Napsal: pon 22.06.2015 21:41
Dobrý den,
omlouvám se za zakládání tématu, jestliže se tady ten problém již řešil (nenašel jsem to ) tak mě prosím odkažte do příšlušného tématu. Mám BMW 116i, E81, rv 2009, najeto 83 tis. vše v pořádku až do sobotní noci, kdy se mi během ostřejší jízdy začalo kouřit z auta. Vystoupil jsem otevřel kapotu, po chvíle kouř přestal, pod autem ale kaluž motorového oleje. Odtháhnul jsem auto domů a dnes jsem se spolu s mechanikem díval pod auto. (počítal jsem, že bude prasklá olejová vana, nebo těsnění pod hlavou) vana čistá a suchá, stejně jako část motoru kde je těsnění, ale "šnek" turba byl celý od oleje, je to tedy na nové turbo? popřípadě co jiného by to mohlo být, nechápu že by takhle zvláštním způsobem mohlo odejít při 80 tisících... ani nikde nemůžu najít cenu toho dílu jak nového, tak repasovaného...děkuji moc za pomoc
omlouvám se za zakládání tématu, jestliže se tady ten problém již řešil (nenašel jsem to ) tak mě prosím odkažte do příšlušného tématu. Mám BMW 116i, E81, rv 2009, najeto 83 tis. vše v pořádku až do sobotní noci, kdy se mi během ostřejší jízdy začalo kouřit z auta. Vystoupil jsem otevřel kapotu, po chvíle kouř přestal, pod autem ale kaluž motorového oleje. Odtháhnul jsem auto domů a dnes jsem se spolu s mechanikem díval pod auto. (počítal jsem, že bude prasklá olejová vana, nebo těsnění pod hlavou) vana čistá a suchá, stejně jako část motoru kde je těsnění, ale "šnek" turba byl celý od oleje, je to tedy na nové turbo? popřípadě co jiného by to mohlo být, nechápu že by takhle zvláštním způsobem mohlo odejít při 80 tisících... ani nikde nemůžu najít cenu toho dílu jak nového, tak repasovaného...děkuji moc za pomoc