Stránka 1 z 1

Napsal: pon 22.06.2015 21:41
od johny03
Dobrý den,

omlouvám se za zakládání tématu, jestliže se tady ten problém již řešil (nenašel jsem to ) tak mě prosím odkažte do příšlušného tématu. Mám BMW 116i, E81, rv 2009, najeto 83 tis. vše v pořádku až do sobotní noci, kdy se mi během ostřejší jízdy začalo kouřit z auta. Vystoupil jsem otevřel kapotu, po chvíle kouř přestal, pod autem ale kaluž motorového oleje. Odtháhnul jsem auto domů a dnes jsem se spolu s mechanikem díval pod auto. (počítal jsem, že bude prasklá olejová vana, nebo těsnění pod hlavou) vana čistá a suchá, stejně jako část motoru kde je těsnění, ale "šnek" turba byl celý od oleje, je to tedy na nové turbo? popřípadě co jiného by to mohlo být, nechápu že by takhle zvláštním způsobem mohlo odejít při 80 tisících... ani nikde nemůžu najít cenu toho dílu jak nového, tak repasovaného...děkuji moc za pomoc

Napsal: pon 22.06.2015 22:55
od vita11
116i 2009 má turbo?

Napsal: pon 22.06.2015 23:33
od Kani
Z tovarny by mit nemelo. Ale rad se priucim.

Napsal: úte 23.06.2015 01:30
od johny03
tak to jsem si na začátek uříznul pořádnou ostudu... :) nicméně otázka zůstává, co by to mohlo být? nějáká tlaková hadička, opakuju vana je suchá, ale oleje vyteklo hodně :( popř. máte zkušenosti s prohlídkou v inveltu, jsem z motola takže lokalita ideální...

Napsal: úte 23.06.2015 09:27
od vita11
Záleží odkud to teče :D Snad jediné místo, kde u tohoto motoru jde olej mimo blok motoru, je filtr s chladičem.
A řekl bych, že Invelt bude daleko lepší, než tvůj stávající mechanik :wink:

Napsal: úte 23.06.2015 13:58
od brbla
já bych se zase inveltu zdaleka vyhnul... kamarádka tam dává auto od novoty, naposled před 14dny a neskutečný prachy si řeknou za věci, který nejsou potřeba, ale stejně se lidi nechaj ukecat.. poslal sem jí do pupíku, sama řekla že je to nebe a dudy..

Napsal: úte 23.06.2015 14:39
od vita11
Tak mechanik, který identifikuje turbo v autě, v kterém vůbec není .... v tomto případě bude určitě i ten Invelt lepší

Napsal: úte 23.06.2015 15:40
od Francis
By mě zajímalo, jaký "šnek" byl celý od oleje, když 116i nemá turbo :-)

Napsal: stř 24.06.2015 21:27
od xhans
Ted jde o to jestli johny03 vi co ma za auto :) treba ma 118d :)

Napsal: stř 24.06.2015 21:36
od vita11
taky mě to napadlo :D ..nebo třeba 116d ... ale to se potom docela blbě radí

Napsal: čtv 25.06.2015 12:21
od johny03
řikám, že jsem si uříznul ostudu hned prvním příspěvkem :D mám skutečně 116i, upřímně autům moc nerozumim, proto ta mylná úvaha s turbem...nad jednotkou řízení je skutečně něco co mi vzdáleně připomínalo turbo a vzhledem k tomu že "ta věc" byla nejvíc zastříkaná od oleje, tak jsem si myslel že to je ono....

každopádně auto je opravené, byl to prasklej napínák => opraveno v inveltu během jednoho dne (v 18 hodin večer jsem auto dotáhnul na laně a a druhý den v 10 ráno bylo hotovo) cena asi 4100 (napínák, výměna oleje + filtr a výměna brzdové kapaliny ...olej jsem měl vlastní)

spíš nechápu, že ten napínák mohl jen tak při jízdě prasknout, vypadalo to dost dramaticky...

Napsal: čtv 25.06.2015 13:31
od creck
Napinak je vyrobni bolest tohoto modelu.

Napsal: čtv 25.06.2015 13:42
od vita11
to se ti rozletěl napínák rozvodů? 8O