Stránka 1 z 3

Napsal: čtv 29.10.2015 12:36
od zdenda0178
X5 E 70 35D Xdrive .Ahojte lidičky,mám problém s nedávno koupenou starší X5 Již při předváděcí jízdě nám během jízdy chcípnul motor,po opakovaných několika pokusech nakonec naskočil a v pohodě jsme dojeli do servisu BMW na předprodejní prohlídku.Diagnostika ukázala na "úplné spadnutí tlaku na vstřikách" ale nic víc.Přisoudili jsme to tedy zavzdušnění páč,před zkušebkou se dolívala nafta ,auto bylo úplně na suchu.Pak jsem najel cca 2 tis. a stalo se to znovu.Nastartoval jsem studený motor a po pár skundách konec.Po opakovaném startu opět naskočil a bez problému auto jezdilo dalších cca 3 tis.km.Minulý týden se závada opakovala a tentokrát už motor stávkuje docela.Podařilo se mi sice po mnoha pokusech nastartovat a doplazit se domů,ale na volnoběch motor cuká jako by jel na polovinu válců,při cca 1500 ot.má ale zcela klidný chod a při jízdě když přídám plyn,jakoby se dusí a škube.Nemůže to být EGR nebo váha vzduchu? Prosím poraďte.Díky!

Napsal: čtv 29.10.2015 15:49
od Jeremy
Tipnul bych, že jsou mrtvý vstřiky. Jak jsou starý?

Napsal: čtv 29.10.2015 16:09
od zdenda0178
Díky za reakci,ale vstřiky to nejsou,na diagnostice ukazovaly všechny kolem 95% ,tlaky na turbech taky v pořádku.Při podřazování je slyšet silné cvakání nějaké kovové klapky.Mám pocit,jako by to nemělo vzduch.

Napsal: čtv 29.10.2015 18:29
od Rupitch
Čeho mají 95% ??? Taky bych se přiklonil ke vstřikovačům. Je v paměti závad chyba ??

Napsal: čtv 29.10.2015 19:52
od Crazy23
Jedině tak vstřiky hodit na stolici a pak budeš opravdu vědět jak na tom jsou..myslím stolici jako stolici a né stolici jako stolici :))

Napsal: pát 30.10.2015 09:02
od zdenda0178
Clhapi díky za odpovědi,ale z logickýho hlediska mi to nedává vůbec smysl.Včera ráno jsem zkusil nastartovat,zase nepravidelný chod a zhasínání,tak jsem to nasr.....vzdal.Večer sednu do auta s druhým klíčem a ejhle motor běží jak hodinky! Znovu jsem tam dal původní klíč a motor zase běží jako novej.Auto jede jak raketa.Fakt není možný,aby to byly vstřiky nebo čerpadlo. Navíc diagnostika ukázala náhlou ztrátu tlaku v systému paliva.Vidím to tak na nějaký kontakt nebo čidlo. Nemá někdo zkušenosti s poruchama palivového podávacího čerpadla?Nemůže to být tím,že vynechává?? Nebo palivový filtr? Nemůže tam být voda? Jak je řešené odvodnění nafty u tohoto němce?

Napsal: pát 30.10.2015 14:00
od Vlasta
Čidlo na liště?

Napsal: pát 30.10.2015 20:06
od zdenda0178
Možná to bude nějaký čidlo,odpoledne jsem to měl v garáži, trochu odmašlený motor.Nechápu to.Nastartoval jsem bez problémů a dobrých 15 minut předl jak kotě,při oddělaném sání jsem postupně u studenýho motoru zakrýval váhu vzduchu a EGR reagoval naprosto bez poruchy.Rozhodl jsem se to teda projet....Dopadl jsem tak,že mě kámoš musel odtáhnout Fábkou :-) Asi něco v elektrice.

KURŇA CHLAPI ! pořád mi při tomto problému svítí kontrolka na které je symbol auta a pod ním oboustranná šipka uprostřed přerušovaná.NIKDE nemůžu najít ,co to znamená!

Napsal: pát 30.10.2015 21:23
od Jeremy
Jestli to je autíčko, co čumí doleva a ty šipky jdou nahoru a dolu, pak v návodu je:
Level control system is inactive.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=62942

Napsal: sob 31.10.2015 08:37
od zdenda0178
Auto sice myslím kouká doleva,ale šipka je pod ním vodorovná,představ si oboustrannou vodorovnou šipku uprostřed přerušovanou a na ní auto. :?:

Napsal: sob 31.10.2015 09:11
od Vlasta
Volič v poloze N, nastartovanej motor, otevřený dveře a odepnutý pásy. Signalizace, že auto může ujet

Napsal: sob 31.10.2015 09:22
od Jeremy
Tak to myslím, že je něco s parkováním - jako, že není "zaaretováno", ale nemůžu to teď nikde najít, takže to ber na 80%

Napsal: sob 31.10.2015 09:28
od zdenda0178
Díky za typ,jestli je to kontrolka,že auto může "ujet" tak je něco opravdu v prd...páč mi problikává občas i za jízdy,kdy jsou dveře zavřený,pás zapnutý...!V pondělí prostě servis :( a diagnostika.

Napsal: sob 31.10.2015 09:30
od Jeremy
Vlasta píše:Volič v poloze N, nastartovanej motor, otevřený dveře a odepnutý pásy. Signalizace, že auto může ujet

To je šipka nad autem. Já píšu vo šipkách pod autem.

Napsal: pon 30.11.2015 18:50
od Paras_1
Trošku oživím téma, x3 3.0d 150kw se mi někdy stane, že při vytočení motoru a pak vyřazení a dojíždění třeba na křižovatce mi motor vypne. Jako když neudrží otáčky. Stává se to nahodile. Diagnostika nic nezjistila. Každá rada dobrá.

Napsal: pon 30.11.2015 19:30
od JaraX
náhdodné zdechání u ropy je většinou vstřik, lepší to poslat pryč naftu smradlavou :)

Napsal: pon 30.11.2015 19:35
od Paras_1
Je mi to líto, auto je jinak mazel a už jsem na něm vyměnil bambilion věcí. Může to být vstřik i když jsou podle diagnostiky všechny v normálních hodnotách? Nějaký čidlo na klice nebo na vačce to být nemůže?

Napsal: pon 30.11.2015 19:42
od JaraX
pokud to ty čidla nehlásí tak spíš ne, korekce vstřiků sou jedna věc a jejich chování druhá.
bambilion věcí už jsi vyměnil a další 3 bambiliony tě ještě čekají :)
dneska mi zrovna volal jeden s urvaným rozvodákem a brečel mi do telefonu :D

Napsal: pon 30.11.2015 19:52
od Paras_1
Vím že je nafta sračka a ještě k tomu stará sračka největší sračka....tak já to teda prodám no. :D

Napsal: pon 30.11.2015 19:55
od Vlasta
TVL, jako kdyby plyn nesmrděl