Napsal: úte 08.12.2015 02:27
Kolega prodává Níže popsané Volvo 262C Bertone
Volvo 262C Bertone / itálie č.6556
B27E (benzínový šestiválec PRV), převodovka automat BW55
109KW
r.v. 1980
336000km
serviska - ne
výbava: klima, alu kola, kožený interiér, posilovač řízení, centrál (nejede), Tempomat (nejede), radio Top Executive, spoiler...
historie: koupeno v Nizozemí v roce 2007, vyvařen podvozek + nový L. prah, opraven Motor (těsnění pod hlavama) - Sorel, Opraveny Brzdy - dělal taky Sorel, renovace alu + nové pneu, renovace interiéru - Doktor1, výměna ložiska na kardanu a řízení za jiné co neteče, čep řízení, termostat...
Předchozí majitel udělal celolak (ne,úplně zdařilá příprava, takže mu to leckde vykvetlo). Auto bylo natestováno na RZ pro historické vozy - tedy klubovou i krajskou testační komisí. 1/12 pov. ručení a každý rok retestace.
Součastný stav: problémy, nedostatky a nedodělky:
Autu pod tlakem teče chladič - asi se dá zavařit (jezdím s povoleným víčkem na expanzce a neteče to),
Když je auto zahřáté, tak pak špatně startuje (asi regulátor studeného startu) - ale nestalo se že bych nenastartoval,
Na karoserii jsou někde zpuchřeliny, co by chtěli opravit u klempíře a pak nalakovat
Auto má částečně rozlepené čelní sklo ve spodních rozích a tečku od kamínku - k vozu dodám zdarma nové sklo
lehce občas ukápne převodovka,ale poznám to jen v garáži po dlouhém stání.
pozitiva: Zajímavý legendární kousek na skvělé svezení, do sbírky (pro ty co nevědí: výroba 1977-81, ruční úprava Gruppo Bertone Torino - Italy vyrobeno jen 6900ks a bylo to to nejdražší, co volvo v té době nabízelo pro běžného spotřebitele), či jako investice. Moc hezky se mi řídí , krásný zvuk mortoru...Spotřeba: město cca 14l, výlety za 10l/100km.
Pneu: dle TP 185/70R14 na Alu Corona Small Cap
Cena: 250 000 kč - 9100 eur
auto je k vidění v Brně
Eko se v případě veteránů neplatí
aktuální stav vozu vč. jeho chyb najdete zde: http://peklo79.rajce.idnes.cz/Zlatak_Volvo_262C_Bertone
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=52757
Volvo 262C Bertone / itálie č.6556
B27E (benzínový šestiválec PRV), převodovka automat BW55
109KW
r.v. 1980
336000km
serviska - ne
výbava: klima, alu kola, kožený interiér, posilovač řízení, centrál (nejede), Tempomat (nejede), radio Top Executive, spoiler...
historie: koupeno v Nizozemí v roce 2007, vyvařen podvozek + nový L. prah, opraven Motor (těsnění pod hlavama) - Sorel, Opraveny Brzdy - dělal taky Sorel, renovace alu + nové pneu, renovace interiéru - Doktor1, výměna ložiska na kardanu a řízení za jiné co neteče, čep řízení, termostat...
Předchozí majitel udělal celolak (ne,úplně zdařilá příprava, takže mu to leckde vykvetlo). Auto bylo natestováno na RZ pro historické vozy - tedy klubovou i krajskou testační komisí. 1/12 pov. ručení a každý rok retestace.
Součastný stav: problémy, nedostatky a nedodělky:
Autu pod tlakem teče chladič - asi se dá zavařit (jezdím s povoleným víčkem na expanzce a neteče to),
Když je auto zahřáté, tak pak špatně startuje (asi regulátor studeného startu) - ale nestalo se že bych nenastartoval,
Na karoserii jsou někde zpuchřeliny, co by chtěli opravit u klempíře a pak nalakovat
Auto má částečně rozlepené čelní sklo ve spodních rozích a tečku od kamínku - k vozu dodám zdarma nové sklo
lehce občas ukápne převodovka,ale poznám to jen v garáži po dlouhém stání.
pozitiva: Zajímavý legendární kousek na skvělé svezení, do sbírky (pro ty co nevědí: výroba 1977-81, ruční úprava Gruppo Bertone Torino - Italy vyrobeno jen 6900ks a bylo to to nejdražší, co volvo v té době nabízelo pro běžného spotřebitele), či jako investice. Moc hezky se mi řídí , krásný zvuk mortoru...Spotřeba: město cca 14l, výlety za 10l/100km.
Pneu: dle TP 185/70R14 na Alu Corona Small Cap
Cena: 250 000 kč - 9100 eur
auto je k vidění v Brně
Eko se v případě veteránů neplatí
aktuální stav vozu vč. jeho chyb najdete zde: http://peklo79.rajce.idnes.cz/Zlatak_Volvo_262C_Bertone
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=52757