Stránka 1 z 1

Napsal: pát 24.01.2014 17:21
od Bobo
Zdravím všechny, prodal jsem svoji E39 535i LPG a protože jsem se přestěhoval a zadokolka je zvláště teď k vzhledem k mému přístupu k domu uvažuju o x5. K vzhledem finančním možnostem hledám už letitej kus :-)
Líbí se mi tenhle
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x ... oFrom=list

Poradíte na kolik je to poruchové a čeho se případně vyvarovat ? Jedu se příští víkend podívat tak případné neduhy a ještě nakolik je ta cena úměrná dle vás..

NA E39 nedám dopustit bylo to auto ze kterým jsem více měně neměl žádný zásadní problém.. děkuju za všechny názory

Napsal: pát 24.01.2014 22:45
od vlastnemec
No výbava nic moc, na klubu jsem nedávno viděl za stejné prachy mnohem vybavenější, otázkou co tomu je, bez diagnostiky nekupuj to je základ a od toho se odraž.

Napsal: ned 26.01.2014 14:31
od Lennox
Tak ono hlavně záleží co komu vyhovuje. Já třeba taky nepotřebuju mít auto vybevený různýmá serepatičkama. :)

Napsal: ned 26.01.2014 14:42
od loyd-krismas
Svojí 4,4i v plynu taky prodávám, tak pokud bys chtěl, mohu poslat info.

Jinak ta v inzerátu vypadá celkem pěkně, ale je to Ital, takže bez výhřevu a bez projížďky a prolezení, ti stejně nikdo nic bližšího neřekne. U X5 je technický stav hodně důležitý pro budoucí investice.

Napsal: úte 28.01.2014 00:00
od ajfel
ja jen doplnim:
U X5 je technický stav HODNĚ důležitý pro budoucí investice.

Napsal: pon 10.03.2014 16:58
od Jenda21
Zdravím, s dovolením žádám o radu. Bez ohledu na počet najetých kilometrů, jaký z těchto motorů by byl lepší volbou?http://www.tipcars.com/bmw-x5/48-ism-packetcrtop-stav--14751788.html nebo http://www.tipcars.com/bmw-x5/44i-9280115.html. Cenově jsou blízko, jde mi hlavně, jestli nemá nějaký nějakou slabinu, nebo podobně. Díky moc za odpověď.

Napsal: pon 10.03.2014 18:29
od Isachs
Hele... Ono obecně u takhle těžkýho auta čím víc, tím líp. Za mne je určitě ISo lepší volba.
Celkově je lepší volba poface, mám předface a s celkovýma nákladama jsem mohl mít poface možná i v hodně pěkném stavu. Poface má víc kvaltů na automatu a xDrive (není to stálá 4x4) - lepší spotřeba. Má taky výkonější motory a celkově se mí líbí trochu víc (hlavně interiéry).
Jinak 4.4 V8 je na toto auto slušný motor. Mě s ním jízda vyhovuje. Ono to zrychlení na osmnáctiletý cápky s golfem s urvaným výfukem stačí. 0-100 je tam za nějakých 7,XXX sekundy :D.
Ne vážně. Dálnice, rychlejší jízda i taková napůl sportvoní - 4.4 V8 na to stačí, ale někdy si říkám, že by to možná chtělo trochu víc.
Jinak tomu stavu věnuj opravdu pozornost, ať nekoupíš hnůj :). Z vlastní zkušenosti vím, jak to pak může být drahé (u mě třeba už tak 70 tis. a to si skoro vše dělám sám). Hlavně motor - vanosy, zvuk, chod, reakce na plyn. Předovoka, nesmí cukat, řadit musí bez houpání a hladce. Dobře se pozná při zařazení s brzdou, nejlépe do kopce. Nesmí tě kopnout. A pak další drahá věc... podvozek. Ramena, stabilizace atp. Ale to je srtejné všude. Kardany a poloosy co vím na nic netrpí, ale radši pruce zatáčet na nějakém parkovišti sem tam (poslech na cvakání, podezřelý zvuk). Pokud plánuješ LPG, tak hlavně kontrola i toho. Mě se to hodně vymstilo. Koupil jsem s LPG a bylo špatně nastavené - hodně špatně nastavené... Díky tomu jsem špatně diagnostikoval nějaké závady a dost věcí dělal zbytečně. Pokud plánuješ dostavbu, chce to hodně přemýšlet kde.
Jinak X5 je super auto a musím říct, že po všech uskákaných krámech mě fakt hodně baví a celá rodina ho zbožňujeme. Jen není to jízdních charakterem plovné SUV. Pocit z řízení je spíše jak vést sportovní sedan...

Napsal: úte 18.03.2014 09:25
od Killingman
Tak rozhodně 4.8iS. Ten zvuk je jinde a hlavně má mnohem lepší výbavu - už jen kvůli vzduchovýmu podvozku. X5 na pérech je jak žebřiňák. A ty 20tky u iS v základu, mňam :-)

Žrát bude oboje zhruba stejně (tj 14-20l/100) v plynu. Jukni se na můj thread tady, tam jsem popisuju všechno co jsem dělal a kolik to stálo.

ROZHODNĚ SI NEKUPUJ X5 za 300.000, aniž bys měl v kapse minimálně dalších 25% ceny auta na opravy!
Vzduchový podvozek vpředu vydrží buďto 8let a nebo 200.000km, pak měníš oba měchy (jsou i s tlumičema, cca 30.000 Kč). Výměna oleje v převodovce + všechny další náplně máš taky minimálně 10.000 Kč. Svíčky, řemeny dalších 10 :-)

Jo a iS má JEDNU ZÁSADNÍ NEVÝHODU - díly na něj jsou obecně dražší než na 4.4, na to se taky připrav...