Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 07.08.2014 01:54
od Crazz
Zdarec.
Zajímaly by mě zkušenosti majitelů který náhon je v X5 lepši nebo spíš přirozenější ...
Reklamní kecy že xDrive je díky elektronice lepší, neubírá výkon motoru, dokáže přenést většinu výkonu na potřebné kola a je celkově lepší posun kupředu vidím co chvíli. Mě spíš zajíma jak to vypadá v praxi.
Že po FL přidupali i na výkonech je patrné, ale to se ocení spíš na cestě. Na blátě a ve sněhu to bude jinde ...
Měl jsem E30 325iX a to bylo solidní žrádlo. Trvalý pohon na obě nápravy myslím cca 33/67 a hlavně vzadu špona (mechanický samosvor). A právě ta špona byla to, co z toho dělalo 80% zážitku. A jak tak koukám, tak u X5 ji trošku vynechali 8O , což z toho dělá docela průser (snad to alespoň ESP trochu zachraňuje)

Zajímalo by mě jestli někdo zkoušel na zadek hodit nějakový samosvor z jiného Báwa, pokud není jak na sviňu u X5 zcela spešl poměr ... :roll:

Napsal: ned 17.08.2014 14:30
od JaraX
samosvor ti nikdy nebude fungovat s DSC nebude.

X5 před FL je spolehlívější, o té stále čtyřkole člověk neví, občas odchazí poloosy, na druhou stranu víc žere, ja mam předFL 4,4i a je to nenažraná bestie,
X5 po FL s xdrivem má menší spotřebu řádově o 3 litry, ale je to díky lepšímu motoru, lepší převodovce a i díky xdrivu. ten se ale zase víc sere.
v hrubym terenu to vyzkoušene nemam, ale nepředpokladam že tam bude nějakej rozdil.

Napsal: pon 18.08.2014 19:02
od Crazz
DSC se v prvních X5 používalo? Mám dojem že jen ESP 8O Což je podobná ptákárna která si se samosvorem nerozumí :? Ale měla by jít vypnout :twisted:
S tou spotřebou je mi to jasné s 325 iX jsem pod 12l nešel ... Sice M20 není žádná spořivka ale zas to mělo o tunu míň ...

Do hrubýho terénu bych to zas moc netahal, škoda kurvit auto, ale spíš polní a horské cesty, tráva, bláto a sníh. Rozdíl by právě měl být pro Xdrive, jako schopnější něco vyjet, ale víc se sere, je dražší na opravu a není s tím taká sranda. Jen šlápneš po plynu a koukáš jak si elektronika hraje.

Napsal: pon 18.08.2014 19:14
od JaraX
tak ja to řeším tak že mam na zimu X5 a na leto na krátké trasy 3er a na dlouhé trasy 7er a je to idealni kombinace.

Napsal: pon 18.08.2014 20:19
od vlastnemec
JaraX píše:tak ja to řeším tak že mam na zimu X5 a na leto na krátké trasy 3er a na dlouhé trasy 7er a je to idealni kombinace.


Tak to už mě od chybí už jen ten compact od Tebe. :D

No tohle auto není do terénu, osobně si myslím že xdrive, kup si za pár korun patrola na devastaci a bmw si nech na cesty.

Napsal: pon 18.08.2014 20:47
od JaraX
compacta už jsem prodal, ted si budeš muset pučovat cabro :)

Napsal: pon 18.08.2014 21:00
od vlastnemec
A cos koupil, že bych vymyslel nějakej servis co se protáhne?

Napsal: pon 18.08.2014 21:18
od JaraX
ještě nic, první mi musí zakaznící zaplatit, ale e46 nebo e36 cabro

Napsal: úte 19.08.2014 19:25
od Crazz
JaraX píše:tak ja to řeším tak že mam na zimu X5 a na leto na krátké trasy 3er a na dlouhé trasy 7er a je to idealni kombinace.


Solidní. Tiše závidím :oops: Mi by stačila X5 na celoroční litačku a e46 M cabrio na vikendovky :twisted: ale ...