Stránka 1 z 1

Napsal: pon 15.06.2015 11:51
od parizek
Ahoj chlapi,
jaky je interval pro vymenu rozvodu ? Mam X5 E53 rv 2004 poface. Pokud dobre chapu, je primar retez, ktery by dle BMW mel byt nesmrtelny, takze pri veku 11let a 142tkm najeto preventivne zaslouzi vymenu ?
Co ostatni remeny altiku apod ?

Diky za info a zkusenosti

Napsal: pon 15.06.2015 15:37
od Crazy23
Ahoj, zapoměl jsi dodat motorizaci :) E53 se nedělala s jedním motorem :wink:

Napsal: pon 15.06.2015 21:45
od Don
Retez ti najezdi klidne jeste jednou tolik. Preventivni vymena neni treba. Az ho zacnes slyset jak trochu chrasti... to bude ten cas ;)

Napsal: čtv 18.06.2015 14:17
od jararak
4,4 m62tu 210kw - otvoreny preventivne pri 220t - ulamane voditka retaze, to iste na inej 540i a niesme prvy ani posledny

Napsal: pon 29.06.2015 11:15
od parizek
Ahoj, diky za info. Nejak se mi nepropsal podpis. Je to 3.0D 160kw poface.
Je mi jasne, ze by mel najet jeste mraky, ale vite jak to je, kdyz zacne cervicek hlodat :D

Napsal: pon 13.07.2015 16:24
od Pedro_DB
Ahoj, když se podíváš na fŕum X5 E70 rozvodový řetěz tak tam popisuji, že v současné době se soudím s BMW, a je tu řada dalších aut s 3,0d ( bi turbo I normální turbo), u kterých došlo k přetržení jednoho ze tří rozvodových řetězů ( a to I při zajíždění do garáže - tedy žádné vysoké otáčky) se stavem od 154. tiskm po 190 tis. Km.
Převodový olej taky má být na celou životnost a pokud h nevyměníš tak okolo 150 tis. můžeš skončit. Jediný problem u výměny převodového oleje, že převodovka má I svůj vlastní filtr, který je ale zakomponován do spodní vany pžřevodovky - tzn. že při výměně oleje je třeba I nova vana převodovky - nic dramaticky drahého.
Přetržených řetězů je dost a BMW to nechce oficálně přiznat. Nechal jsem zpracovat I posudek na řetěz a při metalurgickém rozboru vyšlo najevo, že ocel řetězu obdahovala I nekovové částice s tím, že dle znalce došlo nejdříve k přeskočení - tím se potkal motor a poté se důsledkem nárazu pístů do ventilů rozlomily vahadla na vačkách, rozsypaly se 2 jehličková ložiska po motoru a došlo k přetržení řetězu.
Ahoj Petr