Stránka 1 z 1

Napsal: pon 10.02.2014 23:36
od muchynek
moje x3 2007 najeto je od 0km poctivejch 130k dělá při např. jízdě do kopce takový cukání, je to pravidelný a nejvíce cítít při max. plynu, na přístrojovce mám klasicky tu žlutou kontrolku servisu motoru, diagnostika hlásí porucha váhy vzduchu, ta je ale před měsícem měněná za origo upe novou - stav nezměněn a pokud se vymažou chyby, tak chvíli jedu a nic a pak zase naskočí žlutá kontrolka - na diag to hází že je moc velká hodnota na váze vzduchu, dále x3 jakoby píská a docela dost (nevim jestli to s tim souvisí) - v závislosti na otáčkách - na volnoběh vůbec, až jak zapne turbo, ale výkon je slušnej, ale občas se stane že jedu 150 a pak zpomalim a potřebuju na to dupnout a najednou výkon nikde, tak třeba podřadim a znovu plnej plyn a najednou výkon zase je. filtr vzduchu recentně měněnej, palivovej filtr taky, taky už se muselo měnit 2x těsnění na motoru ale chyba neodstraněna
na vstřiky mi to přijde brzo, mimojiné ta závada je na autě asi od 80tkm
někdo nějakej nápad? s mym mechanikem sme na to zatim nepřišli, zvažuju origoservis, ale nějak strasně mi to ale nevadí, auto mam jenom na takový poskakování :D

Napsal: úte 11.02.2014 14:40
od scooter_x
Jakej motor?

Odkud jsi?

Zajeď za někým, kdo tomu rozumí, podle místa bydliště - JaraX, Snejk a podobně.

130tkm neni moc, ale taky ani málo, záleží, jak si s autem jezdil. Takže kontrola korekcí vstřiků, DPF, turbo, odlučovač oleje (měnil si ho někdy s olejem?). Osobně bych hledal netěsnost v sání, která pak dává blbosti na váze a motor vlastně neví, kolik má vzduchu a jak spaluje, tak dělá blbosti. Ale střílím od boku, chce to origo diagnózu a člověka, kterej nevidí BMW poprvý :)

Napsal: pát 14.02.2014 15:08
od muchynek
moc díky za odpověď! jsem z Karlových Varů. taky si myslím, že by to mohlo být něco na sání vzduchu. odlučovač oleje nevím co je, ale poslední servis byl v DyCom ve Varech a tam se měnil olej před 17000, teď plánuju další servis.jinak s autem sem jezdil "kolem baráku"

Napsal: pát 14.02.2014 15:10
od muchynek
motor je 2.0D 150k

Napsal: pát 14.02.2014 18:03
od honzako
egr nebo zanesené sání

Napsal: pát 14.02.2014 23:47
od muchynek
honzako - uz jsi tohle nekdy spravoval? proc myslis ze je to egr, ja presne nevim co ten egr dela, myslis, ze je tezke to vymenit? ze by to zvladl prumerny mechanik? nechci se s tim tahat do origo bmw servisu, prijde mi ze vzdycky kdyz sme to tam davali tak pouze menili dily a neresili pricinu
jinak vsem moc diky za komentare, chtel bych mit zase zpatky to "lepsi bmw" :D

Napsal: pát 14.02.2014 23:50
od muchynek
jinak me napadlo, nevim jestli by to s tim mohlo souviset, ale auto tak divně "smrdí" ne jako každej diesel, ale takovej hnusnej smrad to je
samozrejme to cejtim malokdy, protože s autem jezdim dopředu :D

Napsal: ned 16.02.2014 13:50
od honzako
egr se dá odzkoušet přes diagnostiku,v servise ti musí zjistit co je špatně ,ale měnit si to můžeš sám doma a díly si sehnat sám

Napsal: ned 16.02.2014 21:56
od muchynek
a je možný, že je egr špatný i když na diagnostice to háže jenom tu váhu vzduchu? to se musí nějak spustit diagnostika přímo toho egr?
ok za tejden se do toho jdeme hrabat :D