Stránka 1 z 1
Napsal: stř 24.02.2016 19:25
od Delta65
...ma nekdo zkusenosti se zastavbou kompresoru do z3 3.0? pripadne doporuceni na nejaky servis v CZ/SK, co to umi?
Napsal: stř 24.02.2016 19:56
od Hanz
ESS tuning, jednoznačně nej volba .-)
Napsal: stř 24.02.2016 21:20
od pavproch
@hanz: imho ESS dělá supercharger jen pro N51 a N52, nikoli pro M54, ale nemám patent na rozum....

Napsal: stř 24.02.2016 22:00
od Delta65
ani jsem nemyslel tak dodavatele, ty jsem nejaky nasel (
https://www.g-power.com ,
http://vf-engineering.com/z3-1997-02/), spis nekoho kdo ma zkusenost s praktickou realizaci, pripadne nejaky majitele teto upravy, jak to funguje atd...
pavproch píše:@hanz: imho ESS dělá supercharger jen pro N51 a N52, nikoli pro M54, ale nemám patent na rozum....

Napsal: stř 24.02.2016 23:10
od Francis
pavproch: Patent nemáš a na web ESS Tuningu kouknout neumíš. Dělají kompresory řadu let a dodnes mají v ceníku dva typy pro M52TU/M54.
Napsal: stř 24.02.2016 23:40
od MattyX
P&P kit ti namontuje asi kdejaká jitrnice co umí namontovat díly na auto a přemýšlí u toho mozkem
ESS pak udělá patřičnou úpravu SW i v jednotce.
Pokud to chceš ale strašně zaplatit, tak Šenkýr v Brně Ti to s radostí prodá a za patřičný úplatek i namontuje

Napsal: čtv 25.02.2016 09:26
od Hanz
G-power i VF jsou centrufugální = mechanická turba, tzn. žádná výhoda a všechny nevýhody (závislost na otáčkách, mechanické ztráty v převodech, nárůst hlavně ve vysokých otáčkách, hluk)...
ESS, TS používají lopatková/objemová čerpadla (Lysholm, Roots), která plní hned od volnoběhu, mají výrazný nárůst momentu již 1500-2000 ot/min, velmi příjemný projev/zvuk a vysokou spolehlivost.
To je také důvod, proč je používají oem výrobci - Jaguar, Mercedes, AMG, Audi, Ford, ...
Ty centrufugální mají smysl u velkých objemů (5,0 a výše) na zvednutí max výkonu a bez ohledu na kravál (většina kňučí, kvílí a pod).
ESS má reputaci typu: dražší, technicky dokonalé, principiálně lepší a naprosto funkční. U VF se dají dohledat vlákna, kdy se sada sice dala koupit ve slevě při GrBuy, ale fungovala v úterý, někdy odpoledne a celkově great success a co bys nechtěl za ty kačky.
Napsal: pát 26.02.2016 01:08
od Delta65
takze toto?
http://esstuning.com/ess-m52tu-m54-vt1- ... er-system/
cca 110 t, coz neni tak hrozny, co dalsiho se tam musi resit?
A bude to pasovat do Z3? Oni to maji jako nabidku pro E46, ale netusim, jestli zastavbove je to stejny jako u ty z3?
Hanz píše:G-power i VF jsou centrufugální = mechanická turba, tzn. žádná výhoda a všechny nevýhody (závislost na otáčkách, mechanické ztráty v převodech, nárůst hlavně ve vysokých otáčkách, hluk)...
ESS, TS používají lopatková/objemová čerpadla (Lysholm, Roots), která plní hned od volnoběhu, mají výrazný nárůst momentu již 1500-2000 ot/min, velmi příjemný projev/zvuk a vysokou spolehlivost.
To je také důvod, proč je používají oem výrobci - Jaguar, Mercedes, AMG, Audi, Ford, ...
Ty centrufugální mají smysl u velkých objemů (5,0 a výše) na zvednutí max výkonu a bez ohledu na kravál (většina kňučí, kvílí a pod).
ESS má reputaci typu: dražší, technicky dokonalé, principiálně lepší a naprosto funkční. U VF se dají dohledat vlákna, kdy se sada sice dala koupit ve slevě při GrBuy, ale fungovala v úterý, někdy odpoledne a celkově great success a co bys nechtěl za ty kačky.
Napsal: pát 26.02.2016 02:03
od de-nitro
musi se resit shipping,clo a dph takze spis 150
Napsal: pát 26.02.2016 09:29
od Francis