Stránka 1 z 1
Napsal: ned 23.02.2014 16:37
od pankac
omlouvam se, nepatri to tady ale maximalne me admin smaze. Vi prosim nekdo kdo se umi hrabat v Ferrari? z 80. let. Diky moc
Napsal: pon 24.02.2014 16:45
od 100RM
Hrabat ve Ferrari se umi kazdy, otazka je, jak to dopadne

Co tak popsat problem ? Mozna by se nekdo chytnul ...
Napsal: stř 26.02.2014 20:38
od Blackie
Kousek od Prahy-Zličína je taková prdel která se jmenuje tuším Sobín a někde poblíž je jeden borec co servisuje Ferrari a podobný značky většině pracháčům....
Napsal: čtv 06.03.2014 11:41
od pankac
zatim mu nic neni pac jeste neni doma, predbezne chci znat nekoho kdo tomu rozumí nez si ho dovezu. Nechci pak jezdit do Mnichova a platit extra rakety.
Napsal: čtv 06.03.2014 11:53
od M3maniac
O jaky model Ti jde? 348, 355 nebo modenu? Jako v čr takových lidí bude jako šafránu a nemyslím si, že by ten servis byl podstatně levnější než u neznačkových specialistů na Ferrari v německu, v Mnichově a okolí je několik takových servisů spec.na italské hřebce. Jen prostě musíš počítat, že když se nebude dařit tak to bude někde jinde než servis bmw ( myslím hlavně spec.díly, které ve druhovýrobě nekoupíš. Ted už nevím přesně , ale velkej servis včetně rozvodů u f355 v autorizaku kolem 5000-6000 eur a u neznačkového v reichu cca 2500 eur. Bohužel motor musí ven. U modeny už je to celkem hračka.
Napsal: pát 07.03.2014 11:41
od 100RM
Modena je z 80 let ?

Napsal: pát 07.03.2014 12:41
od M3maniac
Z 80.tych let neni ani 355 a skoro ani 348

přehledl jsem to, ale to ne věci nic nemění

naopak bych řekl, že čím starší ferrari , tím dražší servis.... Tím myslím dostupnost dílů atd.
Napsal: sob 08.03.2014 00:58
od pankac
Diky, bud 348 nebo mondial, taky zalezi do ceho se nasoukam pac mam 196cm

BMW 850 me bylo opravdu male... V dubnu se jedu na jedno auto podivat tak budu mit pak jasneji.
Napsal: sob 08.03.2014 01:08
od ARMAN
proč by jsi chtěl mondial? hnusnějši ferrari snad neexistuje
Napsal: sob 08.03.2014 08:44
od Toci
Ale existuje, co treba Ferrari 410 SuperAmerica?

Napsal: sob 08.03.2014 17:00
od pankac
na mondial bleje kazdej

ale me se fakt libi... hlavne do ceho se nasoukam, bojim se ze do max maranella... a 456 je dle me nejvetsi hegeš ..
Napsal: sob 08.03.2014 18:08
od Hanz
Co jsem tak pochytil od lidi co nejaké F mají/měli, má z téhle rady smysl až f355, ta stara jsou slabá, serou se a jízdní vlastnosti nic moc... Často najdeš na prodej Porsche s 300tis a víc km najeto, F je rádo, kdyz se dožije (nebo majitelé vydrží) 75tis km, což taky o něčem vypovídá...
Napsal: sob 08.03.2014 18:24
od pankac
uvitam jakekoliv poznamky a poznatky, 355 se mi taky libi, je to youngtimer coz je v poho. At se rozhodnu pro ten ci onen model tak pred koupi chci znat vse dostupne. Nerad bych pak lestil pred barakem nepojizdne auto s tim ze jsem s necim nepocital.. Je mi jasne ze neco kardinalniho bude stat ranec, vlastne i ,,jen" velky servis jak psal M3 maniac.
Napsal: sob 08.03.2014 19:05
od ARMAN
Spoustu poznatku co se tyka udrzby a problemu najdes na ferrarichatu nebo rennlist forumu
Napsal: sob 08.03.2014 20:13
od MattyX
Jako jít do starýho féra je celkem odvaha... auta z přelomu 80/90 jsou v podstatě předražený mrdky, který s kvalitou nemají nic společného. Jak už bylo zmíněno, atypický věci jsou nechutně předražený - to platí i dodnes (Kdy cena předních brzd se rovná ceně pěkné E46 M3) a přijde mi to, že to je jen pro lidi co mají na to, aby ukazovali, že umí mrdat s penězma...
Ale jestli se Ti libí ital s oslem ve znaku, tak nic proti, asi bych vybral 355 nebo případně nějakou solidní 360, ale to je už zase pytel peněz

já bych šel do němce s motorem v zadu

Napsal: sob 08.03.2014 20:39
od pankac
jdu si cist, stejne ty nemecky gertrudy stojej vic jak to fero
tak penezma by mrdat zvladl asi kazdej, kdo je ma, to neni muj pripad. 911 turbo zni taky velmi dobre, me k tomu oslovi tahne jen to ze je to proste vrchol, vrchol auto onanu
