx
Aktuálně dostupné varianty:
Obrázek

Napsal: stř 11.02.2015 18:31
od djbirkoff
Ahoj, prosimtě měl bych na tebe dotaz, nejspíš mám problém s jednotkou EWS3 na mém BMW E39 530Da s motorem m57 rok v.2002,momentálně nejsem v CZ a k internetu jsme se dostal náhou.Doporučil mi tě starML.Mám problém se startováním-auto ale nastartuje po odpojení baterie.Auto delší dobu hůř, respektive dlouze startoval.Došlo to až k tomu,že mi auto nechytlo vůbec.Diagnostika mi nejdříve sdělila,že je nízký tlak v liště.Řešil jsme čerpadlo,vstřiky,čidla atd.Po opravě a výměně auto startovalo tak 2 dny.Potom se start prodlužoval,až pak opět auto nestartovalo.Inpa mi ale najednou vakázala chybu EWS - 1DF5 DDE, potom 1640 DDE EEPROM and configuration 3505 DDE.Tákže, zkontroloval jsem relátka a všecko cajk.Auto startuje jen pouze po odpojení baterie.Obávám se, že buď DDE jednotka nebo EWS je v kelu.Hlásí se mi v inpě a i v DIS, ale jestli máš nějakej nápad jak přijíd na něco víc?.Potřeboval bych pomoc, jelikož si už nevím rady.Pomalu a jistě propadam beznaději ,) Díky za opověď

Napsal: stř 11.02.2015 18:32
od djbirkoff
O jeje ... hlupák sem :D měla to být SZ :D

Napsal: čtv 12.02.2015 11:19
od Fx
3505 DDE - žhavičky/relé žhavení
1640 DDE - chyba EEPROM či kódování (koplý soft v ŘJ motoru?) Ale co jsem to řešil u jiného auta, tak jezdilo normálně (E46 320d 100 kW) a ani update softwaru mu od téhle chyby nepomohl
EWS - 1DF5 - timeout komunikace mezi EWS a DDE

Asi by to chtělo vidět, u auta s lepším diagnostickým vybavením (na tohle) by se dalo říct více. Je možné, že je problém jen v konektoru k EWS (studené spoje na desce u konektoru) apod., nebo kolísá napájecí napětí kvůli hlavnímu relé ŘJ motoru - to už jsem taky viděl.

Pokud bys napsal, jakou verzi HW a SW máš na EWS, teoreticky bych mohl mrknout, jestli mám stejnou jednotku (nebo by se dala sehnat na vrakovišti - ale musí to být stejné číslo dílu jako původní),dalo by se zkusit udělat duplikát původní jednotky EWS na jiném hardwaru.

Projevuje se ta chyba nějak rychle, nebo nahodile? Jestli nahodile, může být docela problém ji odhalit.

Napsal: čtv 12.03.2015 14:22
od THe_KbK
Ahoj, mám dva klíče a z toho s jedním nejde nastartovat, kolik by vyšlo nakódování? A odkud jsi? :)

Napsal: pát 13.03.2015 19:40
od Fx
Ahoj, o jaké klíče a od jakého auta jde? Máš sice facelift E39 v avataru, ale nechci to řešit podle toho, když nevím, jestli se to týká toho auta.

Napsal: pát 13.03.2015 19:41
od THe_KbK
Mám klasickej diamant

Napsal: pát 13.03.2015 19:42
od Fx
A jde teda o E39?

Napsal: pát 13.03.2015 19:45
od THe_KbK
Jasně. Je to e39 z roku 2001 1. Měsíc 525i

Napsal: ned 15.03.2015 00:10
od Fx
To by se muselo vidět. Být to ještě auto se starým typem čipu, tak řeknu skoro se stoprocentní jistotou, že jsou rozhozené kódy mezi jednotkou a klíčem (opravitelné). U tohoto může být potíž i ve vnitřní elektronice v klíči. Ideální by bylo napíchnout na diagnostiku a načíst live data z imobilizéru - jak se klíč hlásí, zda dává pevný i plovoucí kód a jestli je kód přijat jednotkou imobilizéru.

Napsal: ned 15.03.2015 21:24
od THe_KbK
No a odkud jsi? :)

Napsal: ned 15.03.2015 21:25
od Fx
Praha - mam to napsane primo pod avatarem u kazdeho prispevku...

Napsal: úte 31.03.2015 14:48
od THe_KbK
Ahoj, padl mi klíč na E39 (diamant), byl jsem u Horyse na diagnostice, klíč se nehlásí, tváří se jako mrtvej, dostal jsem na tebe kontakt, že by si se na to koukl. Jak se to hejbe cenově, a jak si na tom s časem? :)

Napsal: úte 31.03.2015 16:00
od Fx
Ahoj, pokud se nehlásí vůbec, tak je nejlepší udělat nový. Když sečtu, co všechno se musí otestovat, vyzkoušet, k tomu přidám rozborku toho klíče tak, aby se nepoškodil tištěný spoj, tak se to nevyplatí, výsledek je vždycky trochu nejistý (problém může být i v cestách na tišťáku, to už pak opravitelné moc dobře není). Nový klíč u mě vyjde na 2700 Kč. S časem je to relativní - někdy je a jindy není, záleží na konkrétním čase.

Napsal: úte 31.03.2015 16:03
od THe_KbK
tak já dám dohormady peníze a ozvu se :)

Napsal: stř 08.04.2015 06:07
od johnyfly1
ahoj, za kolko by sa dala spravit kopia immobilizeru v kluci u e36? myslim ten malej ciernej kocky :)

Napsal: pon 20.04.2015 11:16
od Fx
Ahoj, nevím z jakého důvodu mi nechodí upozornění na nové zprávy v tématu, proto se zpožděním: Samotný čip se dá udělat za 800 Kč, přičemž k výrobě je třeba vyndaná jednotka EWS stejně jako k výrobě klíče. U E36 je cca 20% pravděpodobnost, že udělat nepůjde z důvodu různých mezitypů jednotek imobilizéru.

Kopie z čipu do čipu udělat nejde ;)

Napsal: pát 01.05.2015 16:09
od Fx
Zámky a klíče HU58

U modelů E34, E36, E38 a E39 je to prostě bolest a protože jsem měl dneska trochu času, udělal jsem pár fotek, z kterých je to snad jasnější.
Dostal se mi do ruky klíč, podle kterého jsme dělali nový a vybroušený do stavu nového a mám tu i opravnou sadu zámku, na které je celkem dobře vidět, co se uvnitř zámku odehrává po zasunutí klíče. Foto je anonymní, není od auta nikoho z gangu a víc informací k tomu ze zjevných důvodů nepodám.

Cylinr - vložka zámku obsahuje lamely ve dvou řadách (horní a spodní). Vždy dvě sousední lamely mají mezi sebou drobnou vůli, ale při pohybu klíčem v zámku se o sebe můžou třít. Mezi dvojicemi je pak materiál cylindru. To je zádrhel první, protože nikdo z nás nejezdí ve vakuu, a tak se zámek postupem času zanáší nečistotami. Ty pak způsobují větší tření mezi lamelami a tím zhoršený chod. Lamely totiž jezdí proti sobě, pružiny je tlačí od sebe a klíč je naopak tahá "k sobě". Pokud je v zámku více nečistot, lamely chodí špatně a hrany vyřezaných zubů na klíči se postupně opotřebovávají. To způsobuje špatné zajíždění lamel (nedostanou se do správné polohy) a postupem času mírně až hodně přečnívají přes vložku a brání jejímu otočnému pohybu tak, jako kdyby tam klíč vůbec nebyl, nebo kdybyste do zámku strčili špatný klíč.
Postupem času obrušování může dojít tak daleko, že klíč se zámku jeví jako jiný. Rozdíl v řádu setin milimetru dokáže způsobit už zvýšené potíže, desetina milimetru pak způsobí úplné zablokování zámku - lamela přečnívá a na bocích má zoubky, které zvyšují ochranu zámku proti násilnému vniknutí.

Postavil jsem vedle sebe jeden klíč, který má najeto cca 215 000 km, a klíč úplně nový. Po zasunutí klíče do vložky mají být všechny lamely srovnané do roviny zároveň s cylindrem, jinak brání otočení klíčem.
Umíme opravy klíčů i zámků, sjednocení zámků na jeden klíč atd...
Více najdete v přiložených fotkách.

Napsal: stř 06.05.2015 23:01
od Vrablik
mohu jen doporučit :palec: