E39 530i Touring, manuál
Napsal: stř 02.11.2016 10:07
Přesné typové označení vozidla: BMW E39 530i
Druh karoserie: Touring
Rok výroby: 2000
Objem válců: 3,0l
Výkon:170kW
Druh paliva:benzín
Barva:Aspen silber metallic
Počet najetých kilometrů: 305 xxx km
Stav vozidla: pěkný
Platnost STK: x.x.2017
Cena: dohodou, aktual cca 120tkč
Popis výbavy: BZ89204
- 6x Airbag
- ABS, ASC
- velký BC, imobilizér, nekuřácký paket
- VIN kód pískovaný do skel předchozím majitelem
- homelink na garáž (aktuálně zaslepený černou stropnicí, nepoužívám)
- centrál dálka
- střešní okno el., sklo
- sklopná zrcátka zatmívací el.
- 4x okna el.
- sportsitze kůže vyhřívané s pamětí el.
- volant stavěcí el.
- PDC předek + zadek
- dovírání kufru el.
- klima duální
- xenony
- US vnitřní zrcátko stmívací s kompasem
- přední + zadní držák nápojů
- dodělávaný .mp3 modul připojitelný k rádiu Business CD, momentálně modul demontovaný, nepoužívám
- dešťový sensor
- zásuvka 12V a věšáček v kufru
- tažné na 2000KG originál BMW odnímatelné, namontováno a zapsáno předchozím majitelem
Popis provedených oprav:
v předchozích letech měněno namátkou:
- chladič+expanzní nádobka
- těsnění pod domečkem ol. filtru
- odlučovač oleje
- čidlo vačky levé
- vzduchový filtr K&N (pravidelně peru a impregnuji)
- visco spojka
- nivo měchy
- zadní světla orig.
- těsnění pod ventildeklem
- pedál plynu el.
- zadní brzdy
- jednotka ABS
- servo dvířek nádrže
- motorek intensiv ostřiku
- různá čidla PDC
v posledních dvou letech:
- olej 1x rok (můj nájezd 3-5tis, jsem pořád pryč)
- kabinové filtry ročně, klima čištěna, plněna, bez úniku
- nové lambdy před katy
- přetěsnění vanosu
- pravé přední rameno
- táhlo řízení
- nová spojková sada
- nový olej v diferenciálu (nesamosvor) a v převodovce, nové silonové pouzdro řadicí páky
- aktuálně nové přední brzdy + baterka Exide Premium 100Ah + řemen klimatizace
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
- bublina 1cm koroze na levém růžku kapoty, kam míří ostřiky xenonů
- růžek řidičových dveří z vnitřní strany, vysypáno několik pixelů na BC a rádiu
- lehká nepřesnost v řazení manuálu, daná náběhem, je to o zvyku
- ošoupaná kůže od pásku u řidiče
Kontakt: SZ, nebo sem
Auto v poměrně /v CZE/ ojedinělé kombinaci motor/převodovka/touring.
Děti mi odrostly a tak potřeba Touringu pominula, teď mám roupy a tak pokukuji po E38 V8.
530i je plně funkční, auto jezdí prakticky denně, když jsem v CZE. U mě cca 3 roky, předchozí majitel člen "xdentist", předtím v Německu lékařka.
Auto bylo přede mnou v Pze ťuklé na pravý přední blatník. Blatník vyměněn za jiný. Měněny také 5. dveře, původní zkorodované (rám výklopného okna pouze ošetřen, bylo mi řečeno, že opravit nejde).
Měnil jsem oba nárazníky, přední je neorigo (je to vidět) - náfuky k brzdám a altíku jsem nesháněl. Nejsou provedeny žádné trvalé úpravy a tak se dá vše vrátit na oiginál.
Měnil jsem dle svého vkusu:
- stropnici za černou, není prověšená, vše ok.
- volant M style, komplet repasovaný s perforovanou kůží a trikolorou nití od dTomíka zde z fóra
- řadička M style podsvícená od Schmiedmanna
- ledvinky černý lesk od Schmiedmanna
- lišty kolem oken shadowline
- koberečky velur + do kufru od Schmiedmanna
Kola:
- letní 17" BBS RC090, se stopami městského provozu
- zimní 16" originál styling 48
Momentálně jsem do konce září mimo CZE. Auto k vidění v Plzni.
EDIT: Po novém roce jedu služebně na cca 6 měsíců pryč, tak prodej zvažuji o něco vážněji. Pokud se neprodá, postavím jej do garáže. Jsem otevřen nabídkám, případně výměna za E38 benzín.
Druh karoserie: Touring
Rok výroby: 2000
Objem válců: 3,0l
Výkon:170kW
Druh paliva:benzín
Barva:Aspen silber metallic
Počet najetých kilometrů: 305 xxx km
Stav vozidla: pěkný
Platnost STK: x.x.2017
Cena: dohodou, aktual cca 120tkč
Popis výbavy: BZ89204
- 6x Airbag
- ABS, ASC
- velký BC, imobilizér, nekuřácký paket
- VIN kód pískovaný do skel předchozím majitelem
- homelink na garáž (aktuálně zaslepený černou stropnicí, nepoužívám)
- centrál dálka
- střešní okno el., sklo
- sklopná zrcátka zatmívací el.
- 4x okna el.
- sportsitze kůže vyhřívané s pamětí el.
- volant stavěcí el.
- PDC předek + zadek
- dovírání kufru el.
- klima duální
- xenony
- US vnitřní zrcátko stmívací s kompasem
- přední + zadní držák nápojů
- dodělávaný .mp3 modul připojitelný k rádiu Business CD, momentálně modul demontovaný, nepoužívám
- dešťový sensor
- zásuvka 12V a věšáček v kufru
- tažné na 2000KG originál BMW odnímatelné, namontováno a zapsáno předchozím majitelem
Popis provedených oprav:
v předchozích letech měněno namátkou:
- chladič+expanzní nádobka
- těsnění pod domečkem ol. filtru
- odlučovač oleje
- čidlo vačky levé
- vzduchový filtr K&N (pravidelně peru a impregnuji)
- visco spojka
- nivo měchy
- zadní světla orig.
- těsnění pod ventildeklem
- pedál plynu el.
- zadní brzdy
- jednotka ABS
- servo dvířek nádrže
- motorek intensiv ostřiku
- různá čidla PDC
v posledních dvou letech:
- olej 1x rok (můj nájezd 3-5tis, jsem pořád pryč)
- kabinové filtry ročně, klima čištěna, plněna, bez úniku
- nové lambdy před katy
- přetěsnění vanosu
- pravé přední rameno
- táhlo řízení
- nová spojková sada
- nový olej v diferenciálu (nesamosvor) a v převodovce, nové silonové pouzdro řadicí páky
- aktuálně nové přední brzdy + baterka Exide Premium 100Ah + řemen klimatizace
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
- bublina 1cm koroze na levém růžku kapoty, kam míří ostřiky xenonů
- růžek řidičových dveří z vnitřní strany, vysypáno několik pixelů na BC a rádiu
- lehká nepřesnost v řazení manuálu, daná náběhem, je to o zvyku
- ošoupaná kůže od pásku u řidiče
Kontakt: SZ, nebo sem
Auto v poměrně /v CZE/ ojedinělé kombinaci motor/převodovka/touring.
Děti mi odrostly a tak potřeba Touringu pominula, teď mám roupy a tak pokukuji po E38 V8.
530i je plně funkční, auto jezdí prakticky denně, když jsem v CZE. U mě cca 3 roky, předchozí majitel člen "xdentist", předtím v Německu lékařka.
Auto bylo přede mnou v Pze ťuklé na pravý přední blatník. Blatník vyměněn za jiný. Měněny také 5. dveře, původní zkorodované (rám výklopného okna pouze ošetřen, bylo mi řečeno, že opravit nejde).
Měnil jsem oba nárazníky, přední je neorigo (je to vidět) - náfuky k brzdám a altíku jsem nesháněl. Nejsou provedeny žádné trvalé úpravy a tak se dá vše vrátit na oiginál.
Měnil jsem dle svého vkusu:
- stropnici za černou, není prověšená, vše ok.
- volant M style, komplet repasovaný s perforovanou kůží a trikolorou nití od dTomíka zde z fóra
- řadička M style podsvícená od Schmiedmanna
- ledvinky černý lesk od Schmiedmanna
- lišty kolem oken shadowline
- koberečky velur + do kufru od Schmiedmanna
Kola:
- letní 17" BBS RC090, se stopami městského provozu
- zimní 16" originál styling 48
Momentálně jsem do konce září mimo CZE. Auto k vidění v Plzni.
EDIT: Po novém roce jedu služebně na cca 6 měsíců pryč, tak prodej zvažuji o něco vážněji. Pokud se neprodá, postavím jej do garáže. Jsem otevřen nabídkám, případně výměna za E38 benzín.