Stránka 1 z 2

Napsal: pát 08.07.2016 20:09
od Liborx5
Ahoj, nemáte prosím někdo zkušenosti s přestavbou na LPG ? konkrétně jestli je u tohohle motoru potřeba el. přímaz ventilů a jakej zvolit systém? (zatím hodně chváli Magic 4) tak nevím

díky

Napsal: pát 08.07.2016 23:10
od vlastnemec
n62 plyn moc ráda papá, lubrikant nepotřebuje a určitě magic, mám v e65 a mrkni do vlákna 7er skoro všichni hitlerpaket, ale co se týče zbytku v e70 :(

Napsal: sob 09.07.2016 10:01
od Liborx5
Ok, diky za radu, rikal sem si, ze kdyz uz to tam budu davat, tak radsi poradne a kdyby to bylo k necemu, tak i ten el. primaz. Vyhazovat prachy ale zas nepotrebuju, takze jestli jr to k nicemu, tak super:)
Dik

Napsal: čtv 14.07.2016 13:38
od JaraX
- přimaz je k ničemu, naopak může ublížit,
- pozor na to kdo bude to LPG dělat, 95 procent plynařů to neumí udělat.

Napsal: čtv 14.07.2016 16:06
od Liborx5
Díky moc, mužu poprosit o nejakej tip na nekoho kdo to dělá dobře? Ideálně z prahy. Zatím mám vybranej servis LPG AUTO v Michelský. Tak nevím. Koukal jsem, ze jste trochu BMW guru, bylo by docela fajn kdyby jste byl z Prahy a dělal přestavby a ideálně měl čas příští týden:) :) :) chápu, ze by to byla extra náhoda ale líná huba, holý neštěstí, ze jo:)

Diky

MOD fishmaker : odstraněna zbytečná citace přímo předchozího příspěvku

Napsal: čtv 14.07.2016 21:37
od JaraX
jsem od Olomouce, termín se u mě objednává 2,5 měsíce dopředu a zákaznici mi jezdi i mnohem dál než z Prahy

v praze bych volil jedině LPG Vaněk a ještě ho donutil dát tam velkou nádrž a plnohodnotny takovani, to totiž moc nedělá

Napsal: pát 15.07.2016 16:31
od Liborx5
Coz o to, do Olmiku bych si kuli tomu i zajel, ten cas je pro me ale problem, chapu ale, ze dobry lidi se hledaj blbe a tak je jednoduse narvano.

V tuhle chvili mi nezbejva, nez to prubnout tady a pripadne vim kam s pripadnou opravou:) nadrz vetsi urcite, tankovani k nadrzi, to si myslel tim plnohodnotnym? Dekuju

Napsal: pát 15.07.2016 17:05
od JaraX
u většiny plynařů musíš pro tankování šroubovat redukci, kterou vozíš někde v autě zabalenou v hadře aby nehrkala,
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/konkuren ... C_3644.jpg

při každém tankování to šroubuješ dovnitř a pak zase ven, navíc je tam se zacvaklou pistolí velká páka a má to dost snahu se vytrhnout,


správně řešení je toto
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... C_4495.jpg

Napsal: pát 15.07.2016 18:10
od Liborx5
Ok, fakt diky za rady, usetril si mi myslim dost starosti i penez

Napsal: pát 15.07.2016 19:15
od JaraX
ono je jako hodně věcí co dělají plynaři špatně
např
- špatně zapojený vodní okruh
- nevhodně umístěný reduktor
- nevhodně navrtané vstřiky, 99 procent plynařu to vrtá na sání, což nikdy nejde udělat 100 procentně dobře, základ je sání ven a udělat to venku
- přílíš dlouhé hadičky od vstřiků do sání
- jednotka LPG v motorovém prostoru místo v kastlíku s jednotkama kde je chlazená
- malé nádrže, např do E65 se vejde 103L a plynaři rádi dávaj 70L, u E53 se vejde 85L a už tu bylo pár E53 s nádrží pod 50L!!!
- špatně seřízený plyn,

atd.

Napsal: úte 19.07.2016 22:39
od HaryXXL
Já bych se toho plynu bál, kazit takový motor? V8? Ta spotřeba prostě k tomu patří. Pokud se to zdá hodně, tak si raději pořiďte něco méně žravého a menšího, ty náklady na údržbu jsou dost vysoké, pokud je to starší ojetina, takže spotřeba u toho auta je asi opravdu to poslední, co budete řešit, pokud nenajedete x desítek tisíc kilometrů ročně či měsíčně, v tom případě se asi vyplatí diesel. V autorizáku tyhle přestavby moc nemusí, protože málokdo je opravdu umí udělat. Osobně bych si takovou přestavbu dobře rozmyslel!!!

Napsal: úte 19.07.2016 22:50
od JaraX
a ja bych si být vámi rozmyslel psát o něčem čemu nerozumíte,
tydle motory snáší LPG naprosto bez problému (pokud je to dobře uděláné) osobně servisuju přes 50ks těchto motorů s LPG a žadné opotřebení, poškození nic, pokud člověk najede víc jak 10tkm ročně tak se to vyplatí určitě, a jezdit s těmadle staryma potvorama do autorízáku je nesmysl, takže jeslti mají problém tak at si ho nechají.
nevím proč by měl někdo jezdit se smradlavou utřepanou naftou když muže za stejné peníze jezdit s V8 5litrem v LPG a užívát si všechny plusy V8.
u mojí 745i dělá LPG roční usporu kolem 75000kč!!

Napsal: stř 20.07.2016 09:05
od HaryXXL
JaraX píše:a ja bych si být vámi rozmyslel psát o něčem čemu nerozumíte,
tydle motory snáší LPG naprosto bez problému (pokud je to dobře uděláné) osobně servisuju přes 50ks těchto motorů s LPG a žadné opotřebení, poškození nic, pokud člověk najede víc jak 10tkm ročně tak se to vyplatí určitě, a jezdit s těmadle staryma potvorama do autorízáku je nesmysl, takže jeslti mají problém tak at si ho nechají.
nevím proč by měl někdo jezdit se smradlavou utřepanou naftou když muže za stejné peníze jezdit s V8 5litrem v LPG a užívát si všechny plusy V8.
u mojí 745i dělá LPG roční usporu kolem 75000kč!!


Já vím, že my se nikdy neshodneme a nemáte mě asi rád. Jen prostě píši, že člověk dnes musí být hodně opatrný a dobře si rozmyslet koupi takového vozu. Mně se také nafta nelíbí. O přestavbě LPG a zásahu do motoru to platí stejně.

Je to můj osobní názor, chápu, že pro Vás to může být tady obchod, dohodit si kšeft, jak jsem to za ta léta na těchto stránkách vypozoroval, tak proč byste LPG ostatním zatracoval?!

Může to fungovat bez problémů, ale mohou s tím být problémy, asi záleží na celkovém stavu motoru. A jezdit např. z Prahy do Olomouce kvůli seřizování map LPG zrovna také není žádná sranda - jak finančně, tak časově!

Možná, že tomu nerozumím jako Vy, ale ruku na srdce, kdo Vám jen tak odservisuje V8 4.8i od BMW? Těch lidí se zkušenostmi a s pořádnou diagnostikou bude v ČR jen pár a určitě si to nechají také dobře zaplatit, takže ono je otázka, zda jezdit či nejezdit do autorizovaného servisu. Obojí je drahé, ať autorizovaný nebo speciální servis.

Proto se vracím na začátek a píšu, že je velmi důležité si koupi takového vozu dobře rozmyslet. A 50 lidí, co má LPG ve 4.8i, to není moc vypovídající číslo, že je vše ok. Až to bude tisíce aut, tak možná. Ale kazit si takový motor plynem? Nevím. A při téhle motorizaci Vám musí být jedno, jestli jezdíte za 16-20 litrů plynu nebo 15 litrů benzínu. Jsem - možná neprávem - trošku skeptický.

Napsal: stř 20.07.2016 09:40
od JaraX
kdybych si chtěl dohazovat kšefty tak to pánovi zaplynuju, jelikož by to asi bral hned, my máme na 3 měsíce plno, dokonce jsem už vypl server na kterém mi běží stránky abych toho nemusel tolik odmítat, denně odmítnu cca 4-5 aut, kdybych na to měl lidi tak vemu vše, ale mechanici nejsou, teda né takoví kterým bych chtěl ručit svým jménem za kvalitu.
a LPG neděláme pro peníze, výdělek je na tom směšnej, cca 2-3 tisice za 4 dny práce, měnit oleje nebo brzdy je mnohem větší bussines, já LPG montuju jen pro to že plynaři sou prasata a nebavilo mě furt řešit nějaké problémy způsobené na autech mých zákazníků díky LPG. Hrozně moc bych si chtěl vyškolit nějaké plynaře který to bude dělat pořádně, udělat to tak jak to děláme my, já všechny ty auta pošlu k němu, on mi dá za každé auto 1000kč a já budu spokojený a budu se věnovat jiným věcem.
ano lidí co umí poservisovat 4,8i je v čr že by to člověk spočítal na prstech jedné ruky, ale kvalitně poservisovat naftu umí taky max 10 lidí v republice (tím myslím neměnit turbo když je prasklá hadička apod) většina mechaniků šidí lidí a ani neví že se má měnit nějaký separator atd, takže bud zákazníka ošidí a nebo něco zanedbá a je jedno jeslti to je nafta nebo benzín nebo LPG

a opět nic z toho není důvod nemít LPG, jak říkám já nemít LPG v 745Li tak mužu jezdit tak s 316i, prostě bych si to auto nemohl dovolit a nebo bych musel mít nějaké druhé auto na ježdění, takle si v sedmě odjedu svých 60tisic ročně na LPG a užívám si ten komfort co mi nabídne jen málo které auto a určitě mi to nenabídne žádné auto jehož výsledný provoz stojí mín peněz.

Napsal: stř 20.07.2016 09:42
od Crazy23
;)

Napsal: pát 29.07.2016 22:48
od JaraX
tak jak to dopadlo?

Napsal: úte 02.08.2016 15:41
od Kolafa
tak zrovna dneska jsem na jednu X5 v8 v LPG koukal v inzeratu .....
je fakt, ze 2.0D žere míň, ale ten požitek z motoru tam fakt není ... :?

Napsal: úte 02.08.2016 18:12
od Hanz
Nez psát něco o čem nic nevím, je lepší mlčet... nechápu tu snahu vysvětlit svůj názor na Lpg bez vlastní zkušenosti... za mě dobre udělané LPG = zcela normální provoz s tim rozdílem, ze me to stoji 60%...

Napsal: pát 12.08.2016 13:26
od ls
Jaká se tedy vejde nádrž do E70?
Jaká je spotřeba lpg u tohoto motoru 4.8i?

Napsal: pát 12.08.2016 13:40
od JaraX
chce to poměřit, nejvíc jsem vygooglil 77 litrů