Napsal: čtv 07.08.2014 01:54
Zdarec.
Zajímaly by mě zkušenosti majitelů který náhon je v X5 lepši nebo spíš přirozenější ...
Reklamní kecy že xDrive je díky elektronice lepší, neubírá výkon motoru, dokáže přenést většinu výkonu na potřebné kola a je celkově lepší posun kupředu vidím co chvíli. Mě spíš zajíma jak to vypadá v praxi.
Že po FL přidupali i na výkonech je patrné, ale to se ocení spíš na cestě. Na blátě a ve sněhu to bude jinde ...
Měl jsem E30 325iX a to bylo solidní žrádlo. Trvalý pohon na obě nápravy myslím cca 33/67 a hlavně vzadu špona (mechanický samosvor). A právě ta špona byla to, co z toho dělalo 80% zážitku. A jak tak koukám, tak u X5 ji trošku vynechali
, což z toho dělá docela průser (snad to alespoň ESP trochu zachraňuje)
Zajímalo by mě jestli někdo zkoušel na zadek hodit nějakový samosvor z jiného Báwa, pokud není jak na sviňu u X5 zcela spešl poměr ...
Zajímaly by mě zkušenosti majitelů který náhon je v X5 lepši nebo spíš přirozenější ...
Reklamní kecy že xDrive je díky elektronice lepší, neubírá výkon motoru, dokáže přenést většinu výkonu na potřebné kola a je celkově lepší posun kupředu vidím co chvíli. Mě spíš zajíma jak to vypadá v praxi.
Že po FL přidupali i na výkonech je patrné, ale to se ocení spíš na cestě. Na blátě a ve sněhu to bude jinde ...
Měl jsem E30 325iX a to bylo solidní žrádlo. Trvalý pohon na obě nápravy myslím cca 33/67 a hlavně vzadu špona (mechanický samosvor). A právě ta špona byla to, co z toho dělalo 80% zážitku. A jak tak koukám, tak u X5 ji trošku vynechali

Zajímalo by mě jestli někdo zkoušel na zadek hodit nějakový samosvor z jiného Báwa, pokud není jak na sviňu u X5 zcela spešl poměr ...
