Stránka 1 z 1

Napsal: sob 18.01.2014 12:49
od jirouch1
Ahoj všichni, potřebuju poradit jaká je příčina zadních ko do A, co bych měl vyměnit.Díky Lukáš

Napsal: sob 18.01.2014 20:52
od jirouch1
Tak co mechanici????

Napsal: sob 18.01.2014 23:01
od vlastnemec
Všechny BMW mají zadek mírně do A, nesmí to dělat problém na gumách (že se nepravidelně sjíždějí), jestli si nejsi jistý, vem to na geošku, bacha laserová se sedadla zatěžují, nejlépe jít do 3D.

Jo nejsem mechoš jen nadšenec.

Napsal: sob 18.01.2014 23:41
od jirouch1
pneu se nesjížděj,jen to blbě vypadá,chci aby byli co možná nejvíc rovně,ale nevim co je příčina,proto se tu ptám,ale zatim to vypadá že to buď nikdo neřeší (protože jsem X5 bez áček snad neviděl), nebo to nechtějí prozradit :roll:

Napsal: úte 21.01.2014 16:33
od louis
Ahoj! Nevím jaký máš objektivní stav na Tvém autě, ale příčinou negativního odklonu zadních kol je u X5, ale i u většiny dalších typů, skutečnost, že to prostě tak má být. Takzvaný příklon kola zlepšuje boční vedení při jízdě zatáčkou, i když mírně zvyšuje opotřebení vnitřní plochy běhounu pneumatiky. Tohle řešení se používá na zadních nápravách skoro u všech aut, u těch s vysokým výkonem obzvlášť. Konkrétní hodnota u X5 je minus 1 stupeň, 51 minut (tedy skoro 2 stupně). Pokud to máš přes tuhle hodnotu, pak je to potřeba upravit. Seřízení se dělá excentrem. Pokud hodnota odpovídá, nic bych neřešil, pravděpodobně to dostat do svislice stejně asi úplně nepůjde. Co se estetiky týká, znám spoustu lidí, kterým se to vysloveně líbí. To je věc názoru.

Napsal: stř 22.01.2014 12:27
od jirouch1
louis píše:Ahoj! Nevím jaký máš objektivní stav na Tvém autě, ale příčinou negativního odklonu zadních kol je u X5, ale i u většiny dalších typů, skutečnost, že to prostě tak má být. Takzvaný příklon kola zlepšuje boční vedení při jízdě zatáčkou, i když mírně zvyšuje opotřebení vnitřní plochy běhounu pneumatiky. Tohle řešení se používá na zadních nápravách skoro u všech aut, u těch s vysokým výkonem obzvlášť. Konkrétní hodnota u X5 je minus 1 stupeň, 51 minut (tedy skoro 2 stupně). Pokud to máš přes tuhle hodnotu, pak je to potřeba upravit. Seřízení se dělá excentrem. Pokud hodnota odpovídá, nic bych neřešil, pravděpodobně to dostat do svislice stejně asi úplně nepůjde. Co se estetiky týká, znám spoustu lidí, kterým se to vysloveně líbí. To je věc názoru.
Moc děkuji za výklad,super.Odklon není tak hrozný,nechám to změřit,jinak ten excentr bude asi stejnej jako na mojí e39,to znám.Jen by mě zajímalo když to už nejde doladit a odklon je furt velkej co se mění na té nápravě....

Napsal: stř 22.01.2014 22:17
od honzako
odchází tam horní ramena na zadních nápravách a čepy v těhlici zadních kol,ale když nevíš jak to vyzkoušet,tak to nezjistíš ani na stk

Napsal: čtv 23.01.2014 11:35
od jirouch1
honzako píše:odchází tam horní ramena na zadních nápravách a čepy v těhlici zadních kol,ale když nevíš jak to vyzkoušet,tak to nezjistíš ani na stk
Díky za info,nechám to přezkoumat kámoše a myslím odborníka na bmw Jíru z Lánova :)

Napsal: čtv 23.01.2014 23:13
od Renda1966
honzako píše:odchází tam horní ramena na zadních nápravách a čepy v těhlici zadních kol,ale když nevíš jak to vyzkoušet,tak to nezjistíš ani na stk
a jak se to tedy da vyzkouset?

Napsal: pát 24.01.2014 14:50
od jirouch1
Renda1966 píše:
honzako píše:odchází tam horní ramena na zadních nápravách a čepy v těhlici zadních kol,ale když nevíš jak to vyzkoušet,tak to nezjistíš ani na stk
a jak se to tedy da vyzkouset?
Tobude zřejmě know how vyvolených :lol: